Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-29@01:45:38 GMT

محکومیت وکیل پایه یک دادگستری یزد به یک سال حبس

تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۸۱۱۹۰

محکومیت وکیل پایه یک دادگستری یزد به یک سال حبس

مدیر روابط عمومی دادگستری استان یزد گفت: وکیل پایه یک دادگستری که به پرداخت رشوه در یکی از محاکم قضایی اقدام کرده بود، به یک سال حبس تعزیری محکوم گردید. - اخبار استانها -

حسین عباس زاده در این رابطه در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در یزد اظهار داشت: پس از وصول گزارش اقدام به پرداخت رشوه یک وکیل دادگستری در یکی از محاکم قضایی، موضوع توسط نهادهای نظارتی مورد بررسی قرار گرفت و پس از رسیدگی به پرونده وکیل موصوف، حکم محکومیت این وکیل صادر گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: برخورد قاطع با فساد، از تأییدات ریاست قوه قضاییه و شناسایی و برخورد با فساد درون سیستمی از دستورات مؤکد رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه است، لذا حفاظت و اطلاعات دادگستری استان یزد آماده اخذ هرگونه گزارش فساد و بررسی موضوعات مرتبط با بسترهای فسادزا است.

دادستان کل کشور: با قاضی و دادستان فاسد تعارف نداریم و دادگاهی‌اش می‌کنیم/ توصیه و رشوه "گلوگاه اصلی فساد" در دستگاه قضاستبازرس کل استان کرمان: شیوع اخذ رشوه در رده‌های میانی شهرداری یک هشدار است

انتهای پیام/781/

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۸۱۱۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردود شدن لیبرالیسم در آزمون آزادی/محکومیت برخورد پلیس آمریکا

حسین فرزانه پور در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به موضوع اعتراض دانشجویان برخی از دانشگاه‌های آمریکا نسبت به جنایت‌های رژیم صهیونیستی در غزه بیان کرد: در این حادثه پلیس آمریکا وارد محیط دانشگاه شد و حدود ۶۰۰ دانشجو را با خشونت تمام دستگیر و یا تهدید به اخراج کرد.

معاون فرهنگی و استاد دانشکده علوم سیاسی دانشگاه بیرجند بیان‌کرد: این اتفاق تلخ آزمونی برای لیبرال دموکراسی است که همواره سخن از آزادی بیان، آزادی تجمعات و … می‌زند ولی در عمل اینگونه با دانشجویان حامی غزه و مخالف جنایت‌های صهیونیست برخورد می‌کند.

فرزانه پور با اشاره به اینکه این اتفاقات نشان می‌دهد در لیبرال دموکراسی غربی بین حرف و عمل فاصله زیاد است، گفت: در غرب آزادی و عدالت تا آن جایی معنا پیدا می‌کند که با منافع گروه قلیل سرمایه دار و صهیونیست‌ها در تضاد نباشد.

وی ادامه داد: جنبش دانشجویی که این روزها در غرب شاهد آن هستیم یک سابقه تاریخی دارد و در زمان حضور نظامی آمریکا در ویتنام نیز اعتراضات متعددی داشتند که در نهایت تا پای آرمان و هدف خود ایستادگی کردند.

استاد علوم سیاسی دانشگاه بیرجند اظهار کرد: به نظر می‌رسد این روزها ندای واحدی از همه جنبش‌های دانشجویی دانشگاه‌های دنیا به گوش می‌رسد و آن ندای «حمایت از غزه» است و امر مشترکی برای همه آزادی خواهان در سراسر جهان است.

وی بیان کرد: دانشجویان دستگیر شده در دانشگاه‌های آمریکا علیه ظلم برخاستند و خودشان نیز مورد ظلم در یک محیط علمی قرار گرفتند.

معاون فرهنگی دانشگاه بیرجند یادآور شد: دانشجویان و اساتید دانشگاه بیرجند نیز به عنوان بخشی از جنبش دانشجویی بین‌المللی ظهر امروز نهم اردیبهشت ماه در تجمعی اعتراض‌آمیز برخورد با دانشجویان و اساتید آزادی خواه حامی فلسطین را محکوم خواهند کرد.

فرزانه پور ادامه‌داد: حمایت از غزه این روزها حس مشترکی را بین دانشجویان و اساتید آزادی خواه سراسر جهان به وجود آورده است و به طور طبیعی این اعتراضات دانشجویی امید را بین رزمندگان جبهه مقاومت تقویت می‌کند.

کد خبر 6090597

دیگر خبرها

  • بازداشت ۵ نفر دیگر از اعضای شورای شهر سردشت به اتهام رشوه
  • جزییات و شیوه قتل بازپرس ویژه و قاضی سابق در آمل
  • دستگیری ۵ نفر در ارتباط با قتل بازپرس سابق در آمل
  • جزییات قتل بازپرس سابق در آمل؛ ۵ نفر دستگیر شدند
  • مردود شدن لیبرالیسم در آزمون آزادی/محکومیت برخورد پلیس آمریکا
  • لیست 6 نفره از وکلای خوب تهران به همراه سوابق
  • برخورد پژو با پایه برق در باشت دو کشته بر جای گذاشت
  • وکیل توماج صالحی : موکلم از فساد فی الارض تبرئه شده و شامل عفو رهبری می‌شد
  • وکیل در آذربایجان شرقی
  • فوت دو نفر در باشت به علت برخورد خودرو با پایه شبکه برق