Web Analytics Made Easy - Statcounter

شرایط، ضوابط و زمان برگزاری آزمون عملی رشته علوم ورزشی و آموزش تربیت بدنی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی و دانشگاه فرهنگیان در آزمون سراسری سال ۱۴۰۱ اعلام شد

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، پیرو اطلاعیه مورخ ۱۴۰۱/۰۳/۲۹ درخصوص پرینت کارت شرکت در آزمون سراسری سال ۱۴۰۱، بدین وسیله نظر متقاضیان رشته تحصیلی علوم ورزشی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی و آموزش تربیت بدنی پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان در آزمون سراسری سال ۱۴۰۱ را به نکات زیر جلب می‌نماید:

۱- پذیرش دانشجو برای رشته علوم ورزشی و آموزش تربیت بدنی در سال ۱۴۰۱ بصورت متمرکز دارای شرایط خاص با آزمون عملی، معاینه پزشکی و تست‌های سلامت و تندرستی از بین متقاضیان گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و فنی، علوم انسانی و علوم تجربی که در جلسه آزمون روز‌های پنجشنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۴/۰۹ و جمعه مورخ ۱۴۰۱/۰۴/۱۰ حاضر بودند و از تاریخ ۱۴۰۱/۰۴/۰۵ لغایت ۱۴۰۱/۰۴/۱۱ علاقه مندی خود را با پرداخت هزینه آزمون عملی در درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان اعلام نموده‌اند، بعمل خواهد آمد و نتایج نهایی آن همراه با سایر رشته‌های متمرکز در اواخر شهریورماه اعلام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



۲- افرادی که متقاضی آزمون عملی رشته علوم ورزشی و یا آموزش تربیت بدنی (در بخش پذیرش با آزمون) شده اند، می‌توانند پس از اعلام نتایج اولیه آزمون سراسری، حتی اگر براساس مندرجات کارنامه در دوره روزانه مجاز به انتخاب رشته نشده باشند نیز با مراجعه به درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان در زمان مقرر (دهه دوم مرداد ماه) نسبت به انتخاب کدرشته‌محل‌های تحصیلی دوره روزانه از رشته علوم ورزشی یا آموزش تربیت بدنی در فرم انتخاب رشته این آزمون در هر اولویتی که علاقه دارند اقدام نمایند.

۳- متقاضیان رشته تحصیلی مذکور براساس اولویت‌بندی رشته‌های خود در فرم انتخاب رشته گزینش خواهند شد.

یادآوری مهم: متقاضیان رشته علوم ورزشی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی و آموزش تربیت بدنی پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان باید از سلامت کامل جسمانی برخوردار بوده و بخصوص از سلامت قلبی و ریوی خود یقین داشته و آمادگی‌های لازم برای تست‌های آزمون عملی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی را داشته باشند. با توجه به اینکه در محل حوزه برگزاری آزمون عملی معاینات پزشکی با نظارت پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری انجام خواهد شد نیاز به همراه داشتن گواهی سلامت و ارائه گواهی تندرستی برای متقاضیان نمی‌باشد.

۴- متقاضیان رشته آموزش تربیت بدنی پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان وابسته به وزارت آموزش و پرورش علاوه بر شرکت در آزمون عملی، پس از انجام انتخاب رشته در موعد مقرر، در صورتی که در ردیف معرفی شدگان رشته فوق برای انجام مراحل مصاحبه رشته‌های دانشگاه فرهنگیان قرار گیرند، می‌بایست طبق اطلاعیه‌ای که درخصوص زمان انجام مراحل مصاحبه رشته‌های تحصیلی این دانشگاه در دهه اول شهریور ماه توسط این سازمان اعلام می¬شود، برای شرکت در مصاحبه تخصصی و بررسی صلاحیت‌های عمومی که در دو قسمت مجزا توسط آموزش و پرورش برگزار خواهد شد، نیز شرکت نمایند. در غیراینصورت به منزله انصراف فرد از ادامه گزینش تلقی می‌شود. بنابراین، همه متقاضیان باید حائز شرایط مصاحبه و بررسی صلاحیت‌های عمومی باشند تا در گزینش نهائی که براساس ضوابط این سازمان انجام می‌شود، قرار گیرند.

۵- آزمون عملی تربیت بدنی برای متقاضیان براساس زمان اعلام شده در جدول مندرج در ذیل این اطلاعیه برگزار می‌شود. متقاضیان می‌بایست براساس استان محل اقامت و طبق برنامه زمانی اعلام شده در آزمون عملی شرکت نمایند. کارت شرکت در آزمون عملی در حوزه¬های برگزاری آزمون عملی تحویل متقاضیان خواهد شد.

۶- متقاضیان رشته علوم ورزشی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی و آموزش تربیت بدنی پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان باید علاوه بر مبلغ واریزی برای هزینه آزمون عملی (موضوع پرداخت ۱/۰۵۰/۰۰۰ «یک میلیون و پنجاه هزار ریال» در اطلاعیه مورخ ۱۴۰۱/۰۳/۲۹)، می‌بایست بابت پرداخت هزینه انجام معاینه پزشکی و تست‌های سلامت و تندرستی مبلغ ۱/۰۴۰/۰۰۰ (یک میلیون چهل هزار ریال)، از تاریخ ۱۴۰۱/۰۴/۲۳ به درگاه پژوهشگاه تربیت بدنی به نشانی www.ssrc.ac.ir مراجعه نموده و هزینه را پرداخت نمایند. در ضمن فیش مربوط را پرینت گرفته و در روز آزمون عملی به نماینده پژوهشگاه تربیت بدنی مستقر در حوزه تحویل نمایند.

یادآوری مهم برای متقاضیان:

۱-آزمون متناسب با شرایط کنونی کشور بازبینی و فیلم شیوه اجرای آزمون، همراه با دستورالعمل‌های مربوطه، در درگاه پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی قابل مشاهده می‌باشد. متقاضیان گرامی می‌توانند با مشاهده فیلم و تمرین مهارت‌های لازم، آمادگی نسبی بیشتری را برای شرکت در آزمون علوم ورزشی کسب نمایند.

۲-همه متقاضیان موظف هستند لباس و کفش مناسب سالن ورزشی، وسایل بهداشتی لازم از جمله ۳ عدد ماسک، دو جفت دستکش لاتکس و مواد ضدعفونی کننده همراه داشته باشند تا در زمان حضور در دانشگاه اقدام به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی نمایند.

۳-همه متقاضیان موظف به رعایت فاصله ۲ متری از عوامل اجرایی و سایر متقاضیان می‌باشند، ضمن اینکه باید از رد و بدل کردن وسایل شخصی با سایرین جداً خودداری نمایند.

۴-به منظور حفظ سلامت متقاضیان و خانواده آنها، از ورود افراد همراه به حوزه‌های اجرای آزمون عملی جلوگیری خواهد شد. این افراد می‌بایست در محیطی خارج از فضای دانشگاه در انتظار اتمام آزمون و بازگشت متقاضیان باشند.

۵-متقاضیان گرامی می‌بایست یک ساعت قبل از حضور در حوزه، آب و مواد غذایی مورد نیاز خویش را مصرف نمایند تا در صورت طولانی شدن فرآیند آزمون دچار ضعف جسمی نشوند. همراه داشتن نوشیدنی و میان وعده مناسب و مصرف شخصی این مواد بلامانع است (در حوزه‌های آزمون عملی مواد غذایی و نوشیدنی توزیع نمی‌شود و هر متقاضی می‌بایست شخصاً احتیاجات خود در این زمینه را مرتفع سازد).

۶-به همراه داشتن یک قطعه عکس ۴×۳، لباس و کفش ورزشی، اصل شناسنامه و یا کارت ملی و پرینت هزینه تست‌های سلامت و تندرستی و انجام معاینه پزشکی به مبلغ ۱/۰۴۰/۰۰۰ (یک میلیون چهل هزارریال) در زمان آزمون عملی ضروری است. در غیر اینصورت از متقاضی آزمون عملی به عمل نخواهد آمد.

۷-همه متقاضیان می‌بایست طبق برنامه زمانی و اقدامات اعلام شده در این اطلاعیه عمل نمایند. آزمون عملی علوم ورزشی قابل تمدید و یا تکرار نخواهد بود.

۸-در جهت تسریع در بررسی و ثبت درخواست‌ها به صورت الکترونیکی، متقاضیان می‌توانند سئوال یا درخواست خود را از طریق سامانه پاسخگویی اینترنتی به نشانی: https://request.sanjesh.org/ به این سازمان ارسال نمایند.

ضمنا داوطلبان درصورت لزوم می‌توانند سئوالات خود را در ساعات اداری با شماره تلفن ۴۲۱۶۳ با پیش شماره ۰۲۱ در میان بگذارند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: رشته ورزشی علوم ورزشی تربیت بدنی آموزش تربیت بدنی پردیس های دانشگاه فرهنگیان دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی پژوهشگاه تربیت بدنی آموزش تربیت بدنی رشته علوم ورزشی متقاضیان رشته شرکت در آزمون همه متقاضیان آزمون سراسری علوم ورزشی انتخاب رشته آزمون عملی مورخ ۱۴۰۱ اعلام شد سال ۱۴۰۱ خواهد شد ۱۴۰۱ ۰۴

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۸۱۲۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مجدد آزمون در این شهر

سازمان سنجش جزییات برگزاری آزمون مجدد از داوطلبان شهرستان زیرکوه (از استان خراسان جنوبی) در گروه‌های آزمایشی علوم‌ریاضی و علوم‌انسانی نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ را اعلام کرد.

سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد: «به اطلاع داوطلبان نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ شهرستان زیرکوه از استان خراسان جنوبی می‌رساند، با توجه به وقوع سیل در این شهرستان و مسدود شدن مسیر تردد داوطلبان در روز برگزاری آزمون گروه‌های آزمایشی علوم‌ریاضی و علوم‌انسانی (صبح پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳)، مقرر شد برای مساعدت با این داوطلبان مجدداً از آن‌ها در روز جمعه به‌تاریخ ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ در همان حوزه امتحانی قبلی (شهرستان زیرکوه) با شرایط و ضوابط آزمون اصلی، آزمون مجدد بعمل آید.

به گزارش مهر، کارت شرکت در آزمون این داوطلبان از روز سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور قابل مشاهده و پرینت است و فرآیند آزمون از ساعت ۸:۰۰ صبح روز جمعه به‌تاریخ ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ شروع خواهد شد.

همه داوطلبان گروه‌های آزمایشی علوم‌ریاضی و علوم‌انسانی شهرستان زیرکوه (اعم از حاضر یا غایب) می‌توانند در آزمون مجدد شرکت کنند.

آن دسته از داوطلبانی که در آزمون پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ حاضر جلسه آزمون در گروه‌های آزمایشی علوم‌ریاضی و علوم‌انسانی بودند در صورت شرکت در آزمون مجدد، آزمون قبلی آنان (روز پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) باطل شده و نتیجه آزمون مجدد به‌تاریخ ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ برای آن‌ها ملاک عمل قرار خواهد گرفت.»

به دلیل وقوع سیل در استان خراسان جنوبی حدود ۶۰ داوطلب از آزمون صبح پنجشنبه در گروه‌های آزمایشی علوم انسانی و علوم ریاضی و فنی در نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳ جا ماندند.

دکتر پورعباس رییس سازمان سنجش تاکید کرده بود: با هماهنگی دولت، آزمون اختصاصی برای این گروه را در دو هفته آینده برگزار می‌کنیم. این موضوع به این افراد اطلاع رسانی می‌شود و داوطلبان آمادگی خود را تا دو هفته آینده حفظ کنند.

 

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: بازداشت ۴ نفر سر جلسه کنکور آغاز فرایند مشاهده و تأیید سوابق تحصیلی داوطلبان کنکور

دیگر خبرها

  • برگزاری مجدد آزمون در این شهر
  • اعلام زمان برگزاری کنکور برای سیل‌زدگان خراسان جنوبی
  • برگزاری آزمون غربالگری شانزدهمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی
  • احداث ۵ دهکده جامع ورزشی/ جذب نخبگان در دانشگاه فرهنگیان
  • افزایش تعداد رشته‌های دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه
  • به احترام «معلم» برپا ...
  • تغییر زمان برگزاری یک آزمون استخدامی
  • رقابت داوطلبان شانزدهمین دوره المپیاد علوم پزشکی در دانشگاه آزاد یزد
  • گلایه متقاضیان آزمون آموزگاری از نحوه محاسبه نمرات بومی
  • زمان برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد