Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@22:02:19 GMT

تصفیه پساب معادن با دستگاه دانش بنیان ایرانی

تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۸۱۳۵۱

تصفیه پساب معادن با دستگاه دانش بنیان ایرانی

به گزارش گروه علم و آموزش ایرنا، فرزانه زارع زاده مدیرعامل شرکت دانش بنیان ثمین آب فرآیند با بیان این که سیستم تصفیه پساب معادن ایران ساخت از نوع ته نشین کننده های پربار است، گفت: این سیستم تصفیه با افزایش سرعت حذف مواد زائد نظیر ذرات گل از پساب معادن شن و ماسه، مصرف مواد شیمیایی درحدود ۵۰ درصد نسبت به سیستم های متعارف کاهش پیدا کرده و با توجه به نحوه طراحی، این سیستم از قابلیت شوک پذیری بالایی برخوردار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ازجمله مزایای سیستم تصفیه پساب معادن ایران ساخت را کاهش ۴۰ تا ۵۰ درصدی مصرف مواد مورد استفاده نسبت به تصفیه کننده های موجود در بازار، بازیافت آب با بازدهی عملی ۸۵ درصد، کاهش میزان برق مصرفی در حدود ۸۰ درصد، تخلیه اتوماتیک گل جمع آوری شده، افزایش ظرفیت تصفیه با کمترین تغییرات، سیستم اتوماتیک آماده سازی و تزریق و افزایش کیفیت پساب خروجی عنوان کرد.

این مدیر حوزه دانش بنیان همچنین گفت: نکته مهم این است که مصرف مواد شیمیایی در معادن با استفاده از سیستم تصفیه پساب معادن ایران ساخت تاحدود زیادی کاهش پیدا می کند و هزینه های شرکت ها و مجموعه های معدنی هم کم می شود.

زارع زاده یادآور شد: سیستم تصفیه پساب معادن ایران ساخت کمک می کند تا پساب به صورت غلیظ استخراج شده و انتقال آن برای کارفرما راحت تر صورت گیرد.

وی با بیان این که شرکت ثمین آب فرآیند فرصت های شغلی قابل توجهی به صورت مستقیم و غیرمستقیم ایجاد کرده است، افزود: سیستم تصفیه پساب معادن ایران ساخت، یک دوم نمونه خارجی قیمت دارد اما با این وجود قابلیت هایی دارد که در نمونه های خارجی دیده نمی شود، به همین علت رایزنی ها جهت صادرات به کشورهای حوزه خاورمیانه آغاز شده و کشورهای همسایه مشتاق به خرید سیستم تصفیه پساب معادن ایران ساخت هستند.

برچسب‌ها مواد معدنی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری دانش‎ بنیان ‎ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مواد معدنی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری دانش بنیان ها مواد معدنی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری دانش بنیان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۸۱۳۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آموزش ساخت پمپ آب قوی با مواد اولیه ساده و ارزان در خانه (فیلم)



منبع:فرادید

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: نحوه متصل کردن لوله PVC به لوله اصلی آب (فیلم) نحوه تیز کردن چاقو توسط استاد ژاپنی (فیلم) 2 روش هوشمندانه برای ساخت شیرآب و شیر حمام با لوله PVC (فیلم)

دیگر خبرها

  • مزارع کشاورزی که با فاضلاب خام و پساب آبیاری شوند، معدوم خواهند شد/چرخه تصفیه خانه‌ها باید تکمیل شود
  • خرید دستگاه تصفیه آب خانگی با خدمات طلایی شرکت آبگونه
  • دستگاه آمارگیری کشتار طیور در گناباد تولید شد
  • تعیین تکلیف پساب تصفیه خانه یزد
  • کاربرد های آنتی اسکالانت در تصفیه آب چیست؟
  • ساخت دستگاه ديتالاگر درون‌چاهی قابل حمل با همکاری دانش‌بنیان‌ها
  • ساخت دستگاه ديتالاگر درون چاهی قابل حمل با همکاری دانش‌بنیان‌ها
  • سوسیس و کالباس با گوشت ماهی هم به بازار آمد
  • آموزش ساخت پمپ آب قوی با مواد اولیه ساده و ارزان در خانه (فیلم)
  • دستاورد مجموعه‌های دانش‌بنیان‌ ایرانی قابل تقدیر است