Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/البرز رئیس جهاد دانشگاهی البرز از افتتاح  مرکز خدمات روانشناسی و مشاوره جهاد دانشگاهی خبر داد و گفت:  راه‌اندازی این مرکز در ادامه زنجیره خدمات علمی گروه پژوهشی جهاد دانشگاهی استان است و امیدواریم این مرکز به کاهش آسیب‌های روانی کمک کند.

به گزارش ایسنا، احمدرضا فیروزی در مراسم افتتاح مرکز خدمات روان‌شناسی و مشاوره جهاد دانشگاهی که روز چهارشنبه ۲۲ تیرماه با حضور مسئولان این نهاد و رئیس سازمان نظام روانشناسی انجام شد، اظهار کرد: جهاد دانشگاهی زیست بومی است که در حوزه‌های مختلف پژوهشی، فرهنگی و تجاری سازی فعالیت می‌کند و ویژگی این مجموعه این بوده که ظرفیت‌های حوزه‌های مختلف را در کنار هم قرار داده که همین ویژگی کنار هم بودن حوزه‌ها باعث موفقیت این نهاد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان عملکرد خوب جهاد دانشگاهی در حوزه پژوهش گفت: در سطح ملی با نگاه و حمایت ویژه رهبری در سطح کشور ۴۱ طرح فناورانه داریم؛ به عنوان مثال دانش فنی تولید رام قطار برای اولین بار  در کشور در دو سال گذشته در جهاد دانشگاهی اتفاق افتاد.

وی با بیان اینکه در البرز آمادگی فعالیت در حوزه‌های مختلف به ویژه علوم انسانی را داریم، اظهارکرد: در البرز به عنوان استان علم و فناوری به حوزه علوم انسانی کمتر توجه شده است. البرز در بسیاری از شاخص‌ها رتبه خوبی ندارد و رتبه یک تا سه در بسیاری از آسیب‌های اجتماعی را دارد؛ بنابراین ضرورت رسیدگی به این موضوع احساس می‌شود.

وی مرکز خدمات روانشناسی و مشاوره جهاد دانشگاهی را در ادامه زنجیره خدمات علمی گروه پژوهشی جهاد دانشگاهی استان دانست و گفت: امیدواریم این مرکز به کاهش آسیب‌های روانی کمک کند. اعضای این گروه سابقه علمی بسیار خوبی دارند.

وی به فعالیت‌های گروه پژوهشی از جمله طرح‌های شبکه شادکامی و اکنون در حوزه علوم اعصاب و توانبخشی و طرح‌های مرتبط اشاره کرد و افزود:  درصدد هستیم در کنار این طرح به خروجی نرم افزاری هم برسیم که با دانشگاه تهران همکاری‌هایی انجام شده است. سعی می‌شود فعالیت‌های این گروه را ارتقا دهیم و ارتباط بهتری با شهروندان داشته باشم.

به گفته وی یکی از اهداف مهم این است در کنار این گروه پژوهشی خدمات جدید را پیش ببریم.

وی افزود: گروه آسیب شناسی اجتماعی نیز در البرز فعالیت می‌کند که می‌تواند کمک کننده باشد. یکی دیگر از اقدامات خوبی پیمایش ملی خانواده بود که برای اولین بار در چند سال گذشته رقم خورد. گروه برنامه ریزی توسعه شهری نیز در حوزه زیست‌پذیری شهری کار می‌کند. در حوزه پژوهش دفاتر تسهیلگری در هشت محله استان البرز  به ویژه مناطق آسیب پذیر راه اندازی شده است.

وی اظهار امیدواری کرد که در ادامه فعالیت‌ها خصوصا در مرکز خدمات روانشناختی با دستگاه‌ها تعامل  خوبی برقرار و خدمات گسترده‌تری با همکاری سازمان ها ارائه شود.

در این مراسم همچنین از سایت مرکز خدمات روانشناسی و مشاوره جهاد دانشگاهی به آدرس  www.jdmoshaver.ir رونمایی شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی علمی و آموزشی گروه پژوهشی حوزه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۸۱۴۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش، فردا در ۱۱ شهر فارس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، معاون آموزشی جهاد دانشگاهی فارس گفت: همزمان با سراسر کشور آزمون استخدامی مشاغل کیفیت‌بخشی وزارت آموزش و پرورش ، فردا جمعه ۱۴ اردیبهشت‌ در استان فارس برگزار می شود.
سیامک کریمی افزود: آزمون مذکور در شهرستان‌های شیراز، اقلید، جهرم، داراب، فسا، فیروزآباد، لار، لامرد، مرودشت، ممسنی و کازرون برگزار می شود.
کریمی تعداد کل داوطلبان این آزمون را در استان فارس ۲۶ هزار و ۷۳۸ نفر اعلام کرد که از این تعداد ۵ هزار و ۳۴۳ نفر آقا و ۲۱ هزار و ۳۹۶ نفر خانم هستند.
معاون آموزشی جهاد دانشگاهی فارس با بیان اینکه این استان به لحاظ تعداد شرکت‌کنندگان در آزمون مذکور رتبه دوم کشور را بعد از خراسان رضوی داراست، گفت: نتایج آزمون از طریق مرکز آزمون جهاددانشگاهی اعلام خواهد شد.

دیگر خبرها

  • برگزاری مصاحبه پذیرفته‌شدگان آزمون صلاحیت حرفه‌ای در ساری
  • ارایه خدمات ۳۰ گروه جهادی به جامعه هدف در بوانات
  • برگزاری آزمون استخدامی آموزگار در استان سمنان
  • دانشگاه آزاد خمینی‌شهر سهم بسزایی در تربیت روانشناس دارد
  • رقابت ۱۶ هزار و ۴۷۱ داوطلب کرمانشاهی در آزمون استخدامی آموزش و پرورش
  • اولین مرکز نخستی‌سانان در ایران افتتاح می‌شود
  • برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش، فردا در ۱۱ شهر فارس
  • مرکز مشاوره و سبک زندگی دانشگاه تهران برتر کشور شد
  • مرکز مشاوره و سبک زندگی دانشگاه تهران «برتر کشوری» شد
  • افتتاح مرکز مشاورزه ازدواج و تحکیم خانواده شهرستان اسکو