Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-01@17:26:37 GMT

آغاز حمل و نقل بین شهری مکه به مدینه

تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۸۱۴۴۹

آغاز حمل و نقل بین شهری مکه به مدینه

ابوالفضل نوفرستی گفت: نخستین گروه‌های کاروان‌های مدینه بعد امروز بیست و دوم تیر، رهسپار شهر پیامبر (ص) شدند و تا بعدازظهر در هتل‌ها اسکان می‌یابند.

مسئول حمل نقل ترددی و بین شهری مکه مکرمه افزود: امروز اولین کاروان مدینه بعد عازم شهر پیامبراکرم (ص) شد تا حجاج کشورمان ۵ شب را در این شهر اقامت کنند.

او گفت: سفر مکه به مدینه ۵ ساعت به طول می‌انجامد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اولین کاروان‌های مدینه بعد شامل ۳۵ اتوبوس و ۱۱ کاروان، بعد از ظهر امروز به مدینه می‌رسند.

مسئول حمل نقل ترددی و بین شهری مکه مکرمه گفت: آخرین گروه مدینه بعد نیز دوم مرداد به مدینه منوره وارد می‌شوند.

او گفت: بار کاروان‌های مدینه بعد ۲۴ ساعت قبل از اعزام به مدینه منتقل می‌شود. برای تمام زائران مدینه بعد که در زمان وعده ناهار یا شام در مسیر مابین مدینه به مکه باشند، غذای گرم در رستوران محمدیه تدارک دیده شده است.

نوفرستی در خصوص نقل و اعزام کاروان‌های حاضر در مکه مکرمه به سمت فرودگاه جده گفت: انتقال این زائران به فرودگاه جده برعهده ما است و حدود هفت ساعت قبل از پرواز این کاروان‌ها به فرودگاه جده منتقل می‌شوند.

مسئول حمل و نقل ترددی گفت: حرکت کاروان‌های مکه به جده تا ۶ مرداد انجام می‌گیرد و سپس شهر مکه از حجاج و عوامل حج کشورمان تخلیه می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی رفاه و تعاون

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حج وزیارت مکه مکرمه مدینه بعد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۸۱۴۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین بهره‌برداری بیش از ۱۵ پروژه تفریحی و گردشگری در مجتمع گردشگری صفه آغاز شد

سی‌ویکمین ویژه‌برنامه «به احترام مردم اصفهان» با محوریت آغاز بهره‌برداری بیش از ۱۵ پروژه خدماتی، گردشگری و ورزشی در مجتمع گردشگری صفه با هزینه ۱۰۳ میلیارد تومان «به احترام مردم اصفهان» امروز (دوشنبه) با حضور مدیران شهری اصفهان آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، بهره‌برداری بیش از ۱۵ پروژه خدماتی، گردشگری و ورزشی در مجتمع گردشگری صفه با هزینه ۱۰۳ میلیارد تومان امروز _دوشنبه دهم اردیبهشت_ در قالب سی‌ویکمین ویژه‌برنامه «به احترام مردم اصفهان» با حضور مدیران شهری اصفهان آغاز شد.

بخشی از این پروژه‌ها شامل بازسازی و به‌روزرسانی بولینگ، راه‌اندازی مجموعه‌های غذایی جدید، توسعه پارکینگ‌ها و زیرساخت‌های خدماتی و احداث و نصب پنل‌های خورشیدی است.

شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان به‌دنبال پیگیری اقدامات ویژه حوزه سرمایه‌گذاری و مشارکت ارزنده با بخش خصوصی و معرفی پروژه‌های قابل توجه و نوین تفریحی و گردشگری به مدیریت شهری اقدامات ویژه‌ای را طی دو سال اخیر در این حوزه رقم زده است.

کد خبر 749151

دیگر خبرها

  • اعزام دو کاروان از دانشجویان به عمره آغاز می شود
  • اعزام دو کاروان از دانشجویان بنیاد نخبگان به عمره آغاز شد
  • عملیات اجرایی احداث کمربندی شهر مهاباد آغاز شد
  • آغاز اجرای طرح کلید به کلید در ۱۸ استان کشور                           
  • آغاز طرح بازآفرینی شهری محله جامی اصفهان
  • آغاز برداشت گل محمدی از فضای سبز شهری قم
  • آغاز سفر عمره مفرده زائران گلستانی‌ها
  • آیین بهره‌برداری بیش از ۱۵ پروژه تفریحی و گردشگری در مجتمع گردشگری صفه آغاز شد
  • عمره‌گزاران ایرانی لباس احرام به تن کردند
  • روایت هجرت اجباری ابوالرضا(ع) از مدینه به عراق