Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان شمالی اعضای هیأت مدیره سازمان شهرداری ها و دهیاری های خراسان شمالی انتخاب شدند.

به گزارش ایسنا، ۴ عضو هیأت مدیره این سازمان با رای شهرداری های عضو این سازمان در استان انتخاب شدند.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری خراسان شمالی در این خصوص به ایسنا گفت: با توجه به تغییر شهرداران شهرهای استان و همچنین از آنجایی که سازمان همیاری ها و دهیاری های استان بر اساس اساسنامه موظف به تشکیل دو جلسه شورای این سازمان یکی پیش از پایان مرداد ماه و دیگری در بهمن ماه است، جلسه برای تعیین تکلیف اعضای هیئت مدیره تشکیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرتضی رجائی با بیان اینکه این سازمان در مدیریت های گذشته جلسات منظم و برگزاری انتخابات بر اساس قواعد و اساسنامه نداشت، اظهار کرد: بنابراین، انتخابات اعضای هیأت مدیره این سازمان با حضور شهرداری های عضو این سازمان، معاون عمرانی استاندار به عنوان رئیس سازمان، دفتر بازرسی استانداری، دفتر شهری استانداری و نماینده شورای اسلامی استان (به عنوان ناظر) طی فرایند قانونی برگزار شد.

وی ادامه داد: ۲۲ شهرداری از ۲۵ شهرداری استان عضو این سازمان هستند که ۷ نفر از آنان از جمله شهرداران بجنورد، شیروان، اسفراین، جاجرم، حصارگرمخان، صفی آباد و شوقان کاندیدای عضویت در هیأت مدیره شدند که رای گیری با برگه رای به صورت مخفی انجام شد.

وی اعلام کرد: در نهایت شهرداران بجنورد و شیروان با ۲۱ رای، حصارگرمخان با ۱۸ و اسفراین با ۱۲ رای به عنوان ۴ عضو اصلی هیأت مدیره سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های خراسان شمالی انتخاب شدند.

رجایی با بیان اینکه رئیس شورای سازمان و رئیس هیأت مدیره این مجموعه استاندار خراسان شمالی و در غیاب وی معاون عمرانی استاندار است، افزود: اعضای هیأت مدیره به همراه رئیس شورای سازمان و رئیس هیأت مدیره اقدام به انتخاب مدیر عامل سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های استان خواهند کرد.

وی تاکید کرد: رای همه اعضای هیأت مدیره در این سازمان با یکدیگر برابر است و نظر جمعی برای انتخاب مدیرعامل ملاک عمل خواهد بود.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری خراسان شمالی ادامه داد: در حال حاضر این سازمان پس از استعفای مدیر عامل در خرداد ماه، به سرپرستی علیرضا شایسته پایداری که از معاونین سازمان بود اداره می شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: خراسان شمالی استانی اجتماعی سازمان شهرداری ها و دهیاری ها انتخابات سازمان شهرداری ها و دهیاری اعضای هیأت مدیره خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۸۱۶۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشاهده یک قلاده پلنگ در پارک ملی گلستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛ پرتراکم‌ترین نقطه در دنیا از نظر نسبت جمعیت پلنگ ایرانی به سطح واحد در خراسان شمالی قرار دارد.
پلنگ ایرانی دارای بزرگترین جسه بین زیر گونه‌های پلنگ در جهان است و در راس هرم گوشتخواران قرار دارد.
حضور پلنگ در طبیعت سبب کنترل جمعیت گراز و گرگ خواهد شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ایران رئیس کمیته کشاورزی «اسمیک» شد
  • مدت مسئولیت اعضای هیات مدیره اتحادیه ها مغایر قانون نیست
  • بودجه و امکانات شوراها گرفتار مشکلات قانونی است
  • اعضای هیات مدیره پدیده مشخص شدند
  • دسته‌روی هیأت‌های مذهبی در خراسان‌ شمالی برگزار می‌شود
  • مشاهده یک قلاده پلنگ در پارک ملی گلستان
  • پرداخت هدیه نقدی به اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی
  • اسامی ۵۳ نوجوان راه‌یافته به باشگاه قاف اعلام شد
  • اقلام مورد نیاز معلولان خانواده یاسوجی تامین شد
  • اولین جلسه هیئت مدیره استقلال با هلدینگ خلیج فارس