Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-28@04:37:26 GMT

درگیری خونین با سلاح سرد در یک بیمارستان

تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۸۱۶۸۲

درگیری خونین با سلاح سرد در یک بیمارستان

فرمانده انتظامی شهرستان نور از شناسایی و دستگیری دو نفر از عاملان درگیری و برهم زنندگان نظم و امنیت در بیمارستان امام (ره) نور، خبر داد.

به گزارش ایمنا، سرهنگ علی‌اکبر قلی‌پور اظهار کرد: درپی کسب خبری از مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع درگیری بین دو نفر در بیمارستان امام (ره) این شهرستان بلافاصله مأموران به محل اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: متهمان که ضمن ایجاد درگیری با استفاده از سلاح سرد، نگهبان بیمارستان را نیز مجروح کرده بودند، بلافاصله از محل متواری شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان نور ادامه داد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات به عمل آمده، متهمان که ساکن یکی از شهرستان‌های همجوار بودند شناسایی و طی هماهنگی با مرجع قضائی در مخفیگاه خود به دام افتادند.

وی با اشاره به کشف آلات جرم از متهمان، خاطرنشان کرد: این افراد پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند. پلیس با هرگونه قدرت نمایی و هنجارشکنی توسط اراذل و مخلان نظم و امنیت به شدت و برابر با قانون برخورد خواهد کرد.

منبع: رکنا

کد خبر 587976

منبع: ایمنا

کلیدواژه: حادثه اخبار حوادث وضعیت اخبار حوادث در ایران نزاع و درگیری درگیری مسلحانه درگیری و نزاع درگیری مسلحانه اراذل و اوباش سرقت مسلحانه دستگیری باند سرقت مسلحانه نزاع مسلحانه حمله مسلحانه زورگیری مسلحانه شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۸۱۶۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارق کالا و احشام در یاسوج

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، سرهنگ بهمن گرجیان گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت کالا و احشام در سطح شهرستان بویراحمد، موضوع ضمن هماهنگی با مرجع قضائی در دستور کار مأموران پاسگاه انتظامی دشتروم این فرماندهی قرار گرفت. وی افزود: مأموران با انجام اقدامات فنی و تخصصی گسترده یک سارق کالا و احشام را شناسایی و دستگیر کردند. گرجیان تصریح کرد: مأموران در بازرسی از مخفیگاه سارق ۳ رأس گوسفند و مقادیری اموال مسروقه کشف و ضبط کردند. فرمانده انتظامی شهرستان بویراحمد در پایان خاطرنشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد. 

دیگر خبرها

  • کشف ۴۳۰ کیلوگرم تریاک و حشیش از سوی یگان‌ ویژه
  • دستگیری قاتل عضو یک خانواده در شادگان
  • صلح دوطايفه دهمرده و مير در شهرستان هيرمند
  • قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان دستگیر شد
  • دستگیری سارق کالا و احشام در یاسوج
  • کشف ۴۲ فقره سرقت در آبادان
  • دستگیری ۶ نفر از عوامل نزاع و درگیری در ارومیه
  • پلیس در پی دستگیری عوامل نزاع و درگیری در ارومیه
  • دستگیری قاتل به بهانه اختلافات ملکی در تالش
  • دستگیری سارقان حرفه ای در اهواز