Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-28@15:28:47 GMT

گزارش سال ۱۴۰۰ «دیوار» منتشر شد

تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۸۱۹۳۳

گزارش سال ۱۴۰۰ «دیوار» منتشر شد

گزارش فعالیت‌‌های پلتفرم «دیوار» در سال ۱۴۰۰ منتشر شد. - اخبار بازار -

این گزارش شامل 11 فصل است. در فصل‌های مختلف این گزارش اطلاعاتی از میزان رشد کاربران دیوار در سال گذشته، آگهی‌های منتشر شده، گزارش کاربران، بررسی آگهی‌ها، میزان بازدید از دیوار و... منتشر شده است. بر اساس این گزارش در سال گذشته 53.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

1 میلیون گوشی تلفن همراه اپلیکیشن دیوار را باز کرده‌اند. این میزان نسبت به سال 1399 رشد 20 درصدی داشته است.

 گزارش سال 1400 دیوار نشان می‌دهد به ازای هر خانوار ایرانی (تعداد خانوارهای ایرانی بر اساس آخرین آمار رسمی 26.5 میلیون تخمین زده می‌شود)، دو گوشی موبایل اپلیکیشن دیوار را باز کرده است. همچنین این گزارش نشان می‌دهد 21.8 میلیون نفر کاربر یکتای آگهی‌گذار در سال گذشته از اپلیکیشن دیوار استفاده کرده‌اند.

در این گزارش 71 صفحه‌ای تعداد کل آگهی‌های منتشر شده در سایت دیوار در سال گذشته، 139.7 میلیون عنوان شده است که نسبت به سال 1399 رشد 8 درصدی نشان می‌دهد. به این ترتیب در هر روز، بیش از 6.7 میلیون آگهی در مقابل دید کاربران دیوار قرار داشته است.

تازه‌ترین گزارش سال دیوار نشان می‌دهد تعداد آگهی‌های منتشر شده در تهران 2.1 برابر آگهی‌های منتشر شده در دومین شهر پرآگهی ایران، یعنی مشهد بوده است. تهرانی‌ها در سال 1400 بیش از 30.3 میلیون آگهی در شهر تهران منتشر کرده‌اند. پرطرفدارترین دسته‌های آگهی به ترتیب خانه و آشپزخانه، املاک، سرگرمی و فراغت، وسایل نقلیه، وسایل شخصی، کالای دیجیتال، خدمات، تجهیزات و صنعتی، استخدام و کاریابی و در نهایت اجتماعی بوده است. با این حال پرکاربردترین کلمه در نوار جستجوی دیوار، «پراید» بوده است. پراید در سال 1400 بیش از 2.5 میلیون بار در دیوار آگهی شده است. در این گزارش تاکید شده است میزان بازدیدهای یکتا از آگهی‌ها 45.9 میلیارد بار بوده است.

 برای اطلاع از جزییات «گزارش سال 1400 دیوار»،اینجا  را ببینید.

  انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آگهی های منتشر شده سال گذشته نشان می دهد گزارش سال سال 1400

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۸۱۹۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دزدی با آگهی اجاره خانه ؛ ماجرا چیست؟

دریافت 12 MB کد خبر 847535 منبع: فارس برچسب‌ها خبر مهم مسکن اجاره کلاهبرداری - قمار - شرط‌بندی

دیگر خبرها

  • کاربران دیوار چطور به حفظ زمین کمک کردند؟
  • ماشین مغزشویی صهیونیست‌ها به دیوار خورد!
  • یمن فیلم لحظه سرنگونی پهپاد آمریکایی را منتشر کرد +فیلم
  • ببینید | مرگ شهروند سیاه‌پوست آمریکایی پس از رفتار خشن پلیس اوهایو
  • فیلم| دزدی با آگهی اجاره خانه ؛ ماجرا چیست؟
  • دزدی با آگهی اجاره خانه ؛ ماجرا چیست؟
  • گزارش سالانه کمیسیون حقوق بشر کانادا منتشر شد
  • خلق اثر هنری شگفت انگیز دیوار چین (فیلم)
  • آخرین اخبار از اعتراضات دانشجویان در آمریکا علیه جنگ غزه
  • اصلاح احکام رتبه بندی ۱۰۰ معلم بازنشسته سال‌های ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۲