Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-03@03:10:57 GMT

خرید میز عسلی

تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۸۲۱۵۸

خرید میز عسلی

وقتی صحبت از دکوراسیون داخلی یک منزل به میان می‌آید، هیچ‌چیز نمی‌تواند جای خالی یک میز عسلی را  پر کند؛ در واقع، نقش این وسیله آنقدر پر رنگ است که خیلی از افراد شاید مبلمان نداشته باشند اما از یک میز عسلی برای قراردادن لوازم تزئینی مانند گلدان یا آباژور استفاده می‌کنند. به هر حال فرقی نمی‌کند برای چه هدفی می‌خواهید از آن استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا به نقل از تهران دکور، میز عسلی به علت مزایایش، جزء لاینفک لوازم خانه شما خواهد بود. امروزه به علت مساحت کم خانه‌ها، لوازم منزل باید جوری انتخاب شود که به‌ اصطلاح ما ایرانی‌ها «با یک تیر چند نشان را بزند» و میز عسلی دقیقاً یکی از همین وسیله‌هاست.

توجه به متریال و سبک میزهای کناری به هارمونی و زیبایی بصری داخلی منزلتان کمک زیادی می‌کند؛ از طرف دیگر اگر این وسیله را ناهمگون با مبلمان یا بقیه وسایلتان بخرید، دیگر جلوه زیبایی در محیط اطرافتان نخواهید داشت.

پس برای خرید میز عسلی نیازمند دانستن نکاتی هستید که باید حتماً به آن توجه کنید تا از خریدتان پشیمان نشوید.

میزهای عسلی، میزهایی با قدمتی چند صدساله:

میزهای عسلی، میزهای کوچکی هستند که در کنار مبلمانی که روی آن می‌نشینم، قرار می‌گیرد. کاربرد اصلی این وسیله، دسترسی آسان به اقلام ضروری است که در هنگام نشستن به آن نیاز داریم؛ لوازمی مانند گوشی موبایل، کنترل تلویزیون و یا یک لیوان چای.

تاریخچه ساخت اولین میزهای عسلی به کشور ژاپن می‌رسد؛ یعنی همان زمانی که آنها در مراسم جشن چای از یک میز غذاخوری با پایه‌های کوتاه استفاده می‌کردند. اما کم‌کم پای  این میزهای کوچک به اروپا هم باز شد و آنها در کنار مبلمان از میزهای عسلی با پایه‌های بلندتری استفاده می‌کردند.

میز عسلی چه مدل‌هایی دارد؟

وقتی صحبت از مدل‌های مختلف میز عسلی به میان می‌آید، هم باید به طرح آن توجه کرد و هم به مواد اولیه به‌کاررفته در آن.

به‌طورکلی میزهای جلو مبلی بر اساس متریال و مدل به انواع زیر طبقه‌بندی می‌شوند:

کلاسیک تاشو تودرتو فانتزی شیشه‌ای استیل چوبی

4 نکته مهم  که در خرید میز عسلی نباید از آن غافل شویم

زمانی که قصد خرید میز عسلی را کردید بهتر است اطلاعاتی داشته باشید تا از خریدتان پشیمان نشوید! مطالب زیر به شما کمک می‌کند تا بهترین انتخاب را برای این وسیله داشته باشید.

1-به رنگ میز عسلی دقت کنید.

شاید برای خیلی از افراد متریال مهم‌ترین دلیل انتخاب باشد اما خوب است که  بدانید یک میز عسلی ناهماهنگ با مبلمان نمی‌تواند هیچ سنخیتی با هم داشته باشد. با توجه‌ به سبک مینیمالیسم و ​​طراحی مدرن که بسیار محبوب هستند، میز عسلی سفیدرنگ می‌تواند یک انتخاب عالی برای شما باشد.

در تهران دکور ما سعی کردیم تا گزینه‌های زیادی از میز عسلی را از نظر تنوع رنگ برای منازل شما تهیه کنیم.

2-در خرید میز عسلی، اندازه مناسب انتخاب کنید.

اندازه؛ یکی از مهم‌ترین فاکتورهایی است که هنگام خرید میز عسلی باید به آن توجه شود. فضایی را که می‌خواهید این میزها را قرار دهید، تجزیه‌ و تحلیل کنید و همچنین به یاد داشته باشید که ارتفاع یک میز عسلی نیز نباید خیلی از صندلی مبل شما کوتاه‌تر باشند.

3-شکل و سبک را بر اساس مبلمانتان بپسندید.

با توجه‌ به سبک فضای مورد نظرتان، بهترین میز عسلی را برای خانه‌تان بخرید. اگر دکوراسیون داخلی شما سبکی رسمی و کلاسیک دارد؛ خرید میز عسلی چهارگوش یا مربعی می‌تواند انتخاب هوشمندانه‌ای باشد.

4-به کاربرد میزهای عسلی توجه داشته باشید.

یکی دیگر از جنبه‌های مهمی که  در خرید میز عسلی باید بدانید این است که هدف اصلی از این وسیله چیست. آیا برای قراردادن لوازم دکوری می‌خواهید استفاده کنید و یا برای جلو مبل؟

آیا به‌صورت تک‌تک نیاز دارید و یا به‌صورت تودرتو (2 یا ۳تایی)؟

برای خرید میز عسلی کجا برویم؟

خب تا اینجای این نوشتار به معیارهایی برای انتخاب یک میز عسلی مناسب اشاره کردیم؛ اما برای خرید این میزها باید به کجا برویم؟

خوشبختانه امروزه به لطف دنیای وب، بسیاری از خریدها سهل و آسان شده است؛ از طرفی بعد مسافت که برای بسیاری از افراد سخت است، با خرید اینترنتی حذف شده است.

برای خرید میز عسلی با انواع مدل‌هایی استاندارد و سفارشی و همچنین قیمت‌های مناسب و مقرون‌به‌صرفه می‌توانید به سایت تهران دکور (www.tehrandecor.ir) مراجعه نمایید. با سفارش در این سایت شما از مزایایی مانند تخفیف‌های ویژه نیز برخوردار می‌شوید.

مزایای خرید میز عسلی از تهران دکور چیست؟

تهران دکور با بهره‌گیری از طراحان و سازندگان ماهر توانسته است تمامی لوازم چوبی مورد نیاز شما را برای منزل در کنار هم فراهم کند.

برای بسیاری از ما پیش‌آمده که وسیله‌ای را خریده‌ایم اما پس از آوردن به خانه، متوجه ناهماهنگی آن با بقیه لوازم شده‌ایم. به همین دلیل، شما به‌راحتی می‌توانید محصول مورد نیازتان را در تهران دکور سفارش داده و در کنار آن از انواع مبل راحتی، کلاسیک و استیل، انواع آباژورها، سرویس خواب، انواع مجسمه‌ها و همچنین میزهای ناهارخوری برای ست شدن با آن کمک بگیرید.

به‌خاطر داشته باشید که تهران دکور جایی که آرامش و آسایش خانه‌تان را فراهم می‌کند.

شاید ندانیم علت نام‌گذاری میزهای عسلی بر اساس چه معیاری بود اما فراموش نکنید با خرید این محصول می‌توانید شیرینی داشتن یک دکوراسیون خوب را در منزل بچشید.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: میز عسلی میز جلو مبلی خرید میز عسلی خرید میز عسلی داشته باشید میز عسلی تهران دکور برای خرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۸۲۱۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خرید بیش از ۵۹۴ هزار تن گندم و کلزا در خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مدیر تعاون روستایی خوزستان گفت: از ابتدای فصل خرید گندم و کلزا تاکنون ۵۹۴ هزار و ۱۷ تن محصول از کشاورزان استان توسط مراکز تعاون روستایی خریداری شد.

زرگانی افزود: از این میزان ۵۴۶ هزار و ۳۴۶ تن گندم و ۴۸ هزار و ۶۷۱ تن کلزا می‌باشد. 

وی ادامه داد: در این مدت ۲۹۷ هزار و ۶۰ تن گندم به کارخانه‌های آرد و سیلو‌های گندم و ۴۴ هزار و ۱۵۱ تن کلزا با کارخانه روغن کشی مدلل ارسال شده است.

دیگر خبرها

  • (ویدیو) نانی که در ترکیه می خرید، به این شکل در نانوایی تهیه می شود
  • دولت تا حد امکان برای برنج و چای «خرید تضمینی» نخواهد داشت
  • ببینید | واکنش زاکانی به افشای قرارداد خرید واگن مترو از چین
  • فعال شدن مراکز خرید محصولات کشاورزی در استان گلستان از ۱۵ اردیبهشت
  • مراکز خرید محصولات کشاورزی در استان گلستان از ۱۵ اردیبهشت فعال می‌شود
  • توضیحات «زاکانی» درباره قرارداد خرید واگن مترو از چین
  • اوکراین ۳۰۰ هزار پهپاد جدید می‌خرد
  • وعده‌ای که پس از یک سال، اجرایی نشده است!
  • خرید بیش از ۵۹۴ هزار تن گندم و کلزا در خوزستان
  • احکام شرعی | حکم خرید و فروش سگ