Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، جعفر میعادفر ظهر چهارشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه گیلان با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی طی چند سال اخیر اقدامات مؤثری جهت توسعه اورژانس انجام داده است، اظهار کرد: به دلیل گردشگر پذیر بودن گیلان فعالیت کادر اورژانس این استان بیشتر شده است.

وی با اشاره به فعال بودن پنج هزار و ۷۰۰ آمبولانس در کشور افزود: سه هزار دستگاه آمبولانس در کشور عمر بالای ۱۵ سال داشته و فرسوده هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میعادفر به ثبت ۴۲۰ هزار تماس مردمی با اورژانس گیلان اشاره و ادامه داد: ۱۶۰ هزار تماس از این تعداد به انجام مأموریت ختم شده است.

وی با بیان اینکه پرسنل اورژانس همواره در خط مقدم دفاع از سلامت کشور هستند، تاکید کرد: در دوران شیوع ویروس کرونا ۱۵ هزار نفر از پرسنل اورژانس کشور به کرونا مبتلا شده و ۱۹ تن نیز به جمع شهدای مدافع سلامت کشور پیوستند.

مصدومیت روزانه ۱۷۹ نفر در حوادث کشور

رئیس اورژانس کشور با اشاره به مصدومیت روزانه ۱۷۹ نفر در جریان حوادث کشور گفت: تأمین آمبولانس از نیازمندی‌های مردم است و رسانه‌ها باید در خصوص کمک خیران به اورژانس جهت خرید آمبولانس و احداث پایگاه‌ها تلاش کنند.

وی با تاکید بر اینکه آموزش در اورژانس و فوریت‌های پزشکی مهارت محور است، افزود: تمام تلاش اورژانس کشور جبران ضعف‌های آموزشی پرسنل و مردم در بحران کرونا بوده و بر همین اساس بسته‌های آموزش یک دقیقه‌ای به ویژه در مورد گرمازدگی برای مردم و زائران عتبات عالیات تهیه شده است.

میعادفر توسعه اورژانس هوایی را از دیگر برنامه‌های ۱۰ گانه اورژانس در طرح تحول سلامت عنوان کرد و افزود: ۵۰ پایگاه هوایی در کل کشور راه اندازی و در حال خدمت رسانی به مردم است.

وی از خدمات رسانی پنج آمبولانس موتوری در رشت خبر داد و اضافه کرد: وجود موتورلانس ها علاوه بر تسریع در رسیدن به محل حادثه، زمان و هزینه‌ها را نیز کاهش می‌دهد...

میعادفر به کسب رتبه برتر چهار تن از پرسنل اورژانس پیش بیمارستانی گیلان در المپیاد قطب شمال کشور اشاره کرد و افزود: این امر حاصل تلاش و توان علمی مطلوب این مرکز به شمار می‌رود.

وی به وضعیت مطلوب ۶.۱ درصدی نیروی انسانی اورژانس گیلان اشاره کرد و افزود: استان گیلان از نظر کادر نیروی انسانی از دیگر استان‌ها وضعیت بهتری دارد.

میعادفر با اشاره به برگزاری راهپیمایی عظیم اربعین حسینی پس از ۲ سال وقفه به دلیل شیوع ویروس کرونا افزود: اورژانس کشور همزمان با سایر دستگاه‌های مربوطه با تمام توان در خدمت مردم است.

کد خبر 5537713

منبع: مهر

کلیدواژه: اورژانس هوایی جعفر میعادفر رشت استان گیلان عید سعید قربان بوشهر ویروس کرونا کرمانشاه حجاب و عفاف دعای عرفه آمار کرونا نماز عید قربان اردبیل خراسان رضوی مشهد شیراز شیوع کرونا سنندج اورژانس کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۸۲۱۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید وزیر راه و شهرسازی به توسعه ناوگان هوایی ایران

تین نیوز

 وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر اینکه توسعه ناوگان هوایی باید در صدر اولویت های هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران(هما) باشد، گفت: هما با برخورداری از ظرفیت نیروی انسانی متخصص و متعهد در بخش فنی و پشتیبانی می تواند میزبان تعداد کثیری از هواپیماها برای ارائه خدمات به مردم باشد.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، مهرداد بذرپاش در جلسه هیئت مدیره شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران هما اظهار کرد: توسعه ناوگان هوایی با هدف ارائه مطلوب به مردم شریف و عزیز ایران در صدر اولویت های هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران قرار گیرد.

بذرپاش افزود: هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران "هما" به عنوان حامل پرچم کشورمان و با در اختیار داشتن تجربه بسیار گران قدر و ارزشمند در خدمتگزاری به مردم در صنعت هوانوردی، یک افتخار ملی است.

وی با بیان اینکه توسعه ناوگان باید در صدر اقدامات هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران "هما" باشد، گفت: "هما" با برخورداری از ظرفیت نیروی انسانی متخصص و متعهد در بخش فنی و پشتیبانی می تواند میزبان تعداد کثیری از هواپیماها برای ارائه خدمات به مردم باشد.

بذرپاش در ادامه این نشست با تاکید بر قرار گرفتن برنامه اصلاح و ارتقای سطح خدمات به مسافران در صدر اولویت های "هما" اظهار کرد: مردم باید از هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران "هما" همواره خاطره خوش در ذهن داشته باشند.

وی با تاکید بر اینکه بخش های تهیه بلیت، خدمات پذیرایی، کاهش تاخیر پروازها و خدمات فرودگاهی بر میزان رضایتمندی مسافران بسیار تأثیرگذار است، گفت: ایمنی اصلی ترین اولویت ما در صنعت هوانوردی است و ذره ای قصور در این زمینه پذیرفته نیست.

وزیر راه و شهرسازی یادآور شد: رسیدگی به معیشت کارکنان خدوم و شریف "هما" شامل خلبانان، نیروی فنی و پشتیبانی در صف و ستاد با نگاه متفاوت دنبال شود و از هیچ اقدامی کوتاهی نشود.

بذرپاش افزود: مولدسازی دارایی ها و بهینه کردن منابع جزو لاینفک اقدامات "هما" است و ارتقا خدمات از مسیر بهره ور شدن منابع اتفاق می افتد. همچنین از روش های مدیریت مشارکتی و استفاده از تمام ظرفیت های "هما" برای اداره هرچه بهتر هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران به کار گرفته شود.

وی در ادامه تاکید کرد: با توجه به حضور نیروهای متخصص و متعهد باید سیستمی جهت به کارگیری توانایی و مشارکت آنها در مدیریت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران "هما" طراحی شود.

وزیر راه و شهرسازی بر استفاده از توان فنی و خدماتی شرکت های دانش بنیان تاکید کرد و گفت: با کمک این شرکت ها می توان راهکارهای سریع و کاربردی برای برطرف کردن مشکلات پیدا کرد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • تاکید وزیر راه و شهرسازی به توسعه ناوگان هوایی ایران
  • خرید ۵۰۰ دستگاه آمبولانس جدید و پیشرفته
  • توسعه استان اصفهان با توسعه اقتصاد دانش‌بنیان و گردشگری
  • آمار اورژانس از مصدومان حوادث ترافیکی سالانه در ایران
  • حوادث ترافیکی در ایران سالانه منجر به ۷۰۰ هزار زخمی می‌شود
  • تحول بی‌واسطه با مردم
  • تحول در هوش مصنوعی در کشور با ایجاد اپراتور اختصاصی
  • تسریع در جهش تولید با مشارکت مردم با اجرای کامل برنامه هفتم توسعه
  • انجام ۶ عملیات مردم‌یاری پایگاه هوانیروز کرمانشاه طی هفته گذشته
  • اورژانس بانوان در قم راه‌اندازی می‌شود