Web Analytics Made Easy - Statcounter

جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان کوهبنان با موضوع عفاف و حجاب با حضور اکثریت اعضا و جمعی از بانون و دختران کوهبنانی در سالن کنفرانس فرمانداری شهرستان برگزار گردید.

در ابتدای این جلسه حسین سالاری فرماندار کوهبنان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مسجد گوهرشاد گفت: در ۲۱ تیرماه سال ۱۳۱۵ معترضین به کشف حجاب و بی عفتی توسط عوامل رژیم رضاخان مظلومانه به شهادت رسیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سالاری می‌گوید: خوشبختانه به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نگاه ابزاری به بانوان به نگاه توام با احترام و حفظ کرامت بانوان مبدل شده است.

به گفته فرماندار کوهبنان دشمنان نظام اسلامی و ملت مسلمان ایران تلاش می‌کنند حجاب را به عنوان محدودیت در بین جامعه زنان معرفی کنند در صورتی که حجاب محدودیت نیست بلکه نوعی مصونیت در برابر نگاه‌های مسموم است.

سالاری گفت: برای رشد و تعالی بانوان رعایت حجاب و عفاف اسلامی ضرورتی اجتناب ناپذیر و غیر قابل انکار است.

فرماندار کوهبنان گفت: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری باید جهاد تبیین در راستای حجاب و عفاف صورت پذیرد....

حجت الاسلام مهدی مالکی گفت: محبت، انسانیت و منطق در ذات تمام انسان‌ها وجود دارد باید جوری از نعمت خداوند استفاده کرد که دل دیگران را نسوزانیم.

به گفته حجت الاسلام مالکی احترام به والدین باعث افزایش رزق و روزی، طول عمر و برکت در زندگی می‌شود.

استاد حوزه و دانشگاه گفت: زنان با رعایت حجاب و عفاف می‌توانند در سلامت جامعه نقش آفرین باشند و پایه و اساس زندگی‌ها را مستحکم کنند.

به گفته استاد حوزه و دانشگاه عدم رعایت حجاب خلاف انسانیت و محبت است البته کوهبنان از نظر حجاب و عفاف شرایط مساعد و مناسبی دارد.

حجت الاسلام مالکی گفت: برای حفظ استحکام جامعه و خانواده انسان باید دارایی، رفت و آمد، مذهب و. خود را بیشتر مواظبت کند.

حجت الاسلام مالکی می‌گوید: زن در خانه در مقابل شوهر می‌تواند حجاب و عفاف خود را کنار بگذارد، اما در زمان حضور در جامعه رعایت این اصل بسیار ضروری است.

استاد حوزه و دانشگاه گفت: مردان هم باید نسبت به رعایت حجاب، بهداشت فردی، نظم در امور و... توجه خاص داشته باشند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حجاب و عفاف حجت الاسلام حجاب و عفاف رعایت حجاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۸۲۱۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لایحه حجاب بار دیگر از مجلس به شورای نگهبان ارسال شد

رئیس کمیسیون قضایی مجلس با بیان اینکه ایرادات شورای نگهبان به لایحه عفاف و حجاب رفع شد، از ارسال مجدد این لایحه به شورای نگهبان خبر داد.

به گزارش تسنیم، حجت الاسلام غضنفرآبادی رئیس کمیسیون قضایی مجلس شورای اسلامی، با اشاره به آخرین وضعیت لایحه عفاف و حجاب گفت: کمیسیون قضایی ایرادات شورای نگهبان به لایحه عفاف و حجاب را برطرف و مجددا این لایحه را به شورا ارسال کرده است و هم اکنون منتظر اظهار نظر شورای نگهبان هستیم.

وی افزود: عمده ایرادات شورای نگهبان به لایحه عفاف و حجاب مربوط به مواد ۴۷ تا ۴۹ این لایحه می‌شد که به بحث میزان مجازات‌ها پرداخته است.

رئیس کمیسیون قضایی مجلس خاطرنشان کرد: از نظر اعضای شورای نگهبان، جرائم و مجازات درنظر گرفته شده برای تخلفات ذکر شده در مواد ۴۷ تا ۴۹ لایحه، متناسب با این تخلفات نبود که ما در کمیسیون این موارد را اصلاح کردیم.

 

با توجه به اینکه در جلسه علنی ۲۹ شهریور ۱۴۰۲ مجلس، نمایندگان به اجرای آزمایشی لایحه حجاب و عفاف برای مدت ۳ سال رای دادند، در صورتی که شورای نگهبان، این لایحه را تایید کند، لایحه مذکور بلافاصله برای اجرا به دستگاه‌های اجرایی مربوطه ابلاغ می‌شود.

دیگر خبرها

  • نیروی انتظامی یک نیروی خستگی ناپذیر است
  • «نور» طرحی برای تکریم زنان جامعه است
  • حجاب مانعی برای پیشرفت نیست
  • برنامه‌های شاد ویژه «دهه کرامت» در استان سمنان برگزار شود
  • ببینید| نه قوه قضاییه لایحه عفاف و حجاب را گردن می گیرد نه دولت رئیسی!
  • راهپیمایی تکریم حجاب و عفاف در شاهرود برگزار می‌شود
  • تجمع مردم بندرعباس در حمایت از طرح نور نیروی انتظامی
  • تشکر بانوان شهر زرند از پلیس برای اجرای طرح عفاف وحجاب
  • لایحه عفاف و حجاب به کجا رسید؟
  • لایحه حجاب بار دیگر از مجلس به شورای نگهبان ارسال شد