Web Analytics Made Easy - Statcounter

دریافت 24 MB

مصطفی زائری در گفتگو با خبرنگار مهر به تشریح ویژه برنامه‌های بزرگداشت عید سعید غدیر، عید ولایت و امامت و سالروز اکمال دین و اتمام نعمت الهی پرداخت و اظهار کرد: کاروانهای شادی، توزیع ۴ هزار تراکت یاعلی و مخصوص غدیری، تهیه و توزیع اقلام تبلیغاتی و بسته‌های پذیرایی، ایستگاه‌های صلواتی، هماهنگی جهت اطعام روز عید غدیر با همکاری و مساعدت خیرین عزیز و آحاد مردم از مهمترین برنامه‌ها می‌باشد، تزئین و چراغانی کوچه غدیر لامرد به عنوان نماد جشن‌های مردمی غدیر انجام خواهد شد که به عنوان یک حرکت مردمی مورد توجه قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه جشن مردمی غدیر جمعه ۲۴ تیرماه ساعت ۲۱ در میدان امام شهر لامرد اجرا خواهد شد، تصریح کرد: برای اولین بار اجرای سرود سلام فرمانده از میدان امام خمینی (ره) شهر لامردطنین انداز خواهد شد.

وی گفت: برای این مناسبت از مداحان بومی منطقه و همچنین حاج کاظم محمدی از شیراز و هنرنمایی هنرمندان خطه جنوب بهره خواهیم برد.

او تصریح کرد: تعدادی از سادات علوی که در خدمت فرهنگ علوی طی سالیان متمادی بوده اند نیز در این آئین به همراه تعدادی از خانواده‌های معظم شهدا تجلیل خواهند شد.

زائری با اشاره به اینکه در روز عید غدیر یک تن برنج و یک هزار کیلو مرغ به تعداد ۵ هزار پرس غذا با همت و مساعدت بنیاد علوی طبخ و توزیع خواهیم کرد اظهار کرد: با همراهی کاروان‌ها و هئیت های مذهبی که در سال‌های گذشته با ما همراه و همگام بودند جمعاً بیش از ۲۰ هزار پرس غذا طبخ و توزیع خواهد شد و مومین بر سر سفره امیرالمومنین اطعام خواهند شد.

وی ضمن تشکر و قدردانی از تمامی ادارات و نهادها و سازمان‌های همراه، بر مردمی بودن این جشن تاکید کرد و گفت: هر کس بر سردرب منزل خود یک پرچم نصب کند و مردم در اطعام غدیر که در روایات هم تاکید شده مشارکت کنند.

کد خبر 5537721

منبع: مهر

کلیدواژه: لامرد عید غدیر خم عید سعید قربان بوشهر ویروس کرونا کرمانشاه دعای عرفه حجاب و عفاف آمار کرونا نماز عید قربان اردبیل خراسان رضوی مشهد شیراز شیوع کرونا عفاف و حجاب عید غدیر خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۸۲۲۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان گرده افشانی ۶۲۸ هکتار نخلستان در لامرد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز فارس، علی رضا محمدی گفت: مناسب‌ترین دما برای گرده افشانی بین ۲۲ تا ۲۷ درجه سانتی گراد و همچنین ساعت ۱۰ تا ۱۵ است.

او افزود: گرده افشانی نخلستان‌های لامرد از هفته سوم اسفند آغاز شد و تا نیمه اول اردیبهشت ادامه یافت.

مدیر جهاد کشاورزی لامرد با بیان این که مهم ترین ارقام خرمای تولیدی شهرستان لامرد، زاهدی، شاهانی، گشخواه و خاصویی است، اظهارداشت: ارقام تجاری پیاروم و مجول نیز در این شهرستان در حال توسعه است.

دیگر خبرها

  • برنامه «اطعام رضوی» در استان سمنان اجرا می‌شود
  • وقوع ناپایداری های جوی در نقاط مختلف استان کرمان
  • از نصب سردیس شهدا و مفاخر تا نورپردازی ورودی‌ها و نقاط مختلف شیراز
  •  از نصب سردیس شهدا و مفاخر تا نورپردازی ورودی‌ها و نقاط مختلف شیراز
  • نمرهِ عملکرد شورای شهر را مردم باید بدهند
  • پایان گرده افشانی ۶۲۸ هکتار نخلستان در لامرد
  • لزوم حمایت فدراسیون فوتبال از پروژه ساخت فیلم «شهدای تیم فوتبال آزادی سمنان»
  • دستگاه‌های مختلف مردمی و فرهنگی در انتخابات همکاری داشتند
  • بازدید جمعی از معاونین و مدیران شرکت توزیع نیروی برق استان فارس از واحد‌های مختلف شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی 
  • سپاه مظهر مشارکت مردم در حوزه‌های مختلف پیشرفت انقلاب است