Web Analytics Made Easy - Statcounter

آقای آبرود گفت: بیست‌و دومین دوره آزمون فراگیر در مقطع کارشناسی ارشد در سراسر کشور جمعه ۲۴ تیرماه ۱۴۰۱ برگزار خواهد شد و به طور همزمان نیز در شهرستان‌های شهرکرد، بروجن و لردگان در چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود.

برای اولین بار در کشور و به صورت همزمان دانشگاه آزاد اسلامی نیز از آزمون فراگیر در مقطع کارشناسی ارشد جذب دانشجو خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دو هزار و ۲۷۴ داوطلب، متقاضی شرکت در آزمون فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه‌های پیام‌نور چهارمحال و بختیاری هستند؛ در مرکز شهرکرد یک هزار و ۳۵۱ داوطلب، مرکز بروجن ۳۳۱ داوطلب و در مرکز لردگان نیز ۶۰۰ داوطلب وجود دارد که جمعیت بانوان و مردان در این آمار برابر است و درواقع ۴۹ درصد از داوطلبان زن و ۵۱ درصد نیز مرد است.

بیشتر بخوانید

آغاز بزرگترین ماراتن علمی کشور در چهارمحال و بختیاری

در چهارمحال و بختیاری و در مقطع کارشناسی ارشد ظرفیت پذیرش نزدیک به ۳۰۰ دانشجو وجود دارد که این جذب دانشجو نیز در ۱۰ رشته محل انجام خواهد شد.

امسال در آزمون فراگیر کارشناسی ارشد جذب دانشجو در رشته مدیریت مالی نیز انجام می‌شود که چهارمحال و بختیاری تنها استان در ایران است که در مقطع کارشناسی ارشد این رشته را تدریس می‌کند همچنین شیمی و جغرافیا با گرایش‌های مختلف شهری و روستایی، ریاضیات، زمین‌شناسی، زبان و ادبیات فارسی و... با گرایش‌های متفاوت از دیگر رشته‌هایی هستند که جذب دانشجو در آن‌ها انجام خواهد می‌شود.

پیش‌بینی می‌شود با توجه به فراهم شدن شرایط اخذ رشته‌های جدید در دانشگاه پیام‌نور تا مهرماه سال آینده حدود چهار تا پنج رشته کارشناسی ارشد به جمع رشته‌های این دانشگاه افزوده شود، در این خصوص نیز رشته‌های روان‌شناسی، علوم تربیتی، مدیریت دولتی، مدیریت بازرگانی، حسابداری، حقوق و مشاوره از جمله رشته‌هایی هستند که در اولویت قرار دارد.

در خصوص رشته‌های موجود در آزمون فراگیر کارشناسی ارشد و رشته‌هایی که مقرر است تا مهرماه سال آینده به لیست رشته‌های دانشگاه پیام‌نور افزوده شوند نیازسنجی صورت گرفته و تدریس تمامی این رشته‌ها متناسب با نیاز موجود در چهامحال و بختیاری برنامه‌ریزی شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مقطع کارشناسی ارشد آزمون فراگیر پیام نور دانشگاه پیام نور مقطع کارشناسی ارشد چهارمحال و بختیاری آزمون فراگیر جذب دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۸۲۳۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت ایده آل ذخیره خون در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری،حسین هاشمی گفت: پایگاه‌های انتقال خون بروجن و شهرکرد به صورت همه‌روزه، فارسان در روز‌های شنبه و چهارشنبه و بن در روز پنجشنبه آماده خون‌گیری هستند و در شهرستان اردل و لردگان نیز مراکز خون‌گیری به صورت دوره‌ای و چند هفته یکبار فعال است.

دیگر خبرها

  • وضعیت ایده آل ذخیره خون در چهارمحال و بختیاری
  • انتخاب رشته بیش از ۸۶ هزار داوطلب دکتری/ مهلت انتخاب رشته فردا پایان می‌یابد
  • برگزاری ماراتن کنکور در کرمانشاه با پیشتازی بانوان
  • هدفم شکستن رکوردهای استقامت ایران است
  • روز ماما در سال ۱۴۰۳ چه روزیه + تاریخ، معرفی رشته مامایی و بازار کار
  • فرصت تغییر محل آزمون پایان ترم برای پیام‌نوری‌ها
  • بلداجی خنک‌ترین نقطه چهارمحال و بختیاری
  • بیش از ۱۱ هزار نفر در استان اردبیل، داوطلب کنکور سراسری در پرتقاضاترین رشته
  • پایان دور نخست ماراتن کنکور برای داوطلبان گروه علوم تجربی
  • بیش از ۱۱ هزار داوطلب گیلانی کنکور سراسری باهم رقابت کردند