Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-01@01:01:35 GMT

عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۲ تیرماه

تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۸۲۵۷۸

عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۲ تیرماه

در این بسته خبری از الکترونیکی شدن فرآیند خدمات شهرسازی در سنندج تا خاکسپاری اشتباهی جنازه در خوانسار و اجرای عملیات گسترده حذف علف‌های هرز در ملایر را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم

فرآیند خدمات شهرسازی در سنندج الکترونیکی می‌شود

آرش عنبری، رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری سنندج گفت: در راستای ارتقا رضایتمندی شهروندان، فرایند خدمات شهرسازی از حالت سنتی و دستی خارج و در بستر فضای مجازی انجام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خاکسپاری اشتباهی جنازه در خوانسار عمدی نبود

مهدی احمدی، شهردار خوانسار گفت: تحویل اشتباهی جنازه به خانواده‌های متوفی در خوانسار و خاکسپاری یکی از اجساد از روی عمد نبوده است.

اجرای عملیات گسترده حذف علف‌های هرز در ملایر

مجید فرجی، شهردار ملایر از اجرایی شدن عملیات گسترده حذف علف‌های هرز در بوستان‌ها و جنگل‌های شهر توسط سبز بانان سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری در فصل تابستان و به منظور جلوگیری از بروز سوانح ناشی از آتش سوزی خبر داد.

وقوع ۱۶۰ حادثه در شهر سمنان

رضا رهایی، سرپرست سازمان آتش نشانی سمنان از وقوع ۱۶۰ حادثه در این شهر طی خرداد ماه سال ۱۴۰۱ خبر داد و گفت: ۶۱ مورد از این حوادث حریق و ۹۹ مورد امداد و نجات بوده است.

بودجه ۱۰۰ میلیارد تومانی شهرداری نجف‌آباد برای آسفالت معابر

عبدالرسول امامی، شهردار نجف‌آباد گفت: در بودجه سال جاری، ۱۷۰ میلیارد ریال برای زیرسازی و جدول‌گذاری معابر خاکی و ۸۵۰ میلیارد ریال برای روکش و لکه‌گیری آسفالت معابر سطح شهر در نظر گرفته شده است.

آغاز به کار طرح محدوده کم‌آلاینده در ساری

عباس اسماعیلی، رئیس سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل‌ونقل شهرداری ساری گفت: طرح LEZ ( محدوده کم‌آلاینده) منطبق با استانداردها، از اقدامات زیست‌محیطی شهرداری به منظور کاهش میزان آلاینده‌ها است.

قرارگاه جهادی شهرداری گرگان سطح رضایتمندی مردم را افزایش داده است

محمدرضا سبطی، شهردار گرگان گفت: شهرداری به راه‌اندازی قرارگاه جهادی تحول و توسعه محلات به مفهوم بازآفرینی ورود کرده است.

کد خبر 587966

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرهاي ايران عصرانه خبری شهرهای ایران دفن اموات آتش نشاني حادثه آتش سوزی سیما و منظر شهری شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۸۲۵۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه فرصت‌های سرمایه‌گذاری شهرداری شیراز با ارزش ۶۰ هزار میلیارد تومان در نمایشگاه اکسپو

رئیس سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری شیراز از ارائه بیش از ۵۲ مورد فرصت سرمایه‌گذاری شهرداری این کلان‌شهر به ارزش بالغ ‌بر ۶۰ هزار میلیارد تومان در نمایشگاه ایران اکسپو ۱۴۰۳ خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری شیراز، هومان معصومی در ششمین دوره نمایشگاه ایران اکسپو که از سوی سازمان توسعه تجارت جمهوری اسلامی ایران در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار شده است، اظهار کرد: بیش از ۵۲ مورد فرصت سرمایه‌گذاری شهرداری این کلانشهر به ارزش بالغ بر ۶۰ هزار میلیارد تومان در نمایشگاه ایران اکسپو ۱۴۰۳ ارائه شد.

وی افزود: این فرصت‌ها در حوزه های مختلف گردشگری، تجاری، مسکونی، انرژی و سایر حوزه‌های دیگر است.

رئیس سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری شیراز ابراز امیدواری کرد: با پیگیری و تلاش بیشتر بتوانیم این پروژه‌ها را عملیاتی کنیم.

کد خبر 749146

دیگر خبرها

  • واکاوی ادعای مدیر شهرداری تهران درباره تمیز بودن تهران نسبت به پاریس | گردشگران و روزنامه های معتبر دنیا درباره این شهر لوکس فرانسوی چه می گویند؟
  • هاشمی: از حرف‌هایم سوء برداشت شد/ با یک فرد مشکل داشتیم
  • برگزاری نشست شهرداران شهرهای جاده ابریشم
  • نشست شهرداران شهرهای جاده ابریشم فردا برگزار می‌شود
  • اختصاص ۲۱ درصد اوراق مشارکت کشور به مشهد
  • شبهات مطرح شده درباره بودجه شهرداری صحت ندارد
  • ارائه فرصت‌های سرمایه‌گذاری شهرداری شیراز با ارزش ۶۰ هزار میلیارد تومان در نمایشگاه اکسپو
  • تجلیل از کارگران شهرداری فرخ شهر
  • ۱۰۴۰ نوجوان دهه‌هشتادی کار خود را در محلات رفسنجان آغاز کردند
  • قراردادهای شهرداری تهران با چین به شورای شهر ارسال شود