Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، روابط عمومی  شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی روز چهارشنبه به نقل از علیرضا حقوقی افزود: پالایشگاه نهم ( فاز ۱۲) نماد تبلور تکیه بر توان داخل و استفاده از کالاهای ایرانی در پارس جنوبی است.

وی بیان کرد: با تکیه بر توان و دانش بومی، به صورت استاندارد روزانه ۸۴ میلیون متر مکعب گاز در پالایشگاه نهم پارس جنوبی تولید می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس بهره‌برداری پالایشگاه نهم مجتمع گاز پارس جنوبی افزود: با اتکا بر توان ساخت داخل و اقدامات نوآور و نوین در زمان حاصر ۱۰۰ هزار بشکه میعانات گازی در روز در پالایشگاه نهم ( فاز ۱۲ ) تولید می‌شود و این پالایشگاه نقش مهمی در اقتصاد کشور داشته است.

وی با اشاره به تولید روزانه ۳۰۰ تن گوگرد دانه بندی شده مرغوب در پالایشگاه نهم مجتمع گازی پارس جنوبی تصریح کرد: در سه ماه نخست سال جاری، ۱۳ هزار و ۱۰۰ تن گوگرد نیز در فاز ۱۲ تولید شده است.

حقوقی با اشاره به دستاوردها و افتخارات مهم پالایشگاه نهم مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: دریافت و کسب رتبه اول در سطح پالایشگاه‌های گاز و نفت، رتبه دوم در سطح ملی و دریافت جایزه تندیس نقره ای سه ستاره به دلیل کاهش یک میلیون متر مکعب گاز فلر از موفقیت‌های مهم سال جاری پالایشگاه نهم است. 

وی افزود: عملیات تعمیرات اساسی سال جاری با تکیه بر توان و دانش بومی در تاریخ ۲۰ فروردین ماه کلید خورد و تا پایان خردادماه طبق برنامه‌زمان بندی ادامه داشت.

حقوقی اضافه کرد: در عملیات تعمیرات اساسی امسال توانستیم با اتکا به توان و نیروی داخلی و اقدامات شاخص و نوآور گام های مهمی برداشته شود.

برچسب‌ها عسلویه بوشهر شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: عسلویه بوشهر شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی عسلویه بوشهر شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی مجتمع گاز پارس جنوبی پالایشگاه نهم بر توان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۸۲۵۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوجی: تولید نفت ایران امسال جهش می‌کند

وزیر نفت از جهش تولید نفت ایران در سال جاری خبر داد و گفت همچنین ۵۰ هزار بشکه به ظرفیت روزانه پالایش نفت کشور افزوده خواهد شد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، جواد اوجی وزیر نفت گفت: امسال تولید نفت ایران جهش خواهد کرد و در تولید گاز هم با افزایش مواجه خواهیم بود.

وی افزود: 6 میلیون تن به ظرفیت تولید پتروشیمی اضافه می‌شود و 50 هزار بشکه به ظرفیت پالایش نفت کشور افزوده خواهد شد.

ادامه دارد...

دیگر خبرها

  • قانون حمایت از صنایع پایین‌دستی نفت خام و میعانات گازی به تولید و اشتغال منجر می‌شود
  • اوجی: تولید نفت ایران امسال جهش می‌کند
  • تجلیل از ۵۰۰۰ معلم شاغل و بازنشسته جنوب استان بوشهر
  • تولید گاز در سکوی شماره ۲۳ پارس جنوبی در خلیج فارس
  • مینی پالایشگاه دهدشت کلنگ زنی شد/تولید ۱٠ هزار بشکه بنزین در روز
  • تعمیرات اساسی سکوهای تولید گاز پارس جنوبی آغاز شد
  • کلنگ زنی مینی پالایشگاه دهدشت/ تولید ۱٠ هزار بشکه بنزین
  • مشعل گازی تمامی پالایشگاه‌ها و پتروشیمی‌ها تا ۳ سال آینده جمع آوری خواهد شد
  • افزایش ۵۰۰ هزار بشکه‌ای تولید نفت ایران
  • برگزاری همزمان مرحله دوم و سوم لیگ آب‌های آرام و مرحله پایانی لیگ کانوپولو