Web Analytics Made Easy - Statcounter

جعفر میعادفر رئیس اورژانس کشور در سفر به گیلان در جمع اصحاب رسانه گفت : به جهت خدمات رسانی سریعتر اورژانس کشور در شهرهای پرترافیک به ناوگان موتوری مجهز می شوند.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان؛ جعفر میعادفر رئیس اورژانس کشور در نشست خبری بااصحاب رسانه گیلان اظهار داشت : کشور ما کشوری حادثه خیز است و تا کنون ۳۱ نوع حادثه را تجربه کرده ایم و هر روز نیز شاهد تراکنش در استانهای مختلف هستیم و استان گیلان نیز استانی است که در گیر حوادث گوناگون نظیر در زمان برف ، یخبندان ، سیل و چالش های اینچنینی بوده است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میعادفر افزود : از ابتدای سالجاری تا کنون در کشور چهار حادثه تلخ را تجربه کردیم از جمله حادثه متروپل ، خارج شدن قطار از ریل ، زلزله هرمزگان و حوادث طبیعی که در همان لحظات اولیه همکاران ما در اورژانس کشور امدادرسانی را آغاز کردند.

رییس اورژانس کشور با اشاره به شیوع کرونا در کشور و ابتلای کادر درمان به این بیماری اضافه کرد : در بحث کرونا  ۱۵ شهید تقدیم شد و در اورژانس سراسر کشور همکاران و کادر درمان به ۱۵ هزار بیمار مبتلا به ویروس کرونا خدمات ارائه دادند.

میعادفر با اشاره به تلفات روزانه حوادث در کشور اذعان داشت :  روزانه 79 فوتی به موجب  نزاع ، خودکشی ، درگیری، تصادف ، سیل  و زلزله در کشور به وقوع می پیوندد .

رییس اورژانس کشور تصریح کرد: در سال ۱۴۰۰ در بحث حوادث ۱۸۹ مصدوم داشتیم .

وی در خصوص ارتقای امر خدمت رسانی اورژانس گفت : توسعه در اورژانس موتوری به جهت خدمت رسانی سریع در حادثه اجرایی می شود و این برنامه در سطح شهرهای بزرگ گیلان منجمله شهرستان رشت، بندرانزلی و لاهیجان به دلیل اینکه مسافرخیز و پرترافیک هستند تا پایان سال جاری اجرایی می گردد.

وی تصریح کرد: یکی دیگر از مشکلات عمده اورژانس کشور فرسودگی ناوگان آمبولانس است که باید نوسازی شود و تمامی تلاش ما بر این است با حمایت دولت ، مجلس و سازمان برنامه و بودجه کشور شرایط خرید آمبولانس فراهم  و رضایتمندی مردم جلب شود.

وی در خصوص خدمات رسانی در مراسم اربعین نیز گفت: امسال با توجه به شرایط آب و هوایی دمای ۴۵ تا۵۰ درجه را  تجربه خواهیم کرد و مطمئنا درصد گرما زدگی بالا خواهد بود اما در این زمینه آموزش های لازم صورت می گیرد تا زائران  عزیز دچار گرمازدگی نشوند و مراسم اربعین خوب و معنوی را تجربه کنند.

 

خبرنگار: ماریا اخوان

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: رییس اورژانس کشور شیوع کرونا جعفر میعادفر اورژانس کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۸۲۶۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اضافه شدن ۲ بالگرد به ناوگان امدادی و آموزشی همدان

ایسنا/همدان در نخستین ساعات آغاز به‌کار ششمین نمایشگاه ایران اکسپو در راستای مذاکرات سرمایه‌گذاری صورت گرفته با اعلام موافقت مدیرعامل شرکت هلیکوپتر ایران مقرر شد به‌زودی دو فروند بالگرد به استان همدان اضافه شود.

در راستای مذاکرات دوسویه بین معاون اقتصادی استاندار همدان و مدیرعامل شرکت هلیکوپتر ایران مقرر شد دو فروند بالگرد به منظور آموزش خلبانی و تقویت خدمات‌رسانی امداد بیمارستانی به استان همدان اضافه شود.

به گزارش ایسنا، در حال حاضر یک فروند بالگرد هوا نیروز در بیمارستان استان همدان به منظور انجام خدمات درمانی فعال است.

استان همدان از لحاظ سرعت پاسخگویی به حوادث و سوانح از شاخص‌های خوبی برخوردار است اما برای افزایش کمی و کیفی خدمات امدادونجات، افزوده شدن این دو فروند بالگرد می‌تواند به نوسازی ناوگان هوایی امدادی و آموزشی استان کمک شایانی کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۸۳۶ مصدوم و ۵۴ فوتی در تصادفات هفته گذشته در کشور
  • پایگاه اورژانس ۱۱۵ بانوان در کردستان
  • افزودن ۲ فروند بالگرد به ناوگان هوایی همدان
  • اضافه شدن ۵۰۰ دستگاه آمبولانس به ناوگان اورژانس کشور
  • بهره برداری از پایگاه اورژانس ۱۱۵ در اردل
  • اضافه شدن ۲ بالگرد به ناوگان امدادی و آموزشی همدان
  • به ظرفیت‌های خدمات‌رسانی مشهد به صورت ویژه پرداخته شود
  • گلایه امام جمعه یاسوج از فرسودگی ناوگان حمل و نقل شهری
  • گلایه امام جمعه یاسوج از فرسودگی ناوگان حمل و نقل شهری یاسوج
  • بد عهدی در تجهیز محیط‌بان‌ ها |‌ از هزار خودروی مورد نیاز محیط بان‌ها تنها 25 خودرو تحویل شد