Web Analytics Made Easy - Statcounter

همزمان با ایام دهه ولایت و امامت، ویژه برنامه‌های معاونت خدمات اجتماعی بنیاد کرامت رضوی به مناسبت عید غدیر خم اعلام شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس،جعفر رئیسیان زاده ،معاون خدمات اجتماعی بنیاد کرامت رضوی ضمن تبریک دهه امامت و ولایت با اشاره به اینکه به همت این معاونت 4 ویژه برنامه اجتماعی و فرهنگی برای زائران و مجاوران امام رضا(ع) در این ایام تهیه شده است، اظهارداشت: این برنامه‌ها از شنبه 25 تیر ماه آغاز و به مدت 3 روز در حرم مطهر و نقاط مختلف شهر مشهد اجرا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیسیان زاده به توزیع بیش از 2000 بسته معیشتی میان سادات محروم ساکن در مناطق حاشیه شهر مشهد به همت معاونت خدمات اجتماعی بنیاد کرامت اشاره کرد و گفت: این بسته‌های معیشتی شنبه 25 تیر ماه در آستانه فرارسیدن سالروز عید غدیر خم در محلات کم برخوردار مشهد با حضور خادمان بارگاه نورانی امام رضا(ع) توزیع می‌شود.

تولیت آستان قدس رضوی: هویت مردمی جشن‌های عید غدیر حفظ شودتولیت آستان قدس رضوی:سلامت و کیفیت در محصولات تولیدی اولویت صنایع غذایی رضوی استآستان قدس رضوی بیش از 54 تن برنج و شکر در اختیار نیازمندان تنگستانی قرار داد

وی با بیان اینکه اهدای 110 سری جهیزیه و کمک جهیزیه به زوج‌های جوان احسان پذیر مشهدی از دیگر برنامه‌های این معاونت به مناسبت عید سعید غدیر خم می‌شمار می‌رود، افزود: برنامه اهدای جهیزیه یکشنبه 26 تیرماه همزمان با شب عید غدیر خم طی مراسم باشکوهی با حضور زوج‌های جوان مشهدی در دبیرستان معارف اسلامی امام رضا(ع) برگزار و در پایان حواله‌ دریافت لوازم جهیزیه به این زوج‌ها اهدا می‌شود.

تشرف 1500 نفر از خانواده‌های سادات احسان پذیر به حرم مطهر

رئیسیان زاده با اشاره به اینکه «کارناوال خودرویی عیدانه» ویژه مجاوران امام رضا(ع) نیز به همت معاونت خدمات اجتماعی بنیاد کرامت رضوی برنامه ریزی شده است، خاطرنشان کرد: این کارناوال صبح دوشنبه 27 تیر ماه همزمان با روز عید سعید غدیر خم حرکت خود را از نمایشگاه بین‌المللی مشهد با همراهی بیش از 2000 خودرو در سراسر نقاط شهر مشهد در 10 مسیر مجزا آغاز می‌کند و در پایان، حاضران از غذای متبرک رضوی بهره‌مند خواهند شد.

معاون خدمات اجتماعی بنیاد کرامت رضوی با تاکید بر اینکه در قالب طرح مهر درخشان 27 تیر ماه همزمان با روز عید غدیر خم میزبان بیش از 1500 نفر از خانواده های سادات احسان پذیر از سراسر کشور به حرم مطهر رضوی هستیم، ادامه داد: علاوه بر تامین اسکان رایگان در زائر شهر رضوی، مراسم جشن غدیریه ساعت 9 صبح در رواق حضرت زهرا(س) ویژه مهمانان خاص امام رضا(ع) برگزار می‌شود و در پایان از غذای متبرک رضوی متنعم خواهند شد.

انتهای پیام/282

منبع: تسنیم

کلیدواژه: خدمات اجتماعی بنیاد کرامت رضوی عید غدیر خم امام رضا ع تیر ماه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۸۲۷۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید هیات تجاری و اقتصادی هرمزگان از مراکز توزیع میوه و تره بار کشور چین

عادل شهرزاد معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان در حاشیه این بازدید گفت : تولیدکنندگان فعال در بخش بسته بندی محصولات کشاورزی ، باید برای به روز کردن نوع خدمات خود تلاش کنند.

شهرزاد افزود: بسته بندی میوه از موضوعات مورد توجه در کشور چین، و یکی از مشکلات ما در کشور ، بویژه در هرمزگان است که به شدت به آن روبرو هستیم.

وی گفت : واحدهای صنعتی فعال استان در زمینه تولید سبدهای بسته بندی، توانمندی ارائه این شکل و نوع از بسته بندی را در هرمزگان دارند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان افزود: از شیوه حمل و نقل ویژه میوه و تره بار این محل بازدید شد و می توانیم این روش را به عنوان یک الگو در استان اجرا کنیم.

خلیل قاسمی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان نیز در این بازدید گفت: واحدهای سبدسازی و یونولیت سازی استان که در بازدید امروز ما را همراهی کرده بودند از نحوه بسته بندی میوه و تره بار ایده گرفتند.

قاسمی افزود : هرمزگان بعنوان استان مرزی، می تواند با اصلاحاتی در امر بسته بندی ویژه میوه و تره بار، به نتایج مطلوبی در امر صادرات غیرنفتی استان دست یابد. 

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • اهدای درب چوبی حرم امام رضا (ع) از طرف حرم بانوی کرامت
  • اهدای درب طلای حرم امام رضا(ع) از طرف حرم حضرت معصومه(س)
  • توزیع 180 بسته لبخند مادری در خراسان جنوبی
  • برنامه «اطعام رضوی» در استان سمنان اجرا می‌شود
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی
  • تدارک بیش از ۲۰ برنامه مختلف به مناسبت هفت معلم
  • تصویب تشکیل بنیاد شیخ انصاری در دزفول
  • بازدید هیات تجاری و اقتصادی هرمزگان از مراکز توزیع میوه و تره بار کشور چین
  • اجرای ۳۵۰ برنامه توسط آستان قدس رضوی در ایام دهه کرامت
  • تدارک ویژه حوزه‌های علمیه برای دهه کرامت در ۱۴۰۰ نقطه دنیا