Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- دستیار اروپایی یحیی گل محمدی به زودی کار خود را با تیم پرسپولیس آغاز خواهد کرد.
به گزارش آریا، در هفته های گذشته نام های زیادی به عنوان دستیار اول یحیی گل محمدی در رسانه ها و فضای مجازی مطرح شد، در حالی که اصلا سرمربی پرسپولیس هیچ نامی را به باشگاه اعلام نکرده بود و تنها دو روز قبل بود که یحیی گل محمدی در مصاحبه با خبرنگاران حاضر در تمرین از معرفی دو مربی به باشگاه برای حضور در تهران خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حالا شنیده می شود توافق با یکی از آن ها صورت گرفته و اگر مشکل خاصی ایجاد نشود این مربی رزومه دار به زودی به تهران خواهد آمد. باشگاه پرسپولیس در حال فراهم کردن مقدمات عقد قرارداد با این مربی اروپایی است که گفته می‌شود رزومه‌دار هم است و در قاره سبز تجربه کار دارد. این مربی پس از حضور در  تهران و عقد قرارداد به صورت رسمی کار خود را در کادر فنی پرسپولیس آغاز می‌کند.
یکی از بازیکنان برزیلی مورد نظر یحیی گل محمدی در پست هافبک دفاعی بازی می کند. دو بازیکن برزیلی مدنظر یحیی گل محمدی قرار گرفته اند و باید دید باشگاه پرسپولیس موفق به جذب آن ها خواهد شد یا نه. یحیی گل محمدی در آخرین مصاحبه ای که با خبرنگاران انجام داد، برابر پرسش خبرنگاران در مورد این که مهاجم دومی را به باشگاه معرفی کرده یا نه اذعان داشت دو بازیکن را به باشگاه پرسپولیس معرفی کرده است. آخرین پیگیری ها نشان می دهد یکی از این نفرات مهاجم است و دیگری که جوان تر هم هست، تخصص بازی در پست دفاع میانی را دارد و البته یحیی گل محمدی او برای پست هافبک دفاعی در نظر گرفته است. پرسپولیسی ها معتقدند این دو بازیکن آن قدر توانایی دارند که در صورت جذب آن ها، مشکلات پرسپولیس در خط میانی و حمله تا حدود زیادی برطرف می شود.
باشگاه پرسپولیس منتظر است هر لحظه طلسم جذب کاسیانو شکسته شده و این بازیکن به تهران بیاید. مجموعه‌ای از سلسله‌ دخالت‌های بی‌مورد در ماجرای انتقال کاسیانو به پرسپولیس و نفراتی که هر روز به عنوان ایجنت این بازیکن خود را معرفی می کنند، باعث شده روند مذاکرات کند شود. مدیران پرسپولیس حدود یک ماه است که با کاسیانو و باشگاه ویزلا درحال مذاکره هستند اما هنوز مشخص نیست چرا انتقال این بازیکن به پرسپولیس صورت نگرفته و به نوعی تا حدی پیچیده شده است. حالا کار به جایی رسیده که دخالت چند ایجنت کار جذب این مهاجم را سخت تر هم کرده است.
آن چه قطعی به نظر می رسد این است که دلیل اصلی فرسایشی شدن روند مذاکرات به ورود چند مدیربرنامه به این ترانسفر و اقدامات باشگاه پرسپولیس برای حذف برخی ایجنت ها مربوط است، ایجنت هایی که حتی وکالت نامه رسمی از کاسیانو دارند و همین موضوع کارها را پیچیده کرده است. جالب این که در بلبشوی تلاش باشگاه پرسپولیس برای حذف ایجنت های متعدد، برخی رسانه ها مدعی شدند توافق نهایی حاصل شده و از واریز 200 هزار دلار خبر دادند. اخباری که نه تنها تایید نشد بلکه موجی از توقع را در میان اهالی فوتبال ایجاد کرد که با وجود پرداخت این مبلغ، چرا پروسه جذب این بازیکن این همه طولانی شده است. در همین شلوغی، رسانه های دیگری نیز از از جریمه 200 هزار دلاری بابت دیرکرد پرداخت پول رضایتنامه خبر دادند که این خبر نیز از سوی باشگاه تایید نشد و درنهایت مشخص شد این عدد 60 هزار دلار بوده و باشگاه هم هنوز زیر بار امضای آن نرفته است.
به هر روی واقعیت امر این است که توافق نامه 3 جانبه باشگاه پرسپولیس، کاسیانو و باشگاه ویزلا صورت گرفته اما برای امضای نهایی به برطرف کردن تعدادی از شرط های کاسیانو نیاز است. اگرچه بر سر کلیات توافق شده اما بر سر تعدای از جزییات و بندهای قرارداد اختلاف وجود دارد و جالب این که طی 24 ساعت اخیر، کاسیانو شروط جدیدی را لحاظ کرده و بندهایی در قرارداد گنجانده که برخی آنها اگرچه قابل حل و فصل است اما برخی دیگر کار را سخت کرده است، بندهایی که به وضوح از دخالت ایجنت ها گواهی می دهد.
دلیل دیگر طولانی شدن این پروسه به پرداخت پول رضایت نامه باشگاه ویزلا ربط دارد. در ابتدا عنوان شد که باشگاه ویزلا، پرداخت اقساطی مبلغ رضایتنامه را می پذیرد اما واقعیت این است که این باشگاه پرتغالی کل پول را یکجا و قبل از سفر کاسیانو به تهران طلب کرده است. موضوعی که البته باشگاه پرسپولیس با پرداخت آن مشکلی ندارد اما چگونگی واریز این مبلغ به بانک های اروپایی با توجه به تحریم هایی که وجود دارد کار را سخت کرده است. به گونه ای که باشگاه طی روزهای اخیر به دنبال این بوده تا از طریق چند صرافی و با تقسیم این مبلغ به رقم های ریزتر این مبلغ را بپردازد. تصمیمی که با توجه به تحریم های موجود زمان بر خواهد بود و در صورت رخ دادن کوچکترین اشتباه کل مبغ 300 هزار دلار بلوکه خواهد شد.
به هر روی آن چه مشخص به نظر می رسد این است که طولانی شدن روند جذب این بازیکن با اعتراض یحیی گل محمدی هم مواجه شده و باید دید باشگاه چه خواهد کرد. درویش و مدیرانش با توجه به شرایط خاص ایجاد شده، صحبت های یحیی گل محمدی و حساسیت ها؛ ترجیح داده اند در خصوص این پرونده سکوت اختیار کنند و فعلا خبر تازه ای نیست. 

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: کاسیانو پرسپولیس گل محمدی یحیی گل محمدی باشگاه پرسپولیس ایجنت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۸۲۸۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال محرومیت نمایندگان لالیگا از حضور در رقابت‌های اروپایی

وضعیت مبهم فدراسیون فوتبال اسپانیا و تصمیم دولت این کشور برای مداخله در امور آن نارضایتی نهاد حاکم بر فوتبال اروپا را به همراه داشته است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، نابسامانی چند هفته‌ای فدراسیون فوتبال اسپانیا پس از افشای فساد گسترده در این سازمان کم بود که اکنون بحث مداخله احتمالی دولت نیز مطرح شده که این موضوع ممکن است تبعاتی منفی برای فوتبال اسپانیا به همراه داشته باشد.

رئیس جدید فدراسیون هنوز منصوب نشده و نامزدهای اصلی تصدی این پست نیز همگی به دلیل احتمال نقش داشتن در پرونده فساد فعلاً تعلیق هستند. طبق گزارش نشریه آ اس اسپانیا، وضعیت فعلی فدراسیون فوتبال این کشور و به ویژه دخالت دولت که برخلاف اساسنامه فدراسیون است، نارضایتی اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) را به همراه داشته و این می‌تواند منجر به محرومیت تمامی نمایندگان لالیگا از رقابت‌های اروپایی فصل آینده شود، اتفاقی که پس از وقوع جنگ اوکراین، برای نمایندگان فوتبال روسیه رخ داد.

حمله پلیس به فدراسیون فوتبال اسپانیا و خانه روبیالس

محرومیت‌های ناشی از مداخله دولت اسپانیا در امور فدراسیون فوتبال این کشور اما به محرومیت نمایندگان این کشور از رقابت‌های باشگاهی محدود نخواهد شد و این احتمال وجود دارد که تیم ملی این کشور نیز از حضور در یورو 2024 و دوره بعدی لیگ ملت‌های اروپا نیز محروم شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ماموریت محرمانه یک پرسپولیسی برای شکست استقلال
  • نمایش هیجان‌انگیز پرسپولیس و افسوس بزرگ یحیی
  • اگر یحیی گل‌محمدی این ۲ بازیکن را داشت...
  • گل‌محمدی به زودی در تراکتور/ مشکلات شخصی حل خواهند شد؟
  • گل‌محمدی به زودی در تراکتور / مشکلات شخصی یحیی حل شد؟
  • وعده یحیی گل محمدی به تی تی ها؛ مشکلاتم حل شود به تبریز می‌آیم
  • حسینی هرگز اینطور نخندیده بود (عکس)
  • احتمال محرومیت نمایندگان لالیگا از حضور در رقابت‌های اروپایی
  • اولین برد سال با کنترل از راه دور یحیی گل‌محمدی؟!
  • پرسپولیس قهرمان در تبریز؛ کریم باقری هم به تراکتور می‌رود؟