Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیرافضلی گفت: با توجه به فرا رسیدن ماه محرم،کارشناسان ایمنی آتش‌نشانی از هیئت‌ها و تکایای زنجان بازدید می‌کنند.

او می گوید: تا جایی که محدوده ایستگاه‌های آتش‌نشانی باشد تمام تکایا بازدید می‌شوند و لیستی از تاریخ بازرسی های انجام شده در اختیار مسئولان تکایا قرار خواهد گرفت.

به گفته رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان بررسی و بازرسی سیستم‌های اطفایی، بازدید انشعابات گازی، بازرسی عوامل حادثه ساز محل، ورود و خروج عزاداران و بازرسی سیستم‌های اعلان از جمله موارد بازدید بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیرافضلی گفت: امروز بازدید‌ها از مسجد جامع زنجان، امامزاده حسینیه اعظم، زینبیه اعظم و مجمع حیدریون و فاطمیون و ثارالله انجام شد.

او می گوید: در نقاط پرتردد شهر، اکیپ‌هایی از نیرو‌های آتش نشانی به طور مستمر به گشت زنی پرداخته و وضعیت ایمنی شهر را تحت کنترل قرار می‌دهند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان گفت: شهروندان در صورت حضور در اماکن مذهبی با مسوولان اماکن و نیرو‌های امدادی به ویژه آتش‌نشانان همکاری داشته باشند و در صورت بروز هرگونه حادثه، خونسردی خود را حفظ کرده و همزمان با سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی تماس حاصل نمایند.

امیرافضلی می گوید: برای شهروندان و مسوولان تکایا و اماکن مذهبی به منظور آشنایی بیشتر با چگونگی رعایت موازین ایمنی در ایام محرم دوره آموزش ایمنی به صورت وبینار توسط سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری برگزار و توصیه‌ها و نکات ایمنی مربوط به این ایام نیز به صورت مجازی ارسال شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سازمان آتش نشانی ایمنی مساجد آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۸۲۸۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۳۰۰۰ کلاه ایمنی بین راکبین موتور سیکلت آذربایجان‌ غربی‌

معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی گفت: نزدیک به ۳۰۰۰ کلاه ایمنی با هدف ایمن‌سازی تردد راکبین موتورسیکلت طی یک سال گذشته در سطح استان توزیع شد.

علی مدقالچی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در آذربایجان‌غربی از توزیع نزدیک به ۳۰۰۰ کلاه ایمنی با هدف ایمن سازی تردد راکبین موتورسیکلت استان طی یک سال گذشته خبر داد.

وی با اشاره به اهمیت اجرای طرح‌های ایمنی در کاهش حوادث رانندگی افزود: در یک سال گذشته نزدیک به ۹ هزار نفر در استان از طرح‌های آموزش ایمنی به کاربران جاده‌ای بهره مند شدند.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی گفت: عابرین پیاده با دو هزار و ۳۵۹ نفر و رانندگان ادوات کشاورزی با دو هزار و ۱۴۷ نفر بیشترین میزان نفرات آموزش دیده با موضوعات ایمنی جاده‌ای را شامل می‌شوند.

مدقالچی یادآور شد: همچنین در این مدت ۹ هزار و ۶۹۱ نفر در طرح آشکارسازی و ارائه تجهیزات ایمنی ادوات کشاورزی و وانت بارها شرکت کردند.

این مقام مسئول اظهار کرد: علاوه بر ارائه آموزش‌های ایمنی بیش از چهار هزار و ۷۵۰ عدد وسیله نقلیه سنگین در پایانه سیمان بار و پایانه بار آذربایجان‌غربی با نصب برچسب و شبرنگ جهت ترددهای شبانه آشکارسازی شدند.

کد خبر 751849

دیگر خبرها

  • توزیع ۳۰۰۰ کلاه ایمنی بین راکبین موتور سیکلت آذربایجان‌ غربی‌
  • تخصیص اعتبار برای مرمت مساجد تاریخی «چهلستون» و «یری پایین» زنجان
  • نخستین بانوان آتش‌نشان خاورمیانه بازنشسته شدند
  • هر چقدر می‌توانیم برای پیشرفت کار دولت تسهیل‌گری انجام دهیم/ هیئت تطبیق مصوبات می‌تواند ضامن اجرای قانون باشد
  • وقوع ۶۷ مورد حادثه در پی توفان سبزوار
  • مهار آتش سوزی در فروشگاه پلاسکو در هسته مرکزی شهر اهواز+عکس
  • فوت مرد میانسال به دنبال سقوط در چاه
  • اعتبارات مولدسازی باید به صورت بهینه استفاده شود
  • بازدید رئیس حوزه قضایی شهرستان رابر از زندان بافت
  • بیش از دو میلیارد یورو خرید خارجی در شهرداری/ مافیای خودرو نداریم