Web Analytics Made Easy - Statcounter

شاگردان آنتونیو کونته در اولین بازی دوستانه اردوی پیش فصل خود، تیم منتخب ستارگان لیگ دسته اول کره‌‌جنوبی را با نتیجه‌ای قاطع شکست دادند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال تاتنهام امروز (چهارشنبه) در اولین بازی بازی دوستانه اردوی پیش فصل خود در شهر سئول به مصاف تیم منتخب کی لیگ کره جنوبی رفت و این تیم را با نتیجه 6 بر 3 در هم کوبید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اریک دایر در دقیقه 30، جین هیوک کیم در دقیقه 47 (گل به خودی)، هری کین دو بار در دقایق 54 و 75 و سون هئونگ مین دو بار در دقایق 68 (پنالتی) و 85 گل‌های تیم آنتونیو کونته را در این بازی به ثمر رساندند. چو گوئه سونگ در دقیقه 2+45، لارس ولدویک در دقیقه 52 و جون آمانو در دقیقه 71 سه گل‌های این بازی را برای تیم منتخب کره جنوبی به ثمر رساندند. این در حالی بود که تیم منتخب کی‌لیگ از دقیقه 73 با اخراج دونگ مین کیم 10 نفره به بازی ادامه داد.

بازی تدارکاتی بعدی تاتنهامی‌ها شنبه 25 تیر در ورزشگاه جام جهانی شهر سوون برگزار خواهد شد و حریف آنها تیم سویای اسپانیا است.

 در دیگر بازی دوستانه‌ای که امروز برگزار شد، تیم فوتبال رُم در پرتغال به مصاف ساندرلند رفت و حریف انگلیسی‌اش را با نتیجه 2 بر صفر شکست داد. فلیکس آفنا جیان در دقیقه 75، نیکولو زانیولو بازیکنی که گفته می‌شود در مسیر پیوستن به یوونتوس قرار دارد، دومین گل جالوروسی را در دقیقه 80 به ثمر رساندند. این در حالی بود که او در ترکیب اصلی قرار نداشت و به عنوان یار تعویضی به میدان رفت.

بازی‌های دوستانه باشگاهی| منچستریونایتد، لیورپول را به چهارمیخ کشید/ شروع امیدوارکننده تن‌هاخ

انتهای پیام/

 

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تاتنهام تاتنهام تیم منتخب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۸۲۹۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرسنال با فتح دربی شمال لندن به قهرمانی امیدوار ماند

شاگردان میکل آرتتا با غلبه بر رقیب همشهری به پیشروی خود در کورس قهرمانی لیگ برتر انگلیس ادامه دادند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در ادامه دیدارهای هفته سی‌و‌پنجم لیگ برتر انگلیس، عصر امروز (یکشنبه)، تیم فوتبال تاتنهام در دربی شمال لندن میزبان رقیب دیرینه خود آرسنال بود که این بازی با برتری 3 بر 2 توپچی‌ها همراه شد.

گل به خودی پیر امیل هویبرگ بازیکن تیم تاتنهام در دقیقه 15، آرسنالی‌ها را پیش انداخت. گل بعدی توپچی‌ها در دقیقه 27 توسط مهاجم خودشان، بوکایو ساکا رقم خورد و در دقیقه 38 نیز کای هاورتس مهاجم آلمانی توپچی‌ها اختلاف را به 3 گل افزایش داد.

در نیمه دوم تاتنهام به بازگشت به بازی امیدوار شد و ابتدا در دقیقه 64 توسط کریستین رومرو و سپس در دقیقه 87 به وسیله سون هئونگ مین از روی نقطه پنالتی دو گل از گل‌های خورده را جبران کرد. با این حال شاگردان آنگه پوستکوغلو در نهایت نتوانستند از شکست خانگی بگریزند وبا قبول نهمین باخت‌شان در این فصل لیگ برتر شانس خود را برای بازگشت به رده چهارم جدول از دست دادند.

آرسنال با تحقیر چلسی صدرنشینی‌اش را تثبیت کرد

آرسنال اما با کسب بیست‌و‌پنجمین پیروزی‌اش 80 امتیاز شد و اکنون با دو بازی بیشتر نسبت به منچسترسیتی و 4 امتیاز برتری نسبت به این تیم، جای خودش را در صدر جدول تثبیت کرد. در همین حال فاصله توپچی‌ها با دیگر مدعی قهرمانی یعنی لیورپول که تعداد بازی‌هایش برابر با آرسنال مساوی است، به 5 امتیاز افزایش یافت.

در ادامه دیدارهای هفته سی‌و‌پنجم لیگ برتر انگلیسف از ساعت 19 امشب به وقت تهران، منچسترسیتی میهمان استون‌ویلا، تیم چهارم جدول رده‌بندی خواهد بود.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • آرسنال دربی لندن را برد و در صدر ماند/ کامبک تاتنهام کامل نشد!
  • آرسنال با فتح دربی شمال لندن به قهرمانی امیدوار ماند
  • تاتنهام 2-3 آرسنال: نزدیک بود جام از دست آرتتا بیفتد
  • پیروزی شباب الاهلی مقابل العین در حضور 82 دقیقه‌ای عزت اللهی
  • سون هیونگ مین: مقابل آرسنال همان تاتنهام خواهیم شد
  • فوتبال زیر ۱۸ سال کافا؛ پیروزی پرگل دختران ایران برابر تاجیکستان
  • پیروزی یک نیمه‌ای پرسپولیس مقابل آلومینیوم با ۲ گل زیبا
  • پیروزی پرگل دختران ایران برابر تاجیکستان
  • سون: آرسنال یک از بزرگترین تیم‌های جهان است
  • پیروزی تیم هندبال جوانان در دومین دیدار تدارکاتی مقابل سپاهان نوین