Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جنوب نیوز»
2024-05-03@03:02:09 GMT

آشنایی با ۲ بازیکن خارجی مدنظر پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۸۳۱۴۷

پست دو بازیکن جدید مدنظر کادر فنی پرسپولیس مشخص شد. به گزارش جنوب نیوز،  با وجود شروع پرقدرت پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات اما حدود ۱۵ روزی می‌شود که این باشگاه هنوز بازیکن جدیدی به خدمت نگرفته که این مسأله واکنش هواداران این باشگاه را در پی داشته است.

این موضوع حتی باعث گلایه یحیی گل‌محمدی در مصاحبه دو روز پیش او شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این همه باشگاه پرسپولیس به دنبال جذب چند بازیکن دیگر است تا کار کادر فنی خود برای  مسابقات لیگ برتر را راحت کند.

در همین رابطه باشگاه پرسپولیس به دنبال جذب کاسیانو مهاجم برزیلی شاغل در لیگ پرتغال است اما حالا مسئولان این باشگاه وارد پروسه جذب دو بازیکن خارجی دیگر هم شده‌اند. این دو بازیکن که گفته می‌شود جوان هستند ملیت برزیلی دارند و یکی از آنها مهاجم کاذب و هافبک نفوذی و دیگری در پست هافبک بازی می‌کند. باشگاه پرسپولیس در تلاش است تا بتواند بازیکن مدنظر کادر فنی را  جذب کند و در همین رابطه مذاکرات همچنان ادامه دارد.

منبع: فارس

منبع: جنوب نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jonoubnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جنوب نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۸۳۱۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوسمار با صلیب مقابل سپاهان در آزادی (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، اوسمار ویرا چالش سخت و جذابی را با پرسپولیس تجربه می‌کند. او که یک فصل و نیم به عنوان دستیار یحیی کنار سرمربی پرافتخار قرمزها کار می‌کرد، پس از استعفای گل‌محمدی به عنوان سرمربی این تیم انتخاب شد.

اوسمار در ابتدا هیچ محبوبیتی به عنوان سرمربی پرسپولیس نزد هواداران نداشت، اما رفته رفته با نتایج و بازی‌های خوب تیمش دل هواداران را به دست آورد و آنها به این سرمربی برزیلی برای دفاع از عنوان قهرمانی تیمشان اعتماد کردند‌.

سرمربی برزیلی پرسپولیس که یک مسیحی معتقد است، در بازی برابر سپاهان با صلیب کوچکی روی نیمکت حاضر شده بود و با اعتقادات خود برای موفقیت تیمش دعا می‌کرد.

اوسمار پنج بازی سرنوشت‌ساز دیگر پیش‌رو دارد که می‌تواند با قهرمانی در پرسپولیس اوج محبوبیت را میان سکوهای سرخ‌پوش تجربه کند.

دیگر خبرها

  • اوسمار با صلیب مقابل سپاهان در آزادی (عکس)
  • آشنایی با 10 بازیکن تند و تیز لیگ قهرمانان اروپا (+عکس)
  • شجاعیان: در کنار مسعود شجاعی پیشرفت می‌کنیم
  • به روز رسانی| اوسمار: تا روز آخر می جنگیم/ اگر به شانس بود همه تیم های برزیلی هر سال باید قهرمان شوند
  • سرمایه‌گذاری در زنجیره ارزش مازندران افزایش پیدا کند
  • نسخه برزیلی برای خودروسازی ایران
  • پرسپولیس دنبال تخفیف در تمدید قرارداد اوسمار
  • یک برزیلی به کادر فنی تیم ملی والیبال اضافه شد
  • باشگاه پرسپولیس منتظر تایید سرمربی برزیلی
  • مانع بزرگ بر سر راه تمدید قرارداد اوسمار