Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش "ورزش سه"، رابرت لواندوفسکی امروز با شش دقیقه تاخیر به زمان انجام صحبت های کادر فنی قبل از شروع تمرین رسید و در حقیقت آخرین بازیکنی بود که از رختکن به زمین آمد. اما جالب اینجاست تست های فیزیکی دیروز باشگاه بایرن مونیخ نشان داد که این ستاره لهستانی در بهترین فرم قرار دارد و به نظر می رسد او در تعطیلات سخت تلاش کرده تا آمادگی خود را برای فصل جدید نیز حفظ کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما رابرت لواندوفسکی به وضوح در تمرینات امروز بی حال و بی خیال بود و انگار حوصله تمرین کردن با دیگر بازیکنان بایرن مونیخ را نداشت. زبان بدن این ستاره لهستانی و حرکات او به وضوح نشان می داد که می خواهد باشگاه بایرن مونیخ را در تابستان امسال ترک کند. ابتدا او دیر به محل تمرین رسید و همچنین آخرین نفری بود که در زمین حاضر شد و این موارد نشان می دهد او تمایلی به ماندن ندارد.

در جریان بازی تمرینی، لواندوفسکی در تیم الف حضور داشت. اما در این بخش از تمرین نیز ستاره لهستانی خیلی تمایلی به گلزنی نشان نداد و در نهایت موفق به انجام این کار نشد. بعد از باخت تیمش همه بازیکنان تیم بازنده مجبور شدند به عنوان تنبیه تعدادی حرکات بدنسازی و دشوار را انجام دهند، اما لواندوفسکی تمایلی به انجام این کار نیز نشان نداد. در نهایت ساعت 12:16 تمرینات امروز بایرن مونیخ تمام شد و تنها 22 دقیقه بعد، لواندوفسکی به سرعت حاضر شده و محل تمرین را ترک کرد.

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بایرن مونیخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۸۳۳۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل کاتومپا اموومپا به بایرن مونیخ (اشتوتگارت 3-1 بایرن مونیخ)

کاتومپا اموومپا گل سوم اشتوتگارت را به ثمر رساند.

دانلود (1.2MB)

دیگر خبرها

  • بریس لیونل مسی در برابر تیم گواردیولا؛ برتری 3-0 بارسلونا مقابل بایرن مونیخ (لیگ قهرمانان اروپا - 6 می 2015)
  • جانشین لواندوفسکی از آنفیلد می‌آید؛ بارسلونا به دنبال جذب داروین نونیز
  • انتخاب عجیب برای جانشینی لواندوفسکی: داروین نونیز!
  • بلینگام و لواندوفسکی باز هم به آقای گلی نزدیک نشدند
  • آنچلوتی: گل بلینگام به بارسلونا مهم‌ترین لحظه فصل ما بود؛ جشن قهرمانی؟ اول بایرن مونیخ!
  • گل روبرت لواندوفسکی به ژیرونا از روی نقطه پنالتی (ژیرونا 1-2 بارسلونا)
  • گل کاتومپا اموومپا به بایرن مونیخ (اشتوتگارت 3-1 بایرن مونیخ)
  • لواندوفسکی در بارسلونا ماندنی شد
  • گواردیولا: بایرن مونیخ را خیلی دوست دارم و آرزو می‌کنم به زودی سرمربی خود را پیدا کند
  • تکلیف لواندوفسکی در بارسلونا مشخص شد