Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-27@10:23:09 GMT

تمرینات تیم والیبال شهداب یزد به زودی آغاز می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۸۳۳۷۱

تمرینات تیم والیبال شهداب یزد به زودی آغاز می‌شود

مدیرعامل باشگاه فرهنگی-ورزشی شهداب یزد گفت: تمرینات تیم والیبال بزرگسالان شهداب یزد جهت حضور در رقابت‌های لیگ برتر ۱۴۰۱ از اول مرداد ماه آغاز می‌شود. - اخبار استانها -

امیر شرافت در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در یزد در خصوص تغییرات اساسی انجام شده در تیم والیبال باشگاه شهداب یزد اظهار داشت: بعد از پایان رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا در نشستی که با کادر فنی قبل داشتیم به این نتیجه رسیدیم که تفکرات دو گروه برای ادامه همکاری با هم یکسان نیست لذا در یک نشست صمیمانه تصمیم دو طرف بر این شد که جدایی در مقطع کنونی بهترین تصمیم ممکن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل باشگاه فرهنگی-ورزشی شهداب یزد افزود: بلافاصله طی مذاکراتی که انجام گرفت و مشورت با اهالی فن تصمیم بر این شد که فصل آینده تیم را به مربی جوان محمدرضا تندروان که از مربیان نام آشنا و بزرگ والیبال ایران هستند بسپاریم.

شرافت عنوان کرد: همچنین بلافاصله کار نقل و انتقالات برای بستن تیم شروع شد و خوشبختانه بنا به اعلام نظر مربی تیم تمامی نفرات مدنظر را به صورت کامل جذب کردیم، کادر فنی تیم نیز کامل شده است و از روز اول مرداد ماه تمرینات فصل جدید را آغاز خواهیم کرد.

وی تصریح کرد: خوشبختانه سطح والیبال ایران به حدی رسیده است که اکنون ایران جزو تیم‌های برتر جهان است و اکنون به واسطه این موضوع لیگ والیبال ایران هم جزو بهترین لیگ‌های والیبال در دنیا شناخته شده است.

شرافت بیان کرد: هر چند قهرمانی در فصل جدید خیلی سخت است اما تلاش مجموعه در این است که باز هم این قهرمانی حاصل شود اما قرار نیست فشاری بر روی بازیکنان و کادر فنی وارد شود و هدف ما این است که از هر نظر بهترین عملکرد خود را ارائه دهیم.

وی در خصوص امین اسماعیل‌نژاد که بازیکن شاخص تیم در فصل گذشته بود و بهترین بازیکن هم لیگ شد و در مسابقات تیم ملی نیز فوق العاده عمل کرد گفت: امین اسماعیل‌نژاد استعداد خالص والیبال است که اصالتا اهل مریکان تبریز است و اکنون سرباز نیروی انتظامی هستند و ما سال گذاشته ایشان را به عنوان بازیکن قرضی در تیم والیبال مقاومت شهداب یزد داشتیم و امسال باید در تیم پاس گرگان ادامه خدمت بدهد.

وی ادامه داد: جای هیچ نگرانی نیست از این جهت که ما بازیکنی را به جای ایشان آوردیم و امیر غفور که از نظر فنی عملکرد بهتری نسبت به او داشت و بهترین پشت خط‌ زن در سال گذشته بود را جذب کردیم بنابراین جای هیچ نگرانی نیست و امیدواریم این ستاره والیبال عملکرد مناسبی برای تیم داشته باشد.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی-ورزشی شهداب یزد در خصوص تمهیدات اندیشیده شده برای حضور تماشاگران در مسابقات گفت: متأسفانه بیماری کرونا مجددا در حال شیوع است اما امیدواریم که بتوانیم شاهد حضور تماشاگران در سالن‌ها باشیم.

شرافت بیان کرد: در این خصوص ورزشگاه شش هزار نفره شاهدیه در حال تجهیز است و جدیدا نور سالن را به استانداردهای جهانی رساندیم، همچنین کف پوش سالن در حال تعویض است. متاسفانه بعد از مسابقات جام رمضان تعداد زیادی از صندلی‌های سالن شکسته شد که در حال تعویض آن‌ها هم هستیم امیدواریم میزبان خوبی برای مردم شریف استان در این مجموعه باشیم.

ملی‌پوش پیشین والیبال ایران به شهداب پیوستامپراطور والیبال ایران شهدابی شد/ امیر غفور به تیم شهداب یزد پیوستپاسور خوش تکنیک و دو عضو یزدی تیم والیبال شهداب یزد ماندنی شدندطلوع‌کیان: حضور بازیکن سفارشی و پرحاشیه از سوی مدیریت باشگاه شهداب را قبول نکردم

وی در خصوص ساخت مجموعه اختصاصی برای باشگاه شهداب یزد گفت: از سوی مجموعه باشگاه شهداب یزد تمامی کارهای لازم صورت گرفته است اما متأسفانه زمین مناسبی در منطقه مناسبی از شهر در اختیار ما قرار داده نشده است، پیگیر این مسئله هستیم و مسئولان استان هم باید به این مسئله توجه ویژه‌تری داشته باشند چرا که سود آن برای تمام استان و ورزش استان خواهد بود.

شرافت ادامه داد: تمامی طرح‌ها و نقشه‌ها برای ساخت مجموعه اختصاصی والیبال شهداب آماده است اگر زمین در اختیار مجموعه شهداب یزد قرار بگیرد در مدت چهار تا پنج سال یک مجموعه در حد استانداردهای جهانی ساخته می‌شود.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی-ورزشی شهداب یزد خاطرنشان کرد: در این باره تمامی مسئولان استان قول پیگیری دادند اما هیچ کدام عملی نشده است.

انتهای پیام/781

منبع: تسنیم

کلیدواژه: والیبال ایران باشگاه شهداب تیم والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۸۳۳۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز به کار نوزدهمین رویداد ملی جامعه‌پرداز در گلستان

ایسنا/گلستان نوزدهمین رویداد ملی جامعه‌پرداز گلستان با حضور تشکل‌ها و سمن‌های مرتبط با حوزه خانواده و ازدواج امروز پنجشنبه در گرگان آغاز به‌کار کرد.

حامد ملاحسنی معاون امور ورزش و جوانان گلستان در حاشیه این همایش در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: ۳۰ تشکل فعال حوزه خانواده و ازدواج، جمعیت و  هویت زن در رویداد ملی جامعه پرداز که به صورت مشترک توسط وزارت ورزش و جوانان و بنیاد ملی خانواده برگزار شده است، حضور دارند.

وی هدف از برگزاری این رویداد را  شبکه‌سازی تشکل‌های حوزه خانواده و همچنین شناسایی مسأله‌های اصلی حوزه خانواده در استان برشمرد و افزود: گروه‌های شرکت‌کننده عملیات مشترکی را تعریف و طراحی کرده و میزگردها و غرفه‌های تخصصی برگزار و در نهایت تفاهم‌نامه همکاری بین هم نوشته و ایده مردمی حوزه خانواده در استان را تکمیل می‌کنند.

ملاحسنی ادامه داد: اساتید و مربیانی از سطح کشور در این رویداد حاضر هستند که به هم‌افزایی بیشتر بین گروه‌های شرکت‌کننده کمک کرده و مجموعه‌ها و گروه‌ها را برای شناخت مسائل و مشکلات جامعه هدایت می‌کنند.



معاون امور ورزش و جوانان گلستان با اشاره به حضور مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و توسعه اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوانان، مسئول بنیاد ملی خانواده کشور، مدیرکل امور اجتماعی استانداری و مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی گلستان در روز اول این رویداد گفت: این رویداد فردا ظهر در روستای هدف گردشگری زیارت به کار خود خاتمه می‌دهد.

ملاحسنی تصریح کرد: در این طرح بعد از شناسایی مجموعه‌های فعال مردمی در هر استان، رویدادی برای شناختن و شناساندن این مجموعه‌ها برگزار می‌شود تا با هم افزا شدن این مجموعه‌های مردمی بتوان عملیات‌های مشترکی را رقم زد.

وی گفت: اهدف کلی این رویداد شناسایی دقیق، معارفه و هم افزایی مجموعه‌های فعال مردمی در موضوع ازدواج، خانواده و فرزندآوری با محورهای اصلی خانواده ( تشکیل و تحکیم)، زن ( هویت زن) و جمعیت(فرزندآوری) است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رسمی: پدیده جدید والیبال ایران تمدید کرد
  • اولین ملاقات سرمربی جدید با خبرنگاران: فردا ساعت ۹
  • «غریبه» سریالی درباره نخبه داروسازی به زودی روی آنتن می‌رود
  • مدافع رم سکته را رد کرد و به تمرینات برگشت
  • آغاز به کار نوزدهمین رویداد ملی جامعه‌پرداز در گلستان
  • خداحافظی والیبالیست نسل طلایی/ مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد
  • مهدوی به عنوان مربی در تیم شهداب ماند
  • خداحافظی رسمی ستاره تیم‌ملی والیبال
  • رسمی: مهدی مهدوی خداحافظی کرد و مربی شد!
  • پائز نیامده ذوق این بازیکن را کور کرد!