Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-05-07@23:00:28 GMT

بودجه جشنواره فیلم شهر چقدر است؟

تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۸۳۳۷۵

بودجه جشنواره فیلم شهر چقدر است؟

به گزارش همشهری آنلاین، مجید اکبر شاهی گفت: هنوز جمع‌بندی نشده ولی آنچه اعلام کردیم ۱۰ میلیارد بود که مصوب نشد و ۶ میلیارد مصوب شد و احتمال می‌دهیم با نصف این رقم به پایان برسانیم. در واقع مجبور شدیم بخش‌های مختلفی را حذف کنیم مثل یک کارگاه که ۵۰ هزار دلار برای آن دستمزد یک هنرمند اسکار گرفته خارجی درنظر گرفته بودیم که مجبور به حذف شدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش‌بینی ما این است با توجه به اینکه از زمان آخرین جشنواره که در سال ۹۸ برگزار شد، با نرخ رسمی تورم با ۵۰ تا ۶۰ درصد افزایش هزینه روبرو باشیم.

به گفته دبیر جشنواره فیلم شهر،در این دوره از جشنواره سه هزار ۶۳۹ اثر  در بخش های مختلف دریافت کردیم که از این تعداد هزار و ۸۷۱ اثر  از ۱۱۲ کشور ارسالشده است و کشور هندوستان با ۳۳۶ اثر،برزیل با ۱۲۷ اثر ، ترکیه با ۱۱۲ ،آمریکا ۸۹ فیلم و ایتالیا ۷۵ اثر رتبه های  اول تا پنجم دربخش بین الملل جشنواره هستند.

او گفت: پنج بزرگداشت در جشنواره امسال داریم که شامل چهره‌هایی چون فاطمه گودرزی، جعفر دهقان، رضا اکبری به‌خاطر چند دههبازی در سینما و تلویزیون و امیرمسعود استاد حسین به‌خاطر فعالیت فرهنگی و اجتماعی، مهدی وریجی ریاست درمانگاه منطقه بیستو یک، می‌شوند.

  افتتاحیه  جشنواره فیلم شهر از شب عید غدیر ساعت ۸ شب در سینما ملت خواهد بود. اقلام تبلیغاتی نیز از شب افتتاحیه در گالری سینما ملت برگزار می‌شود.

کد خبر 690358 منبع: باشگاه خبرنگاران جوان برچسب‌ها سینمای ایران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: سینمای ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۸۳۳۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«تگزاس ۳» به سینما می‌آید

پنجمین جلسه شورای صنفی نمایش، روز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت‌ماه در خانه سینما برگزار شد.

به گزارش ایرنا، شورا بعد از بررسی درخواست‌ها و موارد مطرح شده، قرارداد دو فیلم تگزاس۳ به کارگردانی مسعود اطیابی و تهیه کنندگی ابراهیم عامریان به سرگروهی پردیس سینمایی هویزه مشهد و فیلم سینمایی عطرآلود به کارگردانی هادی مقدم‌دوست و تهیه کنندگی یوسف منصوری با پخش بهمن سبز به سرگروهی پردیس سینمایی هنرشهر آفتاب شیراز بعد از فیلم «تاوان» را به ثبت رساند.

همچنین مقرر شد اکران فیلم سینمایی تگزاس ۳ از چهارشنبه؛ دوم خردادماه در سینماهای سراسر کشور آغاز شود.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: تگزاس 2 جایگزین رحمان 1400 شد

دیگر خبرها

  • افتتاحیه سی و پنجمین نمایشگاه کتاب فردا با حضور وزیر فرهنگ برگزار می‌شود
  • افتتاحیه سی و پنجمین نمایشگاه کتاب در مصلی برگزار می‌شود
  • (عکس) قوی‌ترین مردان ایران در مراسم افتتاحیه کارخانه هادی چوپان
  • بازیگر تایتانیک و ارباب حلقه‌ها درگذشت
  • قوی‌ترین مردان ایران در مراسم افتتاحیه کارخانه هادی چوپان (عکس)
  • فستیوال بزرگ آرش مال: جشن افتتاحیه‌ای با شکوه در قلب منطقه آزاد انزلی
  • مراسم افتتاحیه هجدهمین دوره مسابقات بین‌المللی ربوکاپ آزاد ایران
  • «تگزاس ۳» به سینما می‌آید
  • سینما به روایت سینما/ دیوار میان پایتخت و شهرستان با «آپاراتچی» فروریخت
  • فیلمی که دیوار میان پایتخت و شهرستان را از بین برد