Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-05@03:18:27 GMT

بازداشت عامل تیغ‌زنی درختان بنه

تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۸۳۳۸۶

بازداشت عامل تیغ‌زنی درختان بنه

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان لردگان از بازداشت عامل تیغ‌زنی درختان بنه در عرصه‌های منابع طبیعی شهرستان لردگان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، آیت حسنی امروز _ چهارشنبه بیست‌ودوم تیرماه _ در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: با تلاش نیروهای یگان حفاظت منابع طبیعی بخش منج، متخلف تیغ‌زنی و صمغ گیری غیرمجاز از درختان جنگلی به دام افتاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: طی گشت زنی و کمین شبانه مأموران حفاظت سرجنگلبانی بخش منج در مناطق بنه زار چارطاق و تنگ سماء بیدله، به منظور جلوگیری از تیغ زنی و کاسه بندی درختان بنه، تعداد سه نفر از استان کرمانشاه که به صورت ماهرانه‌ای نیمه‌های شب اقدام به تیغ زنی درختان بنه می‌کردند، مشاهده شدند.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان لردگان، خاطرنشان کرد: این افراد با دیدن مأمورین اقدام به فرار کرده که با تعقیب و گریزهای فراوان در مناطق صعب‌العبور و کوهستانی یک نفر از متخلفان دستگیر و با دستور دادستان روانه بازداشتگاه شد.

کد خبر 588000

منبع: ایمنا

کلیدواژه: چهارمحال و بختیاری شهرستان لردگان جنگل های بلوط برخورد با متخلفان منابع طبیعی و آبخیزداری شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق منابع طبیعی درختان بنه تیغ زنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۸۳۳۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت عامل چاقوکشی در ایلام

ایسنا/ایلام فرمانده انتظامی شهرستان ایلام از بازداشت عامل چاقوکشی و شرارت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ قدرت حیدری‌زاد امروز (۱۵ اردیبهشت ماه) اظهار کرد: درپی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره درگیری منجر به چاقوکشی در میدان دفاع مقدس شهر ایلام، مأموران کلانتری ۱۱ برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند. با تحقیقات و بررسی‌های انجام‌شده مشخص شد، دو نفر با هم درگیر شدند که فرد ضارب پس از مجروح کردن نفر دیگر، از محل متواری شد.

وی با اشاره به اینکه هویت فرد ضارب مشخص شده بود، ادامه داد: عامل چاقوکشی پس از هماهنگی با مرجع قضایی در کمتر از یک ساعت دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد.

او با بیان اینکه در این درگیری فرد مجروح از ناحیه گوش دچار جراحت شده بود، گفت: متهم در تحقیقات اولیه پلیس به بزه ارتکابی اعتراف و علت و انگیزه خود را اختلافات شخصی اعلام کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان ایلام با بیان اینکه متهم برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد، افزود: بر هم زدن نظم، امنیت و آرامش مردم خط قرمز پلیس است و پلیس اجازه جولان دادن به اراذل و اوباش را نخواهد داد و بدون اغماض برابر قانون برخورد خواهد کرد.


انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بازداشت عامل چاقوکشی در ایلام
  • کرفس کوهی، دارویی نهفته در دل طبیعت؛ گنجی که به تاراج می‌رود
  • بازداشت عامل تیراندازی به ماموران منابع طبیعی مازندران
  • خلع ید ۳۳ هزار متر مربع اراضی سوادکوه شمالی
  • خلع ید بیش از ۳۳ هزار متر مربع از اراضی ملی سوادکوه شمالی
  • ۳۳ هزار مترمربع اراضی ملی در سوادکوه خلع ید شد
  • ۳۳ هزار مترمربع اراضی ملی در سوادکوه شمالی خلع ید شد
  • بیش از ۳۳ هزار متر مربع از اراضی ملی سوادکوه شمالی خلع ید شد
  • مبارزه با طرح آفت جوانه خوار درختان بلوط در شهرستان فلارد
  • آزاد سازی اراضی ملی در منطقه بندپی شرقی شهرستان بابل