Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاونت حفاظت و پیشگیری از حریق سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران و دبیر پنجمین همایش بین المللی آتش نشانی و ایمنی شهر تهران گفت: استقبال از این همایش فراتر از انتظار ما بود.

به گزارش ایسنا، کامران عبدولی در مراسم اختتامیه پنجمین همایش بین المللی آتش نشانی و ایمنی شهری که روز جاری برگزار شد، اظهار کرد: برای این همایش نزدیک به ٨ ماه است که درگیر آن هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیمی حدود ۴٠ نفره بودند و در غالب محورهای مختلف کار انجام شد.

وی گفت: سعی کردیم چالش های آتش نشانی ها را مطرح کنیم و دانشجویان و افرادی که صاحب علم هستند در این خصوص به ما کمک کنند. در واقع تلفیقی که نیاز بود با علم داشته باشیم انجام دادیم. برای اولین بار بحث صنعت در همایش وارد شد.

عبدولی با بیان اینکه اگر فرهنگ ایمنی را اصلاح کنیم و به جایی برسانیم که مردم  مطالبه گر ایمنی باشند حتی می توان در آینده ایستگاه های آتش نشانی را کم کرد، گفت: مهندسی آتش موضوعی است که سال ها در دنیا به آن توجه شده است اما متاسفانه در این خصوص اقدامات چشمگیری صورت نگرفته است.  

وی گفت: کشور های پیشرفته دنیا بیش از ۲۵ سال است که در رشته مهندسی حریق تحصیل می کنند.

دبیر این همایش گفت: ٢۵ دانشگاه برتر کشور در خصوص این همایش با ما همکاری داشتند.

عبدولی با بیان اینکه مخاطبین اصلی ما آتش نشانان کشور، شرکت های تولید کننده، دانشگاه ها و استاتید علمی و... از این انبوه از این نمایشگاه بازدید کردند، گفت: از اهداف این همایش شناسایی و درک اهمیت حوزه ایمنی، استخراج خلاءهای ایمنی و عملی، مشارکت در تولید ملی و داخلی و... بود.

معاونت حفاظت و پیشگیری از حریق سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران با بیان اینکه این هایش به مدت چهار سال صورت گرفته بود اظهار کرد: متاسفانه سال ۹۸ به دلیل بیماری کرونا برگزاری آن لغو شد که امسال بار دیگر برگزار شد.

وی گفت: ۲۸۰ مقاله علمی داشتیم که در نهایت ١٩٩ مقاله برتر استخراج شد که امیدواریم بتوانیم از خروجی این ها استفاده کنیم.

عبدولی ادامه داد: با سازمان های بسیاری در این راستا همکاری داشتیم و استقبال خوبی صورت گرفت. همچنین ٢٧ کارگاه جانبی همزمان با پنل ها برگزار شد که از بسیاری از کشورها از جمله فرانسه و استرالیا نیز حضور داشتند. استقبالی که از همایش شد فراتر از انتظار ما بود و امیدواریم ادامه پیدا کند. در این همایش ٣۵ شرکت تولید کننده و وارد کننده، ١۵ شرکت دانش بنیان و ٢٠ شرکت تولید کننده حضور داشتند.

ادامه دارد...

منبع: ایسنا

کلیدواژه: آتش نشاني ایمنی شهر تهران آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۸۳۵۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازديدهای ميدانی و بررسی عملكرد شركت‌ها و دفاتر تاكسيرانی/ توجه ویژه به مشکلات و مسائل تاکسیرانان

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، شادی مالکی در حاشیه بازدید از دفاتر تاکسیرانی مناطق گفت: هدف از بازدید دفاتر مناطق این است که از نزدیک با خدمت‌رسانی در مراکز و همچنین مشکلات تاکسیرانان آشنا شویم و در راستای بهبود شرایط این قشر زحمتکش گام برداریم.

وی هدف از راه‌اندازی دفاتر را تمرکززدایی در سازمان تاکسیرانی دانست و افزود: بر همین اساس دفاتری در مناطق ۲۲ گانه افتتاح شده و خدماتی نظیر انواع خدمات اداری، رفاهی، خدمات خرید و فروش خودرو و ... در آن ارائه می‌شود. مالکی ادامه داد: یکی از بزرگترین مطالبات تاکسیرانان در خصوص دفاتر، افزایش سرعت عملکرد دفاتر در اجرای درخواست‌هایشان به ویژه امور دفتری بود و همچنین تقاضا داشتند دریافت هزینه‌ها توسط شرکت‌ها نظام‌مند شود.

سرپرست سازمان تاکسیرانی بر تداوم این بازدید‌ها تاکید کرد و گفت: ما به‌صورت هفتگی از دفاتر و شرکت‌ها بازدید خواهیم داشت تا با ارتباط مستقیم و بی‌واسطه با تاکسیرانان، برای حل مشکلات و چالش‌هایشان گام برداریم. در این بازدید‌ها تعدادی از تاکسیرانان به بیان مشکلات‌شان در خصوص نوسازی تاکسی‌ها، بیمه تامین اجتماعی و تکمیلی، سیما تاکسی و یا ثبت‌نام برای پروانه اشتغال پرداختند. همچنین برخی از تاکسیرانان با توجه به مشکلات مالی درخواست تسهیلاتی در خصوص بهسازی خودروهایشان داشتند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری همایش ایمنی وبهداشت شغلی شرکت‌های شهرستان میبد
  • عضو هیأت علمی دانشگاه، ولی عصر (عج) رفسنجان استاد نمونه کشوری شد
  • ریزش آوار ساختمان قدیمی ۳ طبقه روی ۲ کارگر + عکس
  • سانحه رانندگی در میاندوآب ۲ مصدوم داشت
  • فراخوان جذب دانشجوی دکتری در پژوهشگاه ملی اقیانوس شناسی و علوم جوی
  • کمبود بیش از ۵هزار شیر هیدرانت آتش‌نشانی در مشهد
  • بیست و هفتمین همایش ملی مهندسی نقشه برداری و اطلاعات مکانی در ایستگاه آخر
  • آتش نشانان ناجی جوان٣٣ساله کوهنورد
  • همایش روز شوراهای خراسان جنوبی برگزار شد
  • بازديدهای ميدانی و بررسی عملكرد شركت‌ها و دفاتر تاكسيرانی/ توجه ویژه به مشکلات و مسائل تاکسیرانان