Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه استان ها خبرگزاری تقریب به نقل از روابط عمومی سازمان اسناد و کتابخانه ملی منطقه جنوب کشور؛ این آیین با حضور استاندار فارس، معاون امور زائرین و گردشگری استانداری فارس ،مدیر سازمان اسناد و کتابخانه ملی جنوب کشور، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، معاون فرهنگی استاندار، رئیس بسیج هنرمندان استان، دبیر کل کنگره جهانی حضرت محمد (ص) و جمعی از فعالین فرهنگی استان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



استاد مجید چیزفهم رئیس انجمن خوشنویسان شیراز در حاشیه این مراسم ضمن تشکر از ابتکار عمل سازمان اسناد و کتابخانه ملی منطقه جنوب کشور در برگزاری این آیین ارزشمند با بیان اینکه چهار نوع خط ثلث، نسخ، نستعلیق و شکسته همچنین خط ریز تحریر و نقاشی خط توسط اساتید خوشنویسی در این مراسم انجام گرفت، افزود: آثار هنرمندان بعد از مراسم بداهه نویسی در سازمان اسناد و کتابخانه های منطقه جنوب کشور جهت نمایش وهر گونه استفاده دیگر اهدا می شود.

جعفر ترک زاده مدیر سازمان اسناد و کتابخانه ملی منطقه جنوب کشور نیز با قدردانی از همکاری و حضور اساتید انجمن خوشنویسان در برگزاری این آیین و قبول دعوت و بازدید استاندار فارس و برخی از مسوولین فرهنگی استان فارس ابراز داشت حفظ استانداردهای حرفه ای و انجام احسن وظایف در حوزه های ماموریتی خود بتواند نقش مطلوبی به عنوان یک پایگاه علمی و فرهنگی در هم افزایی با سایر نهادها و دستگاه ها ذیربط ایفا کند.

ترک زاده اضافه کرد: مجموعه برنامه های همکاری با سایر دستگاه های فرهنگی برای گرامیداشت و تبلیغ عید سعید غدیر تدارک دیده شده است.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

کلیدواژه: بداهه نویسی عید غدیر شیراز سازمان اسناد و کتابخانه ملی منطقه جنوب کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۸۳۷۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردوی جهادی دندان پزشکان کشور در شیراز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، به گفته مدیر کل کمیته امداد فارس: ۸۰ دندانپزشک از سراسر کشور به شیراز آمدند تا به افراد تحت پوشش کمیته امداد، بهزیستی واقشار نیازمند مناطق محروم استان فارس خدمات دندانپزشکی ارائه می‌دهند.
این اردوی جهادی با شعار مکتب صادق، وعده صادق، خدمت صادق تا ۱۵ اردیبهشت ادامه دارد.
موصلی افزود: دندانپزشکان این طرح طی ۴ روز، به بیش از ۲ هزار نفر از خدمات دندان پزشکی ارائه می‌دهند.
عادلی مسئول برگزاری این اردوی جهادی گفت: همه خدمات دندانپزشکی که در قالب این طرح به بیماران ارائه می‌شود رایگان است و پیش بینی شده برای اجرای این طرح ۱۰ میلیارد تومان هزینه شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • خطر سیل در کمین نان مردم جنوب کشور
  • آیین سوگواری شهادت ششمین ستاره تابناک آسمان امامت و ولایت امام جعفر صادق (ع) در خراسان رضوی
  • فرهنگ صلح و سازش مردم یزد باید مستند شود
  • روایتی از نامهربانی مردم با یار مهربان + فیلم
  • اردوی جهادی دندان پزشکان کشور در شیراز
  • تعطیلی اماکن تاریخی در سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع)
  • اماکن تاریخی فارس در سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) تعطیل است
  • ۱۴ منطقه فارس میزبان دانش آموزان قرآنی
  • آیین تجلیل و رونمایی از تالیفات نویسندگان فرهنگی وحدتیه برگزار شد
  • رونمایی از ۴۰۰ هزار سند خلیج فارس در آرشیو ملی هند