Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، حسن بهرام‌نیا استاندار ایلام امروز در پیگیری خواسته‌ها و مطالبات مردم استان در مرکز پس از دیدار با قائم مقام شرکت مخابرات ایران در نشست ستاد مرکزی هماهنگی اربعین حسینی در مناطق آزاد که به میزبانی دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد با حضور سعید محمد و مجموعه اعضا برگزار شد گفت: اربعین سال جاری در فصل گرما برگزار می‌شود و به همین دلیل برای رفاه حال زوار در مسیرهای مهم اربعین استان ایستگاه‌هایی برای خدمات دهی به زوار ایجاد شده که نیازمند تجهیز امکانات از جمله سایه بان و وسایل خنک کننده هستیم و لازم است این مهم مورد توجه قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در اربعین امسال به علت اشتیاق بالای مردم بعد از دو سال برای حضور در این مراسم معنوی و همچنین به خاطر فصل گرما نیازمند تلاش ویژه در جهت تجهیز امکانات خدماتی، رفاهی، غذایی، بهداشتی و سرمایشی از جمله ایجاد آب سرد کن، سایه بان و ... برای زائران هستیم.

استاندار ایلام تصریح کرد: تقاضا داریم دو منطقه آزاد قشم و کیش به عنوان مناطق معین در اربعین استان تعیین شوند تا در ساخت زیر ساخت‌ها و تجهیزات و امکانات لازم کمک و مساعدت داشته باشند.

سعید محمد دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری ضمن اعلام آمادگی مناطق آزاد برای پشتیبانی و خدمات دهی به زوار در اربعین امسال با درخواست استاندار ایلام مبنی بر تعیین شدن مناطق آزاد قشم و کیش به عنوان معین استان ایلام در اربعین پیش رو موافقت کرد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: کیش قشم مناطق آزاد مناطق آزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۸۳۹۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منطقه آزاد اروند و ارس بعنوان مناطق برتر انتخاب شدند

به گزارش «تابناک» به نقل از روابط عمومی و اموربین الملل سازمان منطقه آزاد اروند، در پی ارزیابی عملکرد دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در شاخص های عمرانی، فرهنگی، تصویرسازی، حقوقی، آی تی و منابع انسانی مناطق آزاد اروند و ارس در بین مناطق آزاد حائز کسب مقام برتر شدند.

سهولت کسب کار، جذب سرمایه گذار و دیگر  معیارها، ۳ منطقه ویژه و دو منطقه آزاد توانستند عنوان برتری را به خود اختصاص دهند.

طی نامه حجت اله عبدالملکی دبیرشورایعالی مناطق آزاد به ریاست محترم جمهور و بر اساس امتیازات به دست آمده اروند و ارس بعنوان مناطق سبز انتخاب شده بودند و امروز توسط وزیر کشور رسما مورد تجلیل قرار گرفتند.

 در ادامه این همایش نیز و با توجه به عناوین به دست آمده در حوزه های مختلف، از «علی زارعی» رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند، تقدیر شد.

دیگر خبرها

  • پیش بینی تردد ۵۰ درصدی زائران عتبات از مرز خسروی در اربعین ۱۴۰۳
  • پیش بینی تردد ۵۰ درصدی زائران عتبات از مرز خسروی دراربعین ۱۴۰۳
  • اربعین حسینی برابر استکبار جهانی بازدارندگی ایجاد می‌کند
  • تمهیدات لازم از هم اکنون برای مواکب اربعین اندیشیده شود
  • اعزام ریلی زائران به عتبات عالیات از استان مرکزی
  • لزوم بهره گیری از تمام ظرفیت‌ها برای اعزام زائران اربعین از مرکزی
  • مواکب اربعینی استان سمنان تجمیع می‌شوند
  • منطقه آزاد اروند و ارس بعنوان مناطق برتر انتخاب شدند
  • فعالیت ۲۹ موکب همدان در ایام اربعین در نجف و کربلا
  • معاونان و مدیران فرهنگی سفیران دانشگاه در معرفی دستاورد‌ها هستند