Web Analytics Made Easy - Statcounter

دی سی یونایتد هم اکنون در کنفرانس شرق با کسب ۱۷ امتیاز از ۱۷ بازی، از آخر دوم است. آن‌ها در بازی قبلی با نتیجه ۷-۰ مغلوب فیلادلفیا یونیون شدند و در گام بعدی میزبان کلمبوس کرو خواهند بود.

وین رونی باور دارد فعالیت به عنوان سرمربی دی سی یونایتد، او را از اهداف ورزشی‌اش دور نخواهد کرد. 

طرفداری | به گزارش خبرگزاری رویترز، این مربی ۳۶ ساله که طی سال ۲۰۱۸ تا ۲۰۱۹ برای دی سی یونایتد بازی می‌کرد، به تازگی پس از ۱۷ ماه از دربی کانتی جدا شد تا این بار هدایت دی سی یونایتد را برعهده بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رونی درباره شغل جدیدش گفته است:

من چندین مقاله به خصوص در انگلستان دیدم مبنی بر این که چنین تصمیمی، احتمالا یک قدم رو به عقب در زندگی حرفه‌ای من است. به نظرم چنین چیزی بی احترامی به این لیگ است. بازگشت به MLS و دی سی یونایتد چالش جذابی برای من بود و باور دارم که در اینجا می‌توانم به ارتقای سطح خودم به عنوان یک مربی بپردازم. البته که انسان جاه طلبی هستم و می‌خواهم روزی در بالاترین سطح مربیگری کنم ولی این هم بخشی از آن فرایند است. البته پیوندی که با این باشگاه حس می‌کنم هم در این تصمیم تاثیرگذار بود. من قبلا هم اینجا حضور داشتم و حاضر نمی‌شدم به تیم دیگری در لیگ MLS بپیوندم. به حضور در اینجا به عنوان سرمربی خیلی افتخار می‌کنم. 

اخبار داغ 

پیشنهاد 50 میلیون یورویی بارسلونا برای لواندوفسکی نقش مجری تلویزیون در انتقال بازیکن استقلال به اروپا ماتیاس دلیخت برای پیوستن به بایرن مونیخ، حقوقش را کاهش می‌دهد کاسیانوی 90 هزار دلاری با 500 هزار دلار در راه پرسپولیس!

منبع: طرفداری

کلیدواژه: دی سی یونایتد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۸۴۰۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیوستن دانشگاه سوربن به جنبش ضدصهیونیستی 

  به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما از پاریس، دانشگاه‌های فرانسه یک به یک به جنبش ضد صهیونیسم می‌پیوندند. پس از دانشکده مطالعات سیاسی، دانشگاه سوربن فرانسه شاهد اعتصاب و تظاهرات دانشجویی ضد صهیونیستی و حمایت از غزه و فلسطین بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دانشجویان دانشگاه سوربن در اعتراض به جنایات رژیم صهیونیستی و حمایت دولت‌های غربی از این رژیم؛ کلاس‌های درس را تعطیل و در محوطه اصلی دانشگاه، چادر برپاکردند که با یورش پلیس ضد شورش مواجه و تعدادی از آنها دستگیر شدند.

دانشجویان در ادامه در خیابان‌های اطراف دانشگاه تجمع کردند و شعار  اسرائیل جنایتکار، مکرون همدست  سردادند.

در این اعتراضات تعدادی از دانشجویان یهودی ضدصهیونیسم نیز حضور داشتند.

جلوگیری از فاجعه انسانی در رفح، تحریم کالا‌های رژیم صهیونیستی و ممانعت از حضور این رژیم در بازی‌های المپیک پاریس از جمله خواسته‌های دانشجویان دانشگاه سوربن بود.

دیگر خبرها

  • بوفون: دو بار تا آستانه پیوستن به رم رفتم
  • پیوستن دانشگاه سوربن به جنبش ضدصهیونیستی 
  • ستاره یونایتد: بکام منبع الهام من است
  • نظر وین رونی در مورد زمان اعلام خروج کلوپ از لیورپول و تاثیرش روی عملکرد بازیکنان / زیرنویس فارسی
  • الجزایر در آستانه پیوستن به بانک بریکس
  • بعد از رفتن کین، مجبور شدم مثل اردک بنشینم!
  • شادی جنجالی آنتونی در اولدترافورد (عکس)
  • برونو فرناندز پیروزی منچستریونایتد را دزدید (عکس)
  • سوت‌های کرکننده علیه تن‌هاخ: برو دیگه لعنتی!‏
  • کابوس اونانا دست از سر یونایتد برنمی‌دارد! (عکس)