Web Analytics Made Easy - Statcounter

فریبرز محمودزاده که چند روز قبل از برکناری حیدر بهاروند، با حکم رییس سازمان لیگ از کار برکنار شده بود، حالا امیدوار است به سازمان لیگ برگردد!

حیدر بهاروند تنها چند روز قبل از برکناری از سازمان لیگ، فریبرز محمودزاده را برکنار کرده بود.

به گزارش طرفداری، میرشاد ماجدی که روز شنبه قرار بود نایب رییس اول حیدر بهاروند در انتخابات باشد و در عوض در فرم ثبت نام خودش هم نام بهاروند را به عنوان نایب رییس دوم خود درج کند، صبح روز یکشنبه هرگونه آشنایی، ائتلاف و توافق با هر گونه بهاورند(!) را انکار کرد و ظهر روز دوشنبه ابتدا صادق درودگر، همکار نظر کرده و متحد اقتصادی بهاروند را به عنوان نایب رییس دوم خود در انتخابات برگزید و همان شب حکم عزل حیدر بهاروند را صادر کرد تا رکورد چرخش های پی در پی را شکسته باشد اما از عزل حیدر بهاروند که قطعا باب میل میرشاد ماجدی نبوده و منتقدان سرپرست موقت فدراسیون می گویند احتمالا تلاشی برای تبرئه کردن خود از همدستی و همداستانی با بهاروند بوده، حکم عزلی است که حیدر بهاروند چند شب قبل از برکناری خودش، صادر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حیدر بهاروند قبل از آن که عزل شود، فریبرز محمودزاده را عزل کرد. فریبرز محمودزاده که سال ها با مناصب مختلف در سازمان لیگ فعالیت می کرد و این اواخر حکم مسئول نقل و انتقالات سازمان لیگ را داشت، با حکم حیدر بهاروند برکنار شد و حالا که رییس سازمان لیگ برکنار شده در تلاش است به میز خود برگردد.

شاهدان عینی می گویند فریبرز محمودزاده روز گذشته به فدراسیون فوتبال رفت و در دیدار با میرشاد ماجدی راه های بازگشت خود را بررسی کرد اما انگار فعلا بنا به دلایلی امکان بازگشت او وجود ندارد.

اخبار داغ 

پیشنهاد 50 میلیون یورویی بارسلونا برای لواندوفسکی نقش مجری تلویزیون در انتقال بازیکن استقلال به اروپا ماتیاس دلیخت برای پیوستن به بایرن مونیخ، حقوقش را کاهش می‌دهد کاسیانوی 90 هزار دلاری با 500 هزار دلار در راه پرسپولیس!

منبع: طرفداری

کلیدواژه: فریبرز محمودزاده قبل از برکناری حیدر بهاروند سازمان لیگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۸۴۳۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | علت باورنکردنی برکناری باسوادترین مدیر صدا و سیما به روایت رضا پورحسین

264 215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901139

دیگر خبرها

  • اعلام اولویت‌های تولیدی از سوی رییس سازمان سینمایی
  • لاپید: اگر کابینه نتانیاهو برکنار نشود قیمت‌ها همچنان افزایش می‌یابد
  • لاپید: اگر کابینه نتانیاهو برکنار نشود قیمت‌ها همچنان افزایش می‌یابند
  • ۴۵ معلم نمونه لرستان با رهبر انقلاب دیدار می‌کنند
  • ببینید | علت باورنکردنی برکناری باسوادترین مدیر صدا و سیما به روایت رضا پورحسین
  • مسکن مهر دامغان نیازمند ۲ مدرسه است
  • افزایش ۵۰ درصدی مراکز آموزشی جوار کارگاهی در کشور
  • رئیس سازمان ملی استاندارد: امضای ایرانی جهانی شد
  • رد شایعات تغییر در مدیریت سازمان سینمایی
  • تظاهرات صهیونیست‌ها برای برکناری نتانیاهو + فیلم