Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، عباس توانگر قائم مقام مدیرعامل خبرگزاری فارس ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیر استان قزوین خبرگزاری فارس اظهار کرد: باشگاه توانا می‌تواند خلاءهای تربیت نیرو رسانه‌ای جبهه انقلاب را پر کند و نیروهای موثر با معیارهای ارزشی و اسلامی پرورش دهد تا نیروهای تازه نفس انقلابی سکان رسانه‌های کشور را در دست بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: باشگاه توانا به شیوه فناورانه و با بهره‌گیری از شیوه‌های جدید منابع انسانی و بر پایه فنآوری‌های جدید به زودی رونمایی خواهد شد. 

قائم مقام مدیرعامل خبرگزاری فارس با اشاره به هدف گذاری تربیت ۵ هزار نفر به طور آنلاین در باشگاه توانا و استمرار حضور افراد در دوره های بعدی این باشگاه افزود: این خبرنگاران توانمند پس از طی دوره‌های آموزشی وارد بدنه رسانه‌های انقلابی خواهند شد. 

قائم مقام مدیرعامل خبرگزاری فارس با اشاره رتبه نخست فارس در میان خبرگزاری‌های کشور، ادامه داد: اثرگذاری خبرگزاری فارس را نمی‌توان نادیده گرفت.

توانگر با اشاره به اینکه تلویزیون اینترنتی فارس نیز به زودی راه اندازی خواهد شد، ادامه داد: فاز بعدی پروژه خبر خوب با تکیه بر مردم اجرایی خواهد شد. 

وی به تشریح ایده انتشار «خبر خوب» اشاره کرد و گفت: متأسفانه همواره خبر بد با توجه به وجود ارزش های خبری و جذابیت مخاطب به اخبار ناگوار مانند صفحه حوادث روزنامه‌ها مورد تأکید اصحاب رسانه قرار داشته است. 

قائم مقام مدیرعامل فارس با اشاره به شیوه کار رسانه های بزرگ غربی تأکید کرد: در تمام جهان انتشار اخبار ناگوار پروتکل هایی دارد و امروز وظیفه رسانه‌های داخلی حرکت به سمت امیدآفرینی و بیان موفقیت های بیشمار کشور در عرصه های گوناگون است. 

قائم مقام مدیرعامل خبرگزاری فارس با اشاره به ارتباط با اندیشکده های مختلف همچون خودرو، صنایع هوایی و صنایع نفت در راستای تخصصی کردن و عمق بخشی به مطالب و اطلاعات در حوزه های مختلف افزود: با پشتوانه اندیشکده‌ها اطلاعات در اختیار خبرگزاری فارس قرار گرفته و پژوهش‌ های تخصصی جذاب بر روی خروجی ها منتشر می‌شود.

وی تصریح کرد: چشم انداز امیدوارکننده و مثبتی برای آتیه خبرگزاری فارس در راه است و تحولات قابل توجهی را در آینده شاهد خواهیم بود.

به گزارش فارس، مراسم تودیع و معارفه مدیر جدید استان قزوین خبرگزاری فارس ظهر چهارشنبه با حضور مسؤولان استانی و اصحاب رسانه برگزار شد. 

انتهای پیام/ع

منبع: فارس

کلیدواژه: مدیرعامل خبرگزاری فارس فارس با اشاره باشگاه توانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۸۴۳۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غفلت ایران از سریلانکا بازار نفت آن را از ایران گرفت و به عربستان سپرد / لزوم توجه ایران به خلیج فارس در جاده نوین ابریشم

کارشناس مسائل بین الملل گفت: اگر بتوانیم ظرفیت‌های موجود در خلیج فارس را به عنوان بخشی از گردنبند مروارید در جاده ابریشم شکوفا کنیم؛ روابط تجاری ما و سریلانکا افزایش پیدا خواهد کرد.

 گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، نرگس عبدلی- آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور کشورمان پنجم اردیبهشت، پس از سفر رسمی ۲ روزه به سه شهر اسلام‌آباد، لاهور و کراچی پاکستان، به دعوت رسمی همتای خود و همچنین به منظور حضور در مراسم افتتاح ابرپروژه چند منظوره سد و نیروگاه اومااویا، صبح چهارشنبه وارد سریلانکا شد و مورد استقبال نخست وزیر این کشور قرار گرفت. سفر آیت‌الله رئیسی به سریلانکا، ۱۶ سال پس از آخرین سفر یک رئیس‌جمهور ایران به سریلانکا انجام شد.

 سید محمدعلی رئیس الساداتی، کارشناس مسائل بین الملل، در رابطه با این سفر در گفتگویی با خبرنگار دانشجو گفت:سابقا رابطه تجاری بین ایران و سریلانکا در حوزه فروش نفت برقرار بود. پالایشگاه‌هایی در سریلانکا وجود داشت که خوراک آن‌ها نفت ایران بود و همانطور که مستحضر هستید اساساً پالایشگاه‌ها، ماشین آلات، دستگاه‌ها و سازمان تقطیر در پالایشگاه‌ها بر اساس ماده اولیه (نفت) شکل می‌گیرد. ولی متاسفانه به دلیل اینکه طی سال‌های اخیر از فروش نفت خام به سریلانکا غفلت شد؛ کم کم عربستان در این حوزه جایگزین ایران شد. اما با توجه به مشکلاتی که اسلام‌گرایی افراطی و وهابیت در سریلانکا به وجود آورد رفته رفته چهره عربستان در سریلانکا مخدوش شد.

 اما موضع گیری‌های ایران در برابر اسلام افراطی همچنین حمایت از حکومت مرکزی سریلانکا در برابر گروه بودایی افراطی ببر‌های تامیل در داخل سریلانکا، باعث شد روابط خوبی در دوره‌های قبلی بین دولت جمهوری اسلامی و دولت سریلانکا شکل بگیرد.

 علاوه بر این اگر ما بتوانیم ظرفیت‌های موجود در خلیج فارس را به عنوان بخشی از پازل گردنبند مروارید و بخشی از پازل جاده ابریشم شکوفا کنیم، قطعاً روابط اقتصادی ما و سریلانکا افزایش پیدا خواهد کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • فعالان سرود بیمه می‌شوند
  • پتروشیمی، نام باشگاه استقلال را تغییر داد
  • تغییر نام استقلال به استقلال خلیج فارس
  • خطیر در استقلال ماندنی شد
  • ثبت نام دور جدید مسابقات روبوتیکاپ دانش آموزی آغاز شد
  • لزوم استفاده از شیوه‌های نوین در جذب گردشگر
  • آغاز تخفیفات بهاره بیمه نوین
  • آغاز اجرای طرح بانوی توانا در یزد
  • غفلت ایران از سریلانکا بازار نفت آن را از ایران گرفت و به عربستان سپرد / لزوم توجه ایران به خلیج فارس در جاده نوین ابریشم
  • خصوصیات الزامی برای اعضای هیات مدیره سرخابی ها پس از واگذاری