Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - رئیس بیمارستان کیش از فوت یک بیمار ۴۲ ساله در این جزیره بر اثر کرونا خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کیش، دکتر مصطفی نادعلی‌نژاد امشب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بر اثر موج جدید ابتلا به کرونا و افزایش بیماران سویه جدید ٱمیکرون موسوم به BA 4 و BA 5 بیستم تیر مرد 42 ساله بر اثر کاهش سطح هوشیاری و با تب چهل درجه به اورژانس بیمارستان مراجعه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پس از بررسی‌های اولیه فرد مشکوک به کووید تشخیص داده شده است و در بخش ایزوله تنفسی به دستگاه ونتیلاتور قرار گرفت.

نادعلی نژاد با بیان اینکه از کیشوندان انتظار می‌رود در رعایت پروتکل‌های بهداشتی نهایت توجه و دقت را داشته باشند گفت: بیمار مبتلا به ویروس کرونا امشب در بیمارستان کیش فوت کرد.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با بیان اینکه متاسفانه آمار بیماران مبتلا به کرونا در استان به سرعت در حال افزایش است  گفت: در طی 24 ساعت گذشته تعداد موارد ابتلا از 874 نفر  به 1039 بیمار رسید.

جمعیت گیمرها و بازی‌کنندگان رایانه‌ای کشور بعد از بحران کرونا افزایش یافتآفات کرونا در مدارس/ دانش‌آموزان افت تحصیلی آشکار و پنهان دارندجزئیات تزریق دوز چهارم واکسن کرونا/ واکسن‌های تاریخ مصرف گذشته "امحا" می‌شوند

دکتر فاطمه نوروزیان سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان امروز در گفت‌وگو بت پایگاه خبری این دانشگاه در رابطه با کرونا اظهار داشت: با بستری شدن 15 بیمار جدید در بیمارستان‌های استان تعداد بیماران بستری به 34 بیمار رسید که تحت نظر می‌یاشند.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر از تعداد هزار و 39 بیمار مبتلا به کرونا  در هرمزگان هزار و پنج نفر به صورت سرپایی و 34 نفر به صورت بستری تحت درمان می‌باشند گفت: در مجموع از ابتدای آغاز اپیدمی کرونا تاکنون تعداد موارد فوتی در هرمزگان به دو هزار و 616  نفر رسید، در حال حاضر هیچ بیماری به دلیل کرونا در بخش مراقبت‌های ویژه بستری نیست.

انتهای پیام/7558

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۸۴۴۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات جان ۱۰ بیمار در کمتر از یک هفته با تلاش تیم پیوند اعضا دانشگاه علوم پزشکی اهواز

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین: دکتر میثم معزی در این خصوص افزود: در کمتر از پنج روز موفق به انجام ۱۰ عمل پیوند شدیم که به جرأت یک جهش بی سابقه بوده و از همه عزیزان تشکر می کنیم چرا که قطعا این حرکت و همبستگی در ادامه منجر به نجات بسیاری از بیماران خواهد شد.

وی ادامه داد: طی این هفته ده عمل پیوند اعضا داشتیم که ۴ مورد آن به پیوند کبد و ۶ مورد آن به پیوند کلیه اختصاص یافت.

دکتر معزی در خاتمه اظهار داشت: تشکر ویژه و صمیمانه دارم از رضایت خانواده های بیماران اهدا کننده و کلیه اعضای گروه پیوند، اعم از گروه های جراحی پیوند ، جراحی عروق، ارولوژی ، بیهوشی و کلیه پرستاران و کادر پشتیبانی، که با اقدامات لازم و فوری زمینه ساز این حرکت شایسته شدند.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899579

دیگر خبرها

  • آیا زنان پزشکان بهتری هستند؟
  • اهدای عضو به ۳ بیمار نیازمند در چهارمحال و بختیاری
  • افزایش مسمومیت با قارچ‌ های سمی؛ ۱۴ نفر بستری شدند
  • بیماران«ای‌ال‌اس» با امانت دادن تجهیزات به یکدیگر زنده‌اند
  • طغیان ساکنان جزایر قناری/ درخواست محدود شدن تعداد گردشگران
  • افزایش مبتلایان به مالاریا در افغانستان
  • خطر مسمومیت با قارچ‌های طبیعی
  • نجات جان ۱۰ بیمار در کمتر از یک هفته با تلاش تیم پیوند اعضا دانشگاه علوم پزشکی اهواز
  • افزایش شمار پیکر‌های بیرون کشیده شده از گور جمعی بیمارستان ناصر
  • افزایش شمار پیکرهای بیرون کشیده شده از گور جمعی بیمارستان ناصر