Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان شمالی جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان فاروج از دستگیری ۳ شکارچی غیرمجاز و کشف ۳ قبضه اسلحه شکاری خبر داد. 

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی خراسان شمالی، سرگرد علی اکبر برهانی اظهار کرد: در پی گزارشات رسیده مردمی مبنی بر حضور ۳ نفر ناشناس در ارتفاعات روستای "آق چشمه" شهرستان فاروج، بلافاصله ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان به محل اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ماموران انتظامی با همکاری ماموران محیط زیست پس از رسیدن به منطقه کوهستانی موردنظر، در یک عملیات غافلگیرانه موفق شدند ۳ نفر شکارچی را حین ترک منطقه شناسایی و دستگیر کنند.

جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان فاروج خاطرنشان کرد: ماموران در بازرسی از داخل خودروی شکارچیان تعداد ۳ قبضه اسلحه شکاری، ۳ دوربین شکاری و تعدادی فشنگ که به طرز ماهرانه ای در داخل کاپوت جاسازی شده بود را کشف کردند. 

سرگرد برهانی در پایان با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده قضایی به دادسرا معرفی شدند، هشدار داد: نیروی انتظامی با متخلفانی که بخواهند به سرمایه و منابع طبیعی شهرستان آسیب بزنند، برخورد قاطعی خواهد کرد.

 دستگیری سارق با ۵ فقره سرقت در گرمه

فرمانده انتظامی شهرستان گرمه از دستگیری سارق و کشف ۵ فقره سرقت در آن شهرستان خبر داد. 

سرهنگ محمد رضا قائمی نژاد گفت: در پی وقوع سرقت های متعدد از منازل و اماکن عمومی، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی، ماموران شهرستان موفق به شناسایی و دستگیری یک سارق و یک مالخر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان گرمه، تصریح کرد: ماموران پس از هماهنگی های قضائی با دادستان، در عملیاتی ضربتی متهم را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

سرهنگ قائمی نژاد با بیان اینکه سارق تاکنون به ۵ فقره سرقت از منازل و لوازم داخل خودرو با  همراهی یک نفر مالخر اعتراف کرده، خاطرنشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند و به شهروندان توصیه کرد در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک موضوع را سریعاً ازطریق سامانه۱۱۰ به مرکز فوریت های پلیسی اطلاع دهند.  

 دستگیری سارق قطعات کمباین در شهرستان مانه و سملقان

فرمانده انتظامی شهرستان مانه و سملقان نیز از دستگیری سارق قطعات کمباین در حین سرقت توسط مأموران یگان امداد خبر داد. 

 سرهنگ مهدی مهران فر گفت: مأموران یگان امداد این فرماندهی حین گشت زنی در سطح حوزه به یک نفر که مشغول باز کردن قطعات دستگاه کمباین بود مشکوک شدند.

وی افزود: مأموران  انتظامی با غافلگیری متهم را درحالی‌که موفق به باز کردن چند قطعه از دستگاه کمباین شده بود دستگیر و سپس وی را به مقر انتظامی دلالت کردند.

سرهنگ مهران فر با اشاره به اینکه متهم که از سارقان حرفه‌ای و سابقه‌دار است؛ گفت: با ارائه دلایل و مستندات قانونی سارق لب به سخن گشوده و به سرقت دینام و تعدادی ابزارآلات کمباین اعتراف کرد که در ادامه اموال سرقتی پس از شناسایی به مالباخته تحویل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان مانه و سملقان در پایان با اشاره به اینکه سارق پس از تکمیل پرونده به دستگاه قضایی معرفی شد، خاطر نشان کرد: توجه به هشدارهای انتظامی و کاربردی کردن آموزش های های همگانی پلیس در حوزه پیشگیری از سرقت ضامن حفظ اموال مردم و ناکامی سارقان است. 

 انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی خراسان شمالی دستگیری شکارچیان متخلف فرمانده انتظامی شهرستان دستگیری سارق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۸۴۶۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عامل تیراندازی در خفر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، سرهنگ حجت‌اله احمدیان اظهارداشت: در پی اعلام خبری مبنی بر یک فقره تیراندازی در یکی از روستا‌های شهرستان خفر، بلافاصله بررسی موضوع برای شناسایی و دستگیری عامل تیراندازی در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.

وی تصریح کرد: ماموران انتظامی تحقیقات خود را آغاز و پس از شناسایی مخفیگاه متهم، پس از هماهنگی قضایی به محل مورد نظر اعزام و وی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی خفر با بیان این که اسلحه متهم کشف شد، تصریح کرد: پلیس قاطعانه و با تمام توان با مخلان نظم و امنیت عمومی در سطح شهرستان برخورد خواهد کرد و هرگز اجازه نخواهد داد هنجارشکنان امنیت و آرامش شهروندان را به مخاطره بیندازند.

دیگر خبرها

  • دستگیری سارقان و کشف ۱۹ فقره سرقت در خرم آباد
  • باتری‌دزد ارومیه به آخر خط رسید
  • سارقان مشاعات ساختمانی در اسفراین دستگیر شدند
  • دستگیری عامل تیراندازی در خفر
  • دستگیری متهمان به ۲۹ فقره سرقت کابل‌های برق و ویلاها در طرقبه شاندیز
  • دستگیری سارق مامورنما با ۸ فقره اخاذی در مشهد
  • سرقت در ورامین دستگیری در مشهد
  • دستگیری سارقان سابقه‌دار در اسفراین
  • دستگیری سارق احشام و کشف ۴۸ رأس دام سرقتی در اسدآباد
  • دستگیری سارق کالا و احشام در یاسوج