Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-29@10:06:35 GMT

قاتل پرستار جوان دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۸۴۷۶۹

مردی که همسرش را با 25 ضربه هولناک قمه در یکی از خیابان های مشهد به قتل رسانده بود، پس از چند روز فرار در استان قم بازداشت شد.

به گزارش خراسان، سحرگاه یازدهم تیر جاری، پرستار بخش کرونای بیمارستان امدادی مشهد، لباس پرستاری به تن کرد و از خانه خارج شد تا به محل کارش برود اما زمانی که به سر کوچه در خیابان ولیعصر(عج) رسید ناگهان مردی قمه به دست به سوی وی حمله ور شد و او را هدف ضربات مرگبار قمه قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آن مرد جوان بی رحمانه تیغه قمه را بر نقاط مختلف پیکر زن 26 ساله فرود می آورد به طوری که زن جوان حتی فرصت فریاد هم پیدا نکرد.

لحظاتی بعد ضارب سنگدل با مشاهده رهگذرانی که به سوی او می دویدند، پیکر خون آلود آن زن را رها کرد و سوار بر یک دستگاه خودرو از محل گریخت.

رهگذران زمانی به محل حادثه رسیدند که زن جوان آخرین نفس هایش را می کشید. دقایقی بعد صدای آژیر آمبولانس اورژانس در فضای سکوت صبحگاهی پیچید و امدادگران پیکر غرق در خون پرستار جوان را در حالی به مرکز درمانی رساندند که دیگر علایم حیاتی نداشت و با وارد آمدن بیش از 25 ضربه قمه جان خود را از دست داده بود.

همزمان با گزارش این حادثه وحشتناک به پلیس 110، بلافاصله گروهی از افسران دایره تجسس کلانتری آبکوه با دستور سرهنگ ابراهیم خواجه پور عازم محل جنایت شدند و با حفظ صحنه حادثه، مراتب را به قاضی ویژه قتل عمد اطلاع دادند. طولی نکشید که با حضور قاضی دکتر صادق صفری در مرکز درمانی و خیابان ولیعصر(عج)، تحقیقات قضایی در این باره آغاز و مشخص شد که پرستار جوان (مقتول) به دلیل اختلافات خانوادگی با همسرش در کشاکش طلاق بود و از 2 ماه قبل نیز زندگی مشترک را ترک کرده و با خواهرش در ملک پدری زندگی می کرد.

بنابر این گزارش، دامنه بررسی های تخصصی که با ورود کارآگاهان ورزیده اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی به مسائل خانوادگی کشیده بود، حکایت از آن داشت که همسر زن جوان در مظان اصلی اتهام قتل قرار دارد.

به همین دلیل تحقیقات برای دستگیری ضارب فراری ادامه یافت تا این که ردزنی های پلیسی نشان داد او به سمت تهران متواری شده است.

پس از چند روز فعالیت های اطلاعاتی، سرنخ هایی از حضور متهم فراری در استان قم به دست آمد و بدین ترتیب عملیات کارآگاهان اداره جنایی با صدور نیابت قضایی، وارد مرحله جدیدی شد اما قبل از آن که کارآگاهان عملیات ضربتی دستگیری وی را به مرحله اجرا بگذارند، او به جمکران رفت و پنج شنبه گذشته در حالی که یقین داشت دیگر راه گریزی ندارد، خود را به نیروهای انتظامات مسجد جمکران معرفی کرد و پرده از راز قتل خیابانی همسرش در مشهد برداشت.

این گونه بود که با تعامل قضایی و هماهنگی های صورت گرفته با قاضی شعبه سوم دادسرای عمومی و انقلاب قم، متهم این پرونده جنایی با صدور قرار قانونی روانه زندان شد تا زمینه انتقال وی به مشهد فراهم شد.

شایان ذکر است، ضارب دستگیر شده در همان مراحل اولیه بازجویی به صراحت قتل همسرش را پذیرفت و به وارد آوردن ضربات مهلک قمه اقرار کرد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: مذاکرات دوحه آیت الله ناصری شینزو آبه مصطفی تاجزاده اسکوچیچ قاتل پرستار جوان مذاکرات دوحه آیت الله ناصری شینزو آبه مصطفی تاجزاده اسکوچیچ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۸۴۷۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باورهای ارتباطی غلط تبدیل به پاشنه آشیل زندگی زوج‌ها شده است

ایسنا/خراسان رضوی رئیس اداره مراکز و خدمات اجتماعی سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری مشهد با بیان اینکه زوجین جوان مشهدی دچار پنج باور ارتباطی غلط هستند، گفت: برای مثال ۶۷ درصد از زوجین جوان مشهدی باور دارند که همسرشان باید ذهن آن‌ها را بخواند، یعنی اصلا گفتمان زناشویی در بین آنها وجود ندارد و مفهوم زوجیت را درک نکرده‌اند.

عباس نظافت، امروز ۷ اردیبهشت‌ماه در همایش روز روانشناسی و مشاوره با شعار «روانشناسی در خدمت جامعه» که در مرکز همایش‌های شهدای سلامت مشهد برگزار شد، اظهار کرد: در سال جاری و سال‌های گذشته شهرداری مشهد طرح‌های جامعه‌محوری را برنامه‌ریزی کرده و توانسته اقداماتی را جهت آشنایی مردم با مولفه‌های روانشناسی و مشاوره انجام دهد.

رئیس اداره مراکز و خدمات اجتماعی سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری مشهد ادامه داد: یکی از این اقدامات طرح «باشگاه اجتماعی همسران مشهدی» یا «باهم» است که بر اساس رفرنس‌های علمی انجام شد. وقت برای ما اهمیت زیادی دارد و هر لحظه آمار طلاق افزایش پیدا می‌کند؛ بالاترین رشد طلاق در بین زوجین جوان مشهدی است.

نظافت اضافه کرد: در اولین اقدام از دانشگاه فردوسی کمک گرفته و علت بالا بودن آمار طلاق بین زوجین جوان مشهدی را جویا شدیم؛ به این نتیجه رسیدیم که زوجین جوان مشهدی دچار پنج باور ارتباطی غلط هستند و این پنج باور غلط پاشنه آشیل زندگی‌ها شده است. اقتصاد در بین این موارد ردیف ۱۲ را دارد.

وی با اشاره به پنج باور ارتباطی غلط بین زوجین جوان مشهدی خاطرنشان کرد: به عنوان مثال ۶۷ درصد از این افراد باور دارند که همسرشان باید ذهن آن‌ها را بخواند، یعنی اصلا گفتمان زناشویی در بین آنها وجود ندارد و مفهوم زوجیت را درک نکرده‌اند.

رئیس اداره مراکز و خدمات اجتماعی سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری مشهد تصریح کرد: طرح «ترنم زندگی» ویژه زنان سرپرست خانواده در حاشیه شهر مشهد نیز از جمله دیگر اقدامات شهرداری مشهد بوده و ۲۰ هزار زن در این طرح آموزش دیدند. در نظرسنجی‌ها بیش از ۶۴ درصد از این بانوان با مولفهٔ‌های روانشناسی و مشاوره آشنایی نداشتند.

نظافت عنوان کرد: همچنین طرح «شهید مهرورزی» از جمله دیگر طرح‌های شهرداری مشهد بوده و هدف آن پیشگیری از اعتیاد است. با ورود به این حوزه به این نتیجه رسیدیم که تعداد مربی متخصص پیشگیری از اعتیاد در مشهد بسیار کم بوده و طی سال گذشته ۳۰۰ نفر به ما اضافه شدند. امیدواریم در سال جاری ۱۷۰۰ مربی متخصص پیشگیری از اعتیاد داشته باشیم.

وی اضافه کرد: وظیفه ما در شهرداری مشهد آشنا کردن مردم با مولفه‌های مشاوره و روانشناسی و معرفی اساتید و مشاوران متعهد و متخصص است. کلینیک‌های متعهد و متخصص از سمت ما حمایت ویژه خواهند شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بازرس قلابی اتوبوسرانی در مشهد دستگیر شد
  • دستگیری قاتل مسلح در کمتر از ۲۴ ساعت در کاشمر
  • قاتل زباله گرد در الشتر دستگیر شد
  • دستگیری قاتل ۳ عضو یک خانواده در شادگان
  • دستگیری قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان
  • قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان دستگیر شد
  • سلاخی مرد جوان در چاقوکشی زن و شوهری | زن اردبیلی شوهر سابقش را کشت
  • ۶۷ درصد از زوجین جوان مشهدی باور دارند که همسرشان باید ذهن آن‌ها را بخواند
  • کینه مرگبار کارگر قهوه خانه | کارگر جوان اخراج شد و وقتی فهمید فرد دیگری جای او استخدام شده ....
  • باورهای ارتباطی غلط تبدیل به پاشنه آشیل زندگی زوج‌ها شده است