Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-05-06@22:33:22 GMT

پیش بینی میزان خودکشی به کمک هوش مصنوعی

تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۸۴۷۹۴

پیش بینی میزان خودکشی به کمک هوش مصنوعی

به تازگی تیمی از محققان یک سیستم هوش مصنوعی برای پیش بینی میزان خودکشی در آمریکا طراحی کردند. محققان دانشگاه پن آمریکا، می‌گویند: "هدف ما ایجاد شاخصی برای اندازه‌گیری احتمال خودکشی در شهرستان‌های آمریکا است که از طریق یک سیستم هوش مصنوعی کار می‌کند". آن‌ها داده‌های مراکز کنترل بیماری‌های آمریکا از سال ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۹ در ۳۱۴۰ شهرستان آمریکا تجزیه و تحلیل کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گزارش سایت ۲۴.ae، محققان ۱۷ عامل مختلف را که می‌توانند منجر به نرخ بالاتر خودکشی شوند، بررسی کردند. این عوامل بین سلامتی، اجتماعی، اقتصادی و جمعیت شناختی متفاوت است. محققان از یک مدل کامپیوتری هوش مصنوعی برای اندازه گیری تاثیر این عوامل بر احتمال خودکشی افراد استفاده کردند.

هوش مصنوعی

وب سایت "Medical Express" که متخصص در تحقیقات پزشکی است، به نقل از محقق کریستن اسنایدر، متخصص بهداشت عمومی در دانشگاه پن استیت، نوشت: " یک سیستم هوش مصنوعی به نام "مرد جوان" هر یک از عوامل را در میزان خودکشی با تعیین میزان خودکشی اندازه گیری می‌کند".

محققان امیدوارند که این مطالعه زمینه را برای توسعه برنامه‌های مداخله‌ای جدید و رسیدگی به مشکل خودکشی فراهم کند. اسنادر می‌گوید: "ممکن است بتوان از این مدل محاسباتی در سطوح محلی و ایالتی استفاده کرد تا به عنوان یک سیستم هشدار اولیه برای تدوین سیاست‌ها و هدایت منابع» در جهت رسیدگی به این مشکل عمل کند".

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: هوش هوش مصنوعی هوش مالی مطالعه توسعه میزان خودکشی هوش مصنوعی یک سیستم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۸۴۷۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایش نیروی هوایی آمریکا برای ساخت ۲۴ ساعته پهپاد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اینترستینگ انجینرینگ، نیروی هوایی آمریکا در مقر Eglin طیف پهپادهای B-۷۰ را نمایش داد و توانایی هایش برای طراحی، سرهم بندی و استفاده از هواپیماهای خودرانی که در ۲۴ ساعت با چاپ سه بعدی ساخته شده اند را به رخ کشید.

به طور دقیق تر حدود ۲۲.۵ ساعت طول می کشد تا ۶ هواپیما از جمله یک سیستم نجات پرسنل ۳.۶ کیلوگرمی را قبل از پرتاب سرهم بندی کرد. این روش نوآورانه طی ماموریت «بلوهورایزن» توسط مرکز استراتژی و تکنولوژی نیروی هوایی توسط یافته که استراتژی های خارق العاده ای برای تامین نیازهای تاکتیکی فراهم می کند.

این پروژه توسط ۳ نفر اجرا شده است. محققان روی توسعه سریع هواپیماهای بی سرنشین کوچک، فناوری هایشان و همچنین محموله هایی برای نیازها و محیط های مختلف تمرکز کرده بودند.

کلنل داستین توماس یکی از اعضای تیم در این باره می گوید: هواپیماهای بی سرنشین کوچک به جنگ افزارهای جدیدی تبدیل می شوند. با این وجود نیروی هوایی نمی تواند به سرعت این هواپیماها را تغییر دهد یا به سرعت از آنها برای تامین نیازهای خاص یک ماموریت استفاده کند. پروژه ما برای تغییر این روند اجرا شد.

برای انجام این پروژه شرکت Black Phoenix باTitan Dynamics( یک شرکت کوچک هوافضا) که برای طراحی سریع هواپیماهای کوچک و بی سرنشین ارزان مشهور است، همکاری کرد.

محققان از نرم‌افزار طراحی خودکار Titan برای تولید سریع بدنه پهپاد آیرودینامیک با در نظر گرفتن وزن، قدرت، ابعاد و بار در کمتر از ۱۰ دقیقه استفاده کردند. در مرحله بعد کد این طراحی به پرینترهای سه بعدی داده شد تا تجهیزات یک هواپیمای سبک وزن بی سرنشین را تولید کند.

پس از تکمیل چاپ تمام قطعات، محققان هواپیمای بی سرنشین را براساس نیازهای ماموریت شخصی سازی کردند.

کد خبر 6096834 شیوا سعیدی قوی اندام

دیگر خبرها

  • آزمایش خون ممکن است آرتروز زانو را پیش‌بینی کند
  • پیش‌بینی هوای ۳۰ روز آینده با هوش مصنوعی!
  • استفاده مایکروسافت از هوش مصنوعی برای پیش‌بینی دقیق‌تر آب‌وهوا
  • چرا صهیونیست‌ها از اسامی مقدس برای نامگذاری تسلیحات و عملیات‌های نظامی استفاده می‌کند؟
  • آمریکا دیگر مقصد آرمانی محققان نیست/ تغییر الگوی مهاجرتی دانشمندان
  • هوش مصنوعی رابطه بین روده و آلزایمر را کشف کرد!
  • پیش‌بینی تولید ۴۸۸۰ تن گوشت مرغ در سیستان و بلوچستان
  • نمایش نیروی هوایی آمریکا برای ساخت ۲۴ ساعته پهپاد
  • هوش مصنوعی در جستجوی راز آلزایمر: ارتباط بین روده و مغز!
  • هوش مصنوعی در جستجوی راز آلزایمر: کاوش در ارتباط بین روده و مغز!