Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون نخست وزیر رومانی گفت: انتظار می‌رود با تشدید بحران انرژی در اروپا سخت ترین زمستان 60 سال اخیر در انتظار این قاره کهن باشد.

به گزارش گروه اقتصاد بین الملل ایران اکونومیست به نقل از روسیا الیوم، «کلمنت اونوره» معاون نخست وزیر رومانی پیش‌بینی کرد که اروپا  به دلیل تلاش برای تحریم گاز روسیه، امسال با زمستان سختی روبه رو خواهد شد که سخت‌ترین زمستان در ۶۰ سال اخیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وی، اروپا باید بهای اعمال تحریم‌ها علیه روسیه را بپردازد.

معاون نخست وزیر رومانی در یک مصاحبه تلویزیونی گفت که در حال حاضر هیچ نشانه‌ای مبنی بر پایان یافتن قریب الوقوع  درگیری در اوکراین وجود ندارد، بلکه برعکس، بیش از آنچه بسیاری انتظار داشتند ادامه خواهد داشت.

او گفت: این زمستان سختی خواهد بود، احتمالاً سخت ترین زمستان در ۴۰-۵۰-۶۰ سال گذشته خواهد بود، متأسفانه این زمستان سخت برای کل اروپا است.

با این حال، این سیاستمدار رومانی مدعی شد که باید تحریم‌ها علیه روسیه اعمال می‌شد، زیرا ابزار موثر دیگری وجود نداشت. او می‌گوید که رومانی قادر به غلبه بر بحران انرژی خواهد بود.

 

منبع: خبرگزاری فارس

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: سخت ترین زمستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۸۴۷۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدودف: توقیف دارایی های روسیه در آمریکا بی پاسخ نمی ماند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از تاس، معاون شورای امنیت روسیه به غرب درباره استفاده از دارایی های مسدود شده روسیه هشدار داد.

«دیمتری مدودف» معاون شورای امنیت روسیه روز شنبه اعلام کرد که روسیه احتمالاً در پاسخ به مصادره دارایی های خود در آمریکا، دست به اقدام متقابل بزند.

مدودف تاکید کرد که توقیف اموال افراد عادی واقع در حوزه قضایی روسیه یکی از گزینه های پیش روی مسکو است.

معاون شورای امنیت روسیه یادآور شد که پاسخی کاملاً متقارن به اقدام آمریکا برای مصادره دارایی های روسیه ممکن نیست و روسیه باید اقدامات لازم را در پیش بگیرد.

«وینسنت ون پتگم» وزیر دارایی بلژیک روز دوشنبه اعلام کرد که اتحادیه اروپا به توافق سیاسی برای مصادره سود حاصل از ذخایر بانک مرکزی روسیه نزدیک شده است.

وزیر دارایی بلژیک یادآور شد که این دارایی ها در راستای تحریم های بروکسل علیه مسکو مسدود شده است.

همزمان مقامات اتحادیه اروپا در حال بررسی طرحی برای اعمال مالیات بر سود حاصل از دارایی های خارجی روسیه هستند.

کد خبر 6090211

دیگر خبرها

  • مدودف: توقیف دارایی های روسیه در آمریکا بی پاسخ نمی ماند
  • احتمال خروج توتال از پروژه ال‌ان‌جی روسیه
  • تحریم‌های اروپا علیه روسیه به نفع فروشندگان گاز
  • شکست‌خوردگان،پشت نقاب تحریم
  • مقاومت برخی کشورهای اروپایی برای ممنوعیت واردات ال‌ان‌جی از روسیه
  • معامله گران گاز از حالا نگران زمستان آینده اروپا شدند
  • ادامه جنگ اوکراین در سایه تحریم و تهدید روسیه
  • معامله‌گران گاز از حالا نگران زمستان آینده اروپا شدند
  • دست خالی غرب در برابر ایران | وقتی تیغ تحریم دیگر نمی‌بُرد!
  • فرانسه خواستار تحریم روسیه به اتهام انتشار اخبار جعلی شد