Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش "ورزش سه"، رابرت لواندوفسکی امروز با شش دقیقه تاخیر به زمان انجام صحبت های کادر فنی قبل از شروع تمرین رسید و در حقیقت آخرین بازیکنی بود که از رختکن به زمین آمد. اما جالب اینجاست تست های فیزیکی دیروز باشگاه بایرن مونیخ نشان داد که این ستاره لهستانی در بهترین فرم قرار دارد و به نظر می رسد او در تعطیلات سخت تلاش کرده تا آمادگی خود را برای فصل جدید نیز حفظ کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما رابرت لواندوفسکی به وضوح در تمرینات امروز بی حال و بی خیال بود و انگار حوصله تمرین کردن با دیگر بازیکنان بایرن مونیخ را نداشت. زبان بدن این ستاره لهستانی و حرکات او به وضوح نشان می داد که می خواهد باشگاه بایرن مونیخ را در تابستان امسال ترک کند. ابتدا او دیر به محل تمرین رسید و همچنین آخرین نفری بود که در زمین حاضر شد و این موارد نشان می دهد او تمایلی به ماندن ندارد.

در جریان بازی تمرینی، لواندوفسکی در تیم الف حضور داشت. اما در این بخش از تمرین نیز ستاره لهستانی خیلی تمایلی به گلزنی نشان نداد و در نهایت موفق به انجام این کار نشد. بعد از باخت تیمش همه بازیکنان تیم بازنده مجبور شدند به عنوان تنبیه تعدادی حرکات بدنسازی دشوار را انجام دهند، اما لواندوفسکی تمایلی به انجام این کار نیز نشان نداد. در نهایت ساعت 12:16 تمرینات امروز بایرن مونیخ تمام شد و تنها 22 دقیقه بعد، لواندوفسکی به سرعت حاضر شده و محل تمرین را ترک کرد.
 

این تصویر از تمرین امروز بایرن لوا را در حالتی بی تفاوت به دستورات تاکتیکی ناگلزمن نشان می‌دهد.

گفته می‌شود لوا تنها برای خداحافظی با هم تیمیها به مونیخ بازگشته است و به زودی کار قراردادش با بارسا رسمی خواهد شد.این عکس بی نیاز از شرح است.هیچ کس لوا را با این اطوار در تمرین بایرن ندیده بود.

 

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بایرن مونیخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۸۴۸۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره رئال ورزشگاه بایرن را مسخره کرد!

به گزارش "ورزش سه"، بازی نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا بین بایرن مونیخ و رئال مادرید برای بسیاری از ستاره‌های رئال مادرید اولین حضور در ورزشگاه آلیانز آرنا بود.

ورزشگاه بایرن مورد پسند ستاره‌های بزرگ رئال نبوده حداقل وینیسیوس جونیور از این ورزشگاه راضی نبود. رئال روز گذشته آخرین جلسه تمرینی را در این ورزشگاه پشت سر گذاشت.

به گزارش «دفنسا سنترال»، بازیکن برزیلی رئال هنگام بازدید از زمین ورزشگاه خانگی بایرن مونیخ گفت: "ورزشگاه شبیه یک لاستیک بزرگ است!"

این که معنی صحبت‌های وینیسیوس چه بوده مشخص نیست اما فرض آلمانی‌ها بر این است که او ورزشگاه بایرن را مورد تمسخر قرار داده است.

آلیانز آرنا، استادیوم خانگی بایرن از سال 2005، همیشه مورد نقد یا تمجید بوده است. برخی ظاهر مدرن استادیوم را دوست دارند، درحالی‌که بسیاری از هواداران نیز ممکن است با تمسخر وینی جونیور موافق باشند. در آلمان، آلیانز آرنا اغلب به عنوان "قایق بادی" شناخته می‌شود.

دیگر خبرها

  • با وجود علاقه منچستریونایتد و بایرن مونیخ؛ بارسلونا به فروش آرائوخو فکر نمی‌کند
  • ابراز علاقه بایرن مونیخ به جذب فن‌دایک
  • ستاره رئال ورزشگاه بایرن را مسخره کرد!
  • رئیس بایرن مونیخ: رانگنیک می‌تواند سرمربی بسیار خوبی برای ما باشد
  • بادشتوبر: هری کین باید ثابت کند مرد بازی‌های بزرگ است
  • یوناتان تا: لینک شدنم به بایرن مونیخ مرا خوشحال می‌کند
  • لواندوفسکی منجی بارسلونا؛ منچستریونایتد پاکسازی می‌کند
  • روبرت لواندوفسکی: رئال مادرید هرگز تسلیم نمی‌شود؛ هیچ‌وقت نباید آنها را دست کم گرفت
  • ستاره لورکوزن: خوشحالم بایرن به دنبال من است
  • بازگشت مصدومان بایرن مونیخ در آستانه دیدار با رئال مادرید / عکس