Web Analytics Made Easy - Statcounter

اصغر نودهی چهارشنبه شب با ارسال گزارشی به ایرنا اظهارداشت: طبق اعلام مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان گلستان یک دستگاه سواری پژو پارس ساعاتی قبل با خودروی پراید در مسیر آق‌قلا به گنبد روستای بهلکه برخورد کرد.

وی افزود: ۲ تیم امدادی به همراه ناوگان خودرویی هلال احمر با اطلاع از حادثه به محل اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس جمعیت هلال احمر گنبدکاووس ادامه داد: ۱۲ نفر در این حادثه مصدوم شدند که چهار مصدوم آقا توسط تیم‌های هلال احمر به بیمارستان آل جلیل آق‌قلا انتقال یافتند و مسوولیت انتقال هشت مصدوم دیگر هم با نیروهای اورژانس بود.

جمعیت هلال احمر گنبدکاووس ۲ پایگاه امداد و نجات بین شهری در روستای ایمر در جاده گنبد - آق قلا و سه راهی اینچه برون این شهرستان دارد که به حادثه دیدگان خدمات رسانی می‌کند.

شهرستان گنبدکاووس با ۴۱۱ هزار نفر جمعیت در شرق استان گلستان واقع است.

برچسب‌ها گنبدکاووس گلستان تصادفات جاده ای

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گنبدکاووس گلستان تصادفات جاده ای گنبدکاووس گلستان تصادفات جاده ای هلال احمر آق قلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۸۴۸۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات جان کودک ۲ ساله مغروق در رودخانه روستای گردشیلان مهاباد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، حمید محبوبی مدیر عامل هلال احمر آذربایجان غربی گفت: روز جمعه ۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳؛ در جاده مهاباد - سردشت غرق شدن یک کودک ۲ ساله در روستای گردشیلان گزارش شد.   وی افزود: نجاتگران هلال‌احمر پایگاه امداد و نجات کله کاوی مهاباد بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.   مدیر عامل هلال احمر آذربایجان غربی گفت: در این حادثه کودک دوساله مغروق بعد از انجام اقدمات پیش بیمارستانی، ساکشن و اکسیژن تراپی به مرکز درمانی انتقال داده شد.

دیگر خبرها

  • تلاش نیروهای هلال احمر گلستان برای پیدا کردن یسنای ۴ ساله مفقود شده
  • ۴ کشته و یک مصدوم در سانحه رانندگی پارس آباد
  • عملیات آبرسانی به ۶ روستای درمیان آغاز شد
  • ۶ روستای شهرستان درمیان آبرسانی می شود
  • اجرای بیش از ۲۲ هزار متر شبکه توزیع آب در شهرستان درمیان
  • ۳ مصدوم بر اثر برخورد ۲ خودرو سواری در آزاد راه قزوین _ زنجان
  • فعالیت‌های جمعیت هلال احمر اردبیل در مسیر رشد قرار دارد
  • انتخابات مرحله دوم گنبد در ۲۳۰ شعبه برگزار می شود
  • فعالیت‌های جمعیت هلال احمر استان اردبیل در مسیر رشد قرار دارد
  • نجات جان کودک ۲ ساله مغروق در رودخانه روستای گردشیلان مهاباد