Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش بامداد پنجشنبه ایرنا، حسین پور نورعلی در جمع خبرنگاران با اشاره به روایات و توصیه اهل بیت(ع) مبنی بر اکرام و اطعام مومنین در روز عید غدیر، گفت: این ستاد همزمان با روز عید با مشارکت گروه‌های جهادی تعداد ۴۰ هزار وعده غذای گرم طبخ و بین هم استانی‌ها در مناطق محروم و حاشیه نشین استان توزیع می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با تاکید بر اینکه دستگیری از نیازمندان و محرومان جامعه از جمله اقدامات ستاد فرمان امام (ره) است، ادامه داد: همچنین در قالب نسیم احسان اقلام وسایل سرمایشی از جمله تعداد ۴۰۰ کولر و ۱۰۰ پنکه خریداری و بین نیازمندان توزیع می‌شود.

پور نورعلی یادآورشد که در فصول سرد پارسال، ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) در پویش دلگرمی احسان اقدام به توزیع و اهدای بخاری و لوازم گرمایشی در مناطق محروم کرد.

او در ادامه توزیع بسته‌های معیشتی و پروتئینی، اهدای جهیزیه به زوج‌های نیازمند و آزادی زندانیان جرائم غیرعمد را از دیگر فعالیت‌های این ستاد اعلام کرد و گفت: ستاد اجرایی فرمان امام (ره) با همکاری گروه‌های جهادی فعالیت‌های گسترده‌ای را در راستای دستگیری از نیازمندان و گره گشایی در بخش‌های مختلف دارند که امیدواریم بتوان با همت و مشارکت خیرین گامی موثر برای نیازمندان برداشت.

برچسب‌ها عید سعید غدیرخم ریاست ستاد اجرایی فرمان امام فارس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: عید سعید غدیرخم ریاست ستاد اجرایی فرمان امام فارس عید سعید غدیرخم ریاست ستاد اجرایی فرمان امام فارس فرمان امام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۸۴۹۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت غذای محبوب ایرانی‌ها نجومی شد (اینفوگرافی)

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • برگزاری دوره تخصصی نماز در شهرکرد
  • تکالیف جدید کارگروه دائمی پدافند غیرعامل برای دستگاه‌های اجرایی کشور
  • پرداخت ۳۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به نیازمندان فارس
  • برگزاری ۳۸۱ یادواره در شهرستان کهگیلویه / استقبال از اجلاسیه شهدا
  • بازدید جمعی از معاونین و مدیران شرکت توزیع نیروی برق استان فارس از واحد‌های مختلف شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی 
  • آمادگی استان مازندران برای برگزاری مرحله دوم انتخابات
  • فعالان ستاد اقامه نماز جمعه خاش تجلیل شدند
  • پشتیبانی ۲۱ میلیارد تومانی از طرح دیمزارها در سال ۱۴۰۳
  • کلنگ عملیات اجرایی ناحیه صنعتی جویم به زمین زده شد
  • قیمت غذای محبوب ایرانی‌ها نجومی شد (اینفوگرافی)