Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمان جانشین ستاد کرونای استان کرمان درباره وضعیت بیماری در استان گفت: اعمال محدودیت ها براساس رنگ بندی صورت می گیرد و در پنج حوزه فعالیتی اعم از ادارات، اصناف، مراکز علمی آموزشی، مسائل فرهنگی اجتماعی و ترددهای بین شهری تعریف و الزامات و محدودیت ها براساس رنگ بندی مشخص شده است.

رحمان جلالی شامگاه ۲۲ تیرماه در گفت و گوی ویژه خبری صدا و سیمای مرکز کرمان درباره آخرین وضعیت بیماری کرونا در استان اظهار کرد: در حال حاضر دو شهرستان جیرفت و منوجان در وضعیت قرمز، چهار شهرستان نارنجی، ۱۱ شهرستان وضعیت زرد و شش شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه به وضعیت بیماری در استان، قرارگاه عملیاتی مبارزه با کرونا با محوریت مدیریت هوشمند و ستاد استانی با فعال سازی کمیته های شش گانه و تیم های واکنش سریع فعال شده اند.

جلالی با اشاره به اینکه جلسات ستاد به صورت مرتب برگزار خواهد شد، تصریح کرد: همه دستگاه های مربوطه در راستای مبارزه با بیماری بر خط شدند.

وی با اشاره به اینکه تیم های واکشن سریع برای شناسایی به موقع و سریع کانون های بیماری فعال شده، افزود: اقدامات پیشگیرانه نیز برای ممانعت از شیوع بیماری به سایر نقاط استان توس این تیم ها دنبال می شود.

جلالی اظهار کرد: تیم ها در استان و شهرستان ها ساختار دارد و زیرساخت های موردنیاز از طریق ستاد استانی کرونا برای آنها فراهم می شود.

جانشین ستاد کرونای استان کرمان گفت: ما پایان کرونا را اعلام نمی کنیم و این اشتباه راهبردی است که بخواهیم اعلام پایان بیماری را داشته باشیم.

وی تصریح کرد: مناسبت های ویژه ای پیش رو داریم و مردم آرزو دارند بعد از دو سال در مراسم عید غدیر، محرم و اربعین حضور داشته باشند لذا همکاری دوطرفه بین ارکان حاکمیت و مردم را می طلبد که البته تاکنون نیز همکاری فوق العاده ای داشتند و امیدواریم ادامه داشته باشند.

جلالی درباره اعمال محدودیت ها بیان کرد: تصمیمات اقتضایی مربوط به ستاد استانی است و موارد تصمیم گیری می شود و به عنوان مثال ماموریت های غیرضروری را در شهرستان های قرمز لغو کردیم، ضمن اینکه حتما باید ماسک در فضای بسته استفاده و محدودیت های گذشته اعلام شده است.

وی تصریح کرد: نسبت به ترددهای بین شهری خودروهای شخصی، مبنا تزریق سه دز واکسن است و برای تهیه بلیت ناوگان حمل و نقل عمومی باید از سامانه ایران من استعلام شود.

جلالی در پایان خاطرنشان کرد: اگر بخواهیم زندگی مسالمت آمیز را با کرونا داشته باشیم، باید سه مولفه با هم پیش برود که شامل زدن ماسک، رعایت پروتکل ها و زدن واکسن است و لازم است واکسیناسیون دز یادآور جدی گرفته شود تا از پیک احتمالی پیش رو به خوبی عبور کنیم.

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی همه باهم علیه کرونا استان کرمان واکسیناسیون محدودیت ها تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۸۴۹۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممنوعیت تردد از محور فیروزکوه - دماوند

تین نیوز

مرکز مدیریت راه های سازمان راهداری وحمل ونقل جاده ای از محدودیت تردد در محور فیروزکوه - دماوند در پی اجرای عملیات ترمیم و به سازی پل دلیچایی تا (۱۰ خرداد) به صورت ۲۴ ساعته، خبر داد.

 

به گزارش تبن نیوز به نقل از مهر، در پی اجرای عملیات ترمیم و بهسازی پل دلیچایی در محور فیروزکوه - دماوند، محدودیت تردد در این محور اعمال می شود.

براساس این گزارش، بازه زمانی این عملیات از تاریخ (۲ اردیبهشت) تا (۱۰ خرداد) به صورت ۲۴ ساعته خواهد بود. موقعیت دقیق اجرای عملیات نیز از کیلومتر ۳۲( از مبدا فیروزکوه) الی ۳۳ است و تردد خودروها به صورت همزمان در مسیر (رفت و برگشت) از (پل محور دماوند) به فیروزکوه امکان پذیر خواهد بود.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • ترک فعل‌ها در سیل اخیر زرند کرمان بررسی می‌شود
  • ممنوعیت تردد از محور فیروزکوه - دماوند
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • گزارش مدیریت بحران از آخرین وضعیت سیل در خراسان‌جنوبی
  • آینده برجام / توافقی صورت می گیرد؟
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • مدیریت بحران شهرستان تفتان در خصوص وضعیت جوی اخطاریه صادر کرد
  • اجرای اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران
  • اعمال محدودیت ترافیکی در جاده کرج- چالوس و آزادراه تهران - شمال
  • ممنوعیت های تردد در محورهای شمالی در پایان هفته اعلام شد