Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، احمد لطفی عصر چهارشنبه در نشست با اعضای شورای شهر و شهردار دلوار اظهار کرد: در خصوص توزیع اعتبارات کمیته برنامه‌ریزی، حدود ۵۰ میلیارد تومان به بخش دلوار اختصاص دادیم.

وی با تاکید بر اینکه شورا و شهردار دلوار از پتانسیلی که در این شهر از نظر گردشگری و اقتصادی وجود دارد، استفاده بیشتری ببرند، افزود: شهر دلوار برند اقتصادی شهرستان است و شورای شهر باید طوری برنامه‌ریزی کند که از نظر اقتصادی بقیه نقاط شهرستان وابسته به دلوار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار تنگستان خاطرنشان کرد: با توجه به مشکلات شهر دلوار در حوزه آب و برق، پروژه‌ها و اعتباراتی برای نوسازی شبکه آبی و برق این شهر در نظر گرفته‌ایم.

احداث شهرک زیست‌فناوری در دلوار

لطفی ضمن بیان اینکه شهر دلوار قابلیت‌های زیادی در حوزه‌های گردشگری، اقتصادی، دریایی و صید و صیادی دارد، تصریح کرد: نگاه من به شهرستان نقطه‌ای نیست و هر قسمت از شهرستان را بر اساس ظرفیت و پتانسیل‌های ذاتی و نیازهایی که دارد می‌بینم.

وی بخشی از پروژه‌های مهمی که در بخش دلوار برنامه‌ریزی شده را معرفی کرد و افزود: برای احداث شهرک زیست‌فناوری در کل کشور هشت مجوز صادر شده که یکی از آنها برای شهر دلوار است؛ به همین منظور ۳۰ میلیارد تومان اعتبار برای احداث آن در نظر گرفته‌ایم.

فرماندار تنگستان افزود: ادامه داد: با استقرار و فعالیت شرکت‌ها در این مجموعه، شهر دلوار از این شهرک انتفاع خوبی در زمینه اشتغال‌زایی و اقتصادی خواهد برد.

ایجاد مجتمع فرهنگی ورزشی در دلوار

وی با بیان اینکه یک مجتمع فرهنگی ورزشی در دلوار تأسیس می‌شود افزود: در حوزه صید و صیادی و پرورش ماهی و میگو فراخوان‌هایی زده شده که در آینده با اجرایی شدن آنها، شهر دلوار منتفع خواهد شد.

لطفی تاکید کرد: ایستگاه فوق توزیع برق جایینک در ابتدای کار دولت پیشرفت آن ۳۰ درصد بود که در کمتر از یک سال و در دولت جدید به ۱۰۰ در صد رسیده است.

وی اضافه کرد: نوسازی خط انتقال آبرسانی روستاهای جنوبی بخش دلوار یکی دیگر از پروژه‌های ملی‌ست که برای رفع مشکل آب مردم جنوب بخش دلوار، توسط سپاه اجرا شده است.

فرماندار تنگستان با بیان اینکه آبشیرین‌کن چهار هزار متر مکعبی دلوار در این دولت قرار است که اجرایی شود افزود: ایستگاه هواشناسی بندر عامری همین امروز زمین آن واگذار شد که حدود ۴ میلیارد اعتبار برای آن اختصاص دادیم.

وی با اشاره به اینکه شبکه انتقال آب پنج روستای بخش دلوار نوسازی خواهد شد ادامه داد: برای تکمیل مخزن آب دلوار، ۲ میلیارد تومان اعتبار اختصاص داده شده است.

احداث اتوبان اهرم به دلوار

فرماندار تنگستان با اشاره به اینکه از دغدغه مردم در حوزه‌های آب، برق و تلفن باید کاسته شود، گفت: برخلاف سنوات گذشته که در بودجه برای حوزه‌های آب، برق و تلفن اعتباری پیش‌بینی نمی‌شد، در این سه حوزه اعتباراتی پیش‌بینی کردیم تا فتح بابی برای اختصاص اعتبارات وزارت خانه‌های مطبوعه شود.

وی گفت: با برنامه‌ریزی و پروژه‌محوری، از ظرفیت‌های استانی و کشوری برای تحقق خواسته‌های مردم شهر دلوار استفاده می‌کنیم، تا این شهر حرکت خود در مسیر توسعه را با سرعت بیشتری دنبال کند.

لطفی ضمن تقدیر از پیگیری‌ها و همراهی‌های نماینده مردم در مجلس، از احداث پروژه‌های اسکله دلوار و اتوبان اهرم به دلوار با پیگیری ایشان خبر داد.

کد خبر 5537997

منبع: مهر

کلیدواژه: احمد لطفی دلوار تنگستان بوشهر عید سعید قربان بوشهر ویروس کرونا کرمانشاه حجاب و عفاف دعای عرفه آمار کرونا نماز عید قربان اردبیل خراسان رضوی عید غدیر خم شیوع کرونا مشهد فرماندار تنگستان برنامه ریزی بخش دلوار شهر دلوار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۸۵۰۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صیانت از آرای مردم وظیفه اصلی است

به گزارش خبرنگار مهر یوسف، نوری پیش از ظهر دوشنبه در جلسه ستاد انتخابات استان با تقدیر از مشارکت خوب مردم استان در انتخابات اسفند سال گذشته تاکید کرد انتخابات پیش روی نیز باید بدون نقص برگزار شود.

وی صیانت از آرای مردم را مسئله مهم بیان کرد و دخالت مسئولان را در انتخابات پذیرفتنی ندانست و افزود: انتخابات باید باشکوه‌تر در استان برگزار شود.
وی تصریح کرد تمامی فرایندهای انتخابات تسط مردم و هیئت‌های اجرایی انجام می‌شود.

قاسم عزیززاده گرجی رئیس ستاد انتخابات مازندران نیز شمار واجدان شرایط رأی دادن در حوزه انتخابیه قائمشهر سوادکوه سوادکوه شمالی سیمرغ و جویبار را ۳۷۰ ۱۴۰ نفر اعلام کرد و گفت ۴۱۶ رأی مردم این حوزه را جمع آوری می‌کند.

وی با بیان اینکه میزان مشارکت مردم در مرحله اول انتخابات گفت تعداد صندوق‌های روستایی ۲۲۱ شعبه است.

کد خبر 6098093

دیگر خبرها

  • صیانت از آرای مردم وظیفه اصلی است
  • پیگیری یک دغدغه/تجهیز زمین ورزشی روستای گوروی بشاگرد در ایستگاه آخر + فیلم
  • استقبال از «آن برد» غافلگیر کننده بود/ دغدغه همیشگی «مهاجرت»
  • ویدیو/ از طرح دغدغه‌های کارگران تا دوری از باندهای قدرت و ثروت
  • صنعت و دانشگاه دغدغه فرماندهان دفاع مقدس را رفع کردند
  • با تاج جلسه فوری برگزار می کنیم/ مسائل فرهنگی باید دغدغه‌ باشد
  • مردم نمی‌دانند در چه حوزه‌هایی وقف کنند
  • نقش مهم معلمان در تعلیم و تربیت
  • فقدان امنیت شغلی؛ دغدغه اول جامعه کارگری
  • دغدغه بیماران قلبی؛ کمبود وارفارین داریم؟