Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-05@20:43:36 GMT

آخر هفته و یک گالری گردی دیگر

تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۸۵۱۴۰

آخر هفته و یک گالری گردی دیگر

در صورتی که یکی از دوستداران هنرهای تجسمی هستید و قصد بازدید از نمایشگاه‌های هنری در پایان هفته را دارید، گزارش حاضر شرح ایسناست از برنامه فعالیت گالری‌ها و نگارخانه‌های شهر تهران در پایان هفته.

موزیکالیگرافی

نمایشگاه گروهی «موزیکالیگرافی» که به نمایش آثار هنرمندان مختلفی اختصاص دارد، در گالری موسسه فرهنگی - هنری صبا به نشانی تهران، ورودی شرقی: خیابان ولیعصر، نرسیده به خیابان طالقانی، شماره ۱۵۵۲، رواق هنر فرهنگستان هنر.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ورودی غربی: خیابان طالقانی، نرسیده به میدان فلسطین، خیابان برادران شهید مظفر، پلاک ۱۲۵، موسسه صبا درحال برگزاری است. این نمایشگاه که تا تاریخ پنج مرداد ماه ادامه دارد، همه روزه از ساعت ۱۵ الی ۱۹ پذیرای بازدیدکنندگان است.
شماره تلفن هماهنگی: ۶۶۴۹۴۶۰۸

 



باغ ناپایدار

نمایشگاه انفرادی «باغ ناپایدار» که به نمایش آثار مینا نادری اختصاص دارد، در گالری هما به نشانی تهران، خیابان کریم خان زند، خیابان سنایی، کوچه چهارم غربی، پلاک ۸، واحد یک درحال برگزاری است. این نمایشگاه که تا تاریخ ۲۸ تیر ماه ادامه دارد، همه روزه از ساعت ۱۶ الی ۲۰ پذیرای بازدیدکنندگان است.
شماره تلفن هماهنگی: ۸۸۸۶۳۵۹۶

 


درخت دوستی بنشان

«درخت دوستی بنشان» نام نمایشگاه انفرادی خوشنویسی است که در نگارخانه گویا به نشانی تهران، کریمخان زند، روبروی ایرانشهر، پلاک ۸۹ درحال برگزاری است. این نمایشگاه که تا تاریخ ۶ مرداد ماه ادامه دارد، همه روزه از ساعت ۱۶ الی ۲۰ پذیرای بازدیدکنندگان است.
شماره تلفن هماهنگی: ۸۸۳۱۳۴۳۱

 



آثار بهمن بروجنی

نمایشگاه انفرادی «آثار بهمن بروجنی» که به نمایش آثار بهمن بروجنی اختصاص دارد، در گالری آرتیبیشن به نشانی تهران ،خیابان شریعتی، پایین‌تر از حسینیه ارشاد،نرسیده به همت، گل نبی(غرب)،میدان احمدی روشن(کتابی)، خیابان ساسانی پور، خیابان دریا (قندی)، پلاک ۶ درحال برگزاری است. این نمایشگاه که تا تاریخ ۲۶ تیر ماه ادامه دارد، همه روزه از ساعت ۱۶ الی ۲۰ پذیرای بازدیدکنندگان است.
شماره تلفن هماهنگی: ۲۲۹۲۲۵۳۸
 



زنجیره معنا

نمایشگاه گروهی نقاشی «زنجیره معنا» که به نمایش آثار هنرمندان مختلفی اختصاص دارد، در نگارخانه هوم به نشانی تهران، خیابان قائم مقام فراهانی، خیابان چهارم، شماره۲، طبقه اول درحال برگزاری است. در بیانیه این نمایشگاه چنین آمده است: «زنجیره معنا در برگیرنده آثار زیبایی از طبیعت و محیط پیرامون از خود ما تا جهان اطراف را شامل می شود...»

«زنجیره معنا» تا تاریخ ۲۷ تیر ماه ادامه دارد و همه روزه به جز روزهای چهارشنبه از ساعت ۱۶ الی ۲۰ پذیرای بازدیدکنندگان است.
شماره تلفن هماهنگی: ۸۸۵۱۵۴۱۵
 

جایی دیگر

نمایشگاه گروهی «جایی دیگر» که به نمایش آثار هنرمندان مختلفی مانند مریم فرشاد، کوشا موسوی، پریسا تقی‌پور، المیرا میرمیران و ... اختصاص دارد، در پروژه‌های آران به نشانی تهران، خیابان نوفل لوشاتو کوچه لولاگر پلاک ۵ درحال برگزاری است.
در بیانیه این نمایشگاه چنین آمده است: «این نمایشگاه با آثاری گوناگون که در عین این که نمایشگر ذهنیت هنرمندان هستند ولی در ضمن رابطه دشوار و اخلالگر هنرمند با واقعیت را نشان می دهند، شکل گرفته. گستره هایی که تناقضات را نشان می دهند و مخلوطی هستند از ایده آل ها و آنچه که دست نیافتنی به نظر می رسد...»
«جایی دیگر» تا تاریخ ۱۴ مرداد ماه ادامه دارد و همه روزه به جز روزهای شنبه و یکشنبه از ساعت ۱۶ الی ۲۰ پذیرای بازدیدکنندگان است.
شماره تلفن هماهنگی: ۶۶۷۰۷۹۷۵
 



خیلی دور، گاهی نزدیک

«خیلی دور، گاهی نزدیک» نام نمایشگاه انفرادی نقاشی است که به نمایش آثار الهام قربانی‌شاد اختصاص دارد و در گالری گویه به نشانی تهران، میدان هفت تیر، خیابان مشاهیر، کوچه لطفی، پلاک ۳۹ درحال برگزاری است. این نمایشگاه که تا تاریخ ۲۶ تیر ماه ادامه دارد، همه روزه از ساعت ۱۸ الی ۲۱ پذیرای بازدیدکنندگان است.
شماره تلفن هماهنگی: ۸۸۳۰۰۱۲۶
 



زمان درگذر

نمایشگاه انفرادی «زمان درگذر» که به نمایش آثار الهام پورخانی اختصاص دارد، در گالری باوان به نشانی تهران، خیابان مطهری، خیابان لارستان، خیابان عبده، پلاک ۷ درحال برگزاری است. این نمایشگاه که تا تاریخ سوم مرداد ماه ادامه دارد، همه روزه از ساعت ۱۶ الی ۲۱ پذیرای بازدیدکنندگان است.
شماره تلفن هماهنگی: ۸۸۸۰۳۳۵۶
 


دغدغه هنرمندانه ۳

نمایشگاه گروهی «دغدغه هنرمندانه ۳» که به نمایش آثار هنرمندان مختلفی اختصاص دارد، در نگارخانه مورا به نشانی تهران، خیابان نجات اللهی خیابان اراک پلاک ۴۶ واحد ۲ درحال برگزاری است. این نمایشگاه که تا تاریخ ۲۹ تیر ماه ادامه دارد، همه روزه به جز روزهای دوشنبه از ساعت ۱۶ الی ۲۰ پذیرای بازدیدکنندگان است.
شماره تلفن هماهنگی: ۸۶۰۳۶۶۴۹
 


مروری بر مجموعه آثار صادق تبریزی

نمایشگاه انفرادی «مروری بر مجموعه آثار صادق تبریزی» که به نمایش آثاری کمتر دیده شده از این هنرمند اختصاص دارد، در نگارخانه سهراب به نشانی تهران، خیابان سمیه، قبل از رامسر، شماره ۱۴۲ درحال برگزاری است. این نمایشگاه که تا تاریخ ۲۸ تیر ماه ادامه دارد، همه روزه به جز روزهای یکشنبه از ساعت ۱۷ الی ۲۰ پذیرای بازدیدکنندگان است.
شماره تلفن هماهنگی: ۸۸۸۶۵۷۶۲
 


لطف خیال

«لطف خیال» نام نمایشگاه گروهی است که به نمایش آثار هنرمندان مختلفی اختصاص دارد و در گالری هومآرت به نشانی تهران، ولنجک خیابان هفدهم ، بعد از ساسان ، پلاک ۱۶ ، طبقه اول درحال برگزاری است. این نمایشگاه که تا تاریخ ۲۴ تیر ماه ادامه دارد، همه روزه از ساعت ۱۱ الی ۲۱ پذیرای بازدیدکنندگان است.
شماره تلفن هماهنگی: ۲۲۴۰۲۰۶۳
 


ببر

نمایشگاه گروهی «ببر» که به نمایش آثار هنرمندان مختلفی اختصاص دارد، در گالری شکوه به نشانی تهران، فرمانیه، بلوار شهید اندرزگو، خیابان سلیمی شمالی.کوچه امیر نوری.پلاک ۱۹ درحال برگزاری است. این نمایشگاه که تا تاریخ ۱۰ مرداد ماه ادامه دارد، همه روزه به جز روزهای پنجشنبه از ساعت ۱۷ الی ۲۱ پذیرای بازدیدکنندگان است.
شماره تلفن هماهنگی: ۲۲۶۷۰۷۲۶
 


واگیره

«واگیره» نام نمایشگاه گروهی تصویرسازی است که در گالری شلمان به نشانی تهران، میرداماد، نرسیده به شریعتی، رودبارغربی (جنوبی)، کوچه کاووسی، پلاک ۲۷ درحال برگزاری است. این نمایشگاه که تا تاریخ سوم مرداد ماه ادامه دارد، همه روزه از ساعت ۱۶ الی ۲۱ پذیرای بازدیدکنندگان است.
شماره تلفن هماهنگی: ۲۲۲۷۱۶۹۳
 


من ناتمام

نمایشگاه انفرادی «من ناتمام» که به نمایش آثار متین محقق اختصاص دارد، در گالری گلستان به نشانی تهران، خیابان دروس، خیابان کماسایی، پلاک ۳۴ درحال برگزاری است. این نمایشگاه که تا تاریخ پنجم مرداد ماه ادامه دارد، همه روزه به جز روزهای پنجشنبه از ساعت ۱۶ الی ۲۰ پذیرای بازدیدکنندگان است.
شماره تلفن هماهنگی: ۲۲۵۴۱۵۸۹
 


تزکیه

نمایشگاه گروهی تصویرسازی «تزکیه» که به نمایش آثار هنرمندان مختلفی اختصاص دارد، در نگارخانه لاله به نشانی تهران، خیابان دکتر فاطمی، ضلع شمالی پارک لاله،روبروی پارکینگ طبقاتی درحال برگزاری است. این نمایشگاه که تا تاریخ دوم مرداد ماه ادامه دارد، همه روزه به جز روزهای جمعه از ساعت ۱۶ الی ۱۹ پذیرای بازدیدکنندگان است.
شماره تلفن هماهنگی: ۸۸۹۶۰۴۹۲
 


تن زار

نمایشگاه انفرادی «تن زار» که به نمایش آثار پانته‌آ بیات‌مختاری اختصاص دارد، در نگارخانه نگر به نشانی تهران، زیر پل کریمخان، بعد از تقاطع ایرانشهر، پلاک ۱۵۴، زنگ دوم، طبقه اول درحال برگزاری است. این نمایشگاه که تا تاریخ چهارم مرداد ماه ادامه دارد، همه روزه به جز روزهای شنبه از ساعت ۱۶ الی ۲۱ پذیرای بازدیدکنندگان است.
شماره تلفن هماهنگی: ۸۸۳۱۵۰۶۱
 


گهواره

نمایشگاه انفرادی «گهواره» که به نمایش آثار خداداد صیدی اختصاص دارد، در گالری سو به نشانی تهران، خیابان ویلا، خیابان سمیه، خیابان پورموسی، شماره ۳۰ درحال برگزاری است. این نمایشگاه که تا تاریخ ۱۰ مرداد ماه ادامه دارد، همه روزه به جز روزهای شنبه از ساعت ۱۶ الی ۲۰ پذیرای بازدیدکنندگان است.
شماره تلفن هماهنگی: ۸۸۸۰۹۸۰۸
 



گلخانه‌ی شماره ۲؛ خاطره‌ی جعلی

نمایشگاه انفرادی «گلخانه‌ی شماره ۲؛ خاطره‌ی جعلی» که به نمایش آثار مریم مهری اختصاص دارد، در گالری محسن به نشانی تهران، ظفر، خیابان ناجی، خیابان فرزان، کوچه نوربخش، بلوار مینای شرقی، پلاک۴۲ درحال برگزاری است. این نمایشگاه که تا تاریخ ۱۴ مرداد ماه ادامه دارد، همه روزه به جز روزهای پنجشنبه از ساعت ۱۶ الی ۲۰ پذیرای بازدیدکنندگان است.
شماره تلفن هماهنگی: ۲۲۲۵۵۳۵۴

پیدایی

نمایشگاه انفرادی «پیدایی» که به نمایش آثار فرخ صیدی اختصاص دارد، در گالری سو به نشانی تهران، خیابان ویلا، خیابان سمیه، خیابان پورموسی، شماره ۳۰ درحال برگزاری است. این نمایشگاه که تا تاریخ ۱۰ مرداد ماه ادامه دارد، همه روزه به جز روزهای شنبه از ساعت ۱۶ الی ۲۰ پذیرای بازدیدکنندگان است.
شماره تلفن هماهنگی: ۸۸۸۰۹۸۰۸
 


از منظر مواجه با تجربه گری / شماره دو

نمایشگاه گروهی «از منظر مواجه با تجربه گری / شماره دو» که به نمایش آثار هنرمندان مختلفی اختصاص دارد، در گالری الا به نشانی تهران، ولیعصر/بالاتر از پارک ملت/روبروی جام جم/نبش کوی طاهری/شماره ۲۷۰۱//طبقه اول درحال برگزاری است. این نمایشگاه که تا تاریخ ۲ مرداد ماه ادامه دارد، همه روزه به جز روزهای دوشنبه از ساعت ۱۷ الی ۲۱ پذیرای بازدیدکنندگان است.
شماره تلفن هماهنگی: ۰۹۱۲۶۲۲۰۲۹۳
 


آن دایره در باغ

«آن دایره در باغ» نام نمایشگاه انفرادی عکسی است که به نمایش آثار علیرضا وحدانی اختصاص دارد و در نگارخانه شم به نشانی تهران، میرداماد،میدان مادر،خیابان شهید سنجابی(بهروز سابق)،بن بست یکم،پلاک۸،طبقه اول،واحد۱۲ درحال برگزاری است. این نمایشگاه که تا تاریخ ۷ مرداد ماه ادامه دارد، همه روزه به جز روزهای پنجشنبه از ساعت ۱۶ الی ۲۱ پذیرای بازدیدکنندگان است.
شماره تلفن هماهنگی: ۲۲۹۲۲۷۹۶
 


هجوم ٢

نمایشگاه انفرادی «هجوم ٢» که به نمایش آثار علی فرامرزی اختصاص دارد، در گالری هدایت به نشانی تهران، خیابان استاد نجات‌الهی، کوچه ششم، پلاک۱۵ درحال برگزاری است. این نمایشگاه که تا تاریخ ۲۱ مرداد ماه ادامه دارد، همه روزه به جز روزهای سه‌شنبه از ساعت ۱۶ الی ۲۱ پذیرای بازدیدکنندگان است.
 


گم‌راه

نمایشگاه انفرادی «گم‌راه» که به نمایش آثار رسا هزارخانی اختصاص دارد، در گالری طراحان آزاد به نشانی تهران، خیابان ولیعصر (عج)، خیابان فتحی شقاقی، میدان سلماس، پلاک ۵ درحال برگزاری است. این نمایشگاه که تا تاریخ ۴ مرداد ماه ادامه دارد، همه روزه به جز روزهای پنجشنبه از ساعت ۱۶ الی ۲۰ پذیرای بازدیدکنندگان است.
شماره تلفن هماهنگی: ۸۸۰۰۸۶۷۶
 


بازنگری

«بازنگری» نام نمایشگاه گروهی است که به نمایش آثار هنرمندان مختلفی اختصاص دارد و در نگارخانه احسان به نشانی تهران، اقدسیه، آجودانیه، خیابان چهاردهم شرقی، شماره ۲۲ درحال برگزاری است. این نمایشگاه که تا تاریخ ۲۹ تیر ماه ادامه دارد، همه روزه از ساعت ۱۵ الی ۱۸ پذیرای بازدیدکنندگان است.
شماره تلفن هماهنگی: ۲۲۲۸۶۱۴۳
 


تن‌­ها

نمایشگاه گروهی آثار طراحی با نام «تن‌­ها» در گالری ایده برپا خواهد شد. این نمایشگاه از روز جمعه ۲۴ تیرماه ۱۴۰۱ آغاز خواهد شد و تا پایان تیرماه برای بازدید عموم دایر خواهد بود. کیوریتور این نمایشگاه الهام حیدری است و هنرمندانی چون روحا تیموری، مرتضی رجبی، بوژان رحیمی، الیاس ستاری، علی سلامی، محمد صابری تولایی، ایمان صادقی و ... در آن حضور خواهند داشت.

علاقه‌مندان جهت بازدید از نمایشگاه «تن‌­ها» می‌توانند همه‌روزه ساعت ۱۶ الی ۲۱ به گالری ایده به نشانی: تهران، خیابان کریمخان، خیابان خردمند شمال، خیابان هجدهم، پلاک ۲۶ مراجعه کنند.

شبه خاطرات

نمایشگاه نقاشی‌های امیر سقراطی ۲۴ تیرماه در گالری «ثالث» واقع در خیابان کیم‌خان‌زند، بین ایرانشهر و ماهشهر، شماره ۱۴۸ افتتاح می‌شود و تا پنجم مرداد برقرار خواهد بود.

افتتاحیه این نمایشگاه از ساعت ۱۶ الی ۲۲ خواهد بود و بازدید روزانه آن در روزهای عادی از ساعت ۱۰ تا ۲۱ و جمعه‌ها ۱۶ تا ۲۲ است.

همچنین بازدید از این نمایشگاه در روز اختتامیه از ساعت ۱۰ تا ۱۸ خواهد بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: گالری گردی پیشنهادهایی برای گالری گردی پیشنهادهایی برای گالری گردی در آخر هفته نمایشگاه که تا تاریخ ۲ مرداد ماه ادامه نمایش آثار ۲ درحال برگزاری شماره تلفن هماهنگی تیر ماه ادامه نمایشگاه انفرادی نمایشگاه گروهی نشانی تهران نام نمایشگاه شماره ۲

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۸۵۱۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شواهدی از آثار تاریخی در خیابان باباطاهر همدان مشاهده شد

به گزارش خبرنگار مهر، ۱۰ اردیبهشت‌ماه سال‌جاری عملیات پیاده راه‌سازی خیابان باباطاهر با حضور اعضای شورای شهر و مدیران شهرداری آغاز شد.

عملیات پیاده راه‌سازی خیابان باباطاهر به عنوان سومین خیابان و در ادامه پیاده‌راه شدن خیابان‌های منتهی به میدان تاریخی همدان با یکصد میلیارد ریال اعتبار آغاز شده است.

صبح امروز و در پی بازدید میدانی خبرنگار مهر از پروژه، متوجه نمایان شدن شواهدی از آثار تاریخی در حین اجرای این عملیات شده و انتظار می‌رود هماهنگی و همکاری بین شهرداری و اداره کل میراث‌فرهنگی همدان سبب حفظ این آثار شود.

کد خبر 6097209

دیگر خبرها

  • برپایی نمایشگاه آثار هنرجویان شهرضایی
  • کشف دیواره تاریخی در خیابان باباطاهر همدان
  • شواهدی از آثار تاریخی در خیابان باباطاهر همدان مشاهده شد
  • خودنمایی سیاه قلمهای بانوان کردستانی در گالری سوره سنندج
  • خودنمایی ‌سیاه قلم‌های بانوان کردستانی در گالری سوره سنندج
  • ابلاغ سرفصل‌های دوره توانمندسازی بهره‌برداران بوم گردی
  • خودنمایی «سیاه قلم‌های بانوان» کردستانی در گالری سوره سنندج
  • هنر نمایی دانش آموزان در نمایشگاه آثار دستی و تجسمی
  • «احوال و آثار محمد دبیر سیاقی» به نمایشگاه کتاب خواهد آمد
  • ناشران بخش مجازی نمایشگاه سی‌وپنجم نسبت به آماده‌سازی پنل مجازی‌ اقدام کنند