Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-30@04:52:24 GMT

رقابت آاس رم و ناپولی برای جذب دیبالا

تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۸۵۱۶۲

پائولو دیبالا همچنان بازیکن آزاد است. او در تورین حضور دارد و منتظر مشخص شدن تیم آینده خود است. از بین همه مشتریان دیبالا، اکنون آاس رم و ناپولی برای جذب او جدی تر هستند.

به نقل از جانلوکا دی مارتزیو؛ ناپولی و رم درحال حاضر تنها تیم هایی هستند که به دیبالا علاقه واقعی نشان داده اند. هر دو تیم آماده ارائه قراردادی بلند مدت به این مهاجم آرژانتینی با دستمزد پایه 6 میلیون یورو در سال هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیبالا در تورین حضور دارد و به زودی نزدیکان او راهی تورین می شوند تا در مورد پیوستن به رم یا ناپولی صحبت کنند. حق تصویر عاملی است که دیبالا را از ناپل دور می کند چراکه ناپولی به رسم همیشه 100% حق تصویر بازیکنان را در اختیار می گیرد. رم تماس هایی با نزدیکان دیبالا برقرار کرده است. باید منتظر ماند و دید که برنامه جالوروسی چیست. به نظر می رسد رم در صورت خروج زانیولو برای جذب دیبالا اقدام می کند اما شاید با اصرار مورینیو حتی در صورت ماندن زانیولو هم رم با دیبالا قرارداد امضا کند.

اخبار داغ 

پیشنهاد 50 میلیون یورویی بارسلونا برای لواندوفسکی نقش مجری تلویزیون در انتقال بازیکن استقلال به اروپا ماتیاس دلیخت برای پیوستن به بایرن مونیخ، حقوقش را کاهش می‌دهد کاسیانوی 90 هزار دلاری با 500 هزار دلار در راه پرسپولیس!

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۸۵۱۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناپولی - آاس رم: ترکیب رسمی

تا ساعتی دیگر در دیداری حساس، ناپولی میزبان رم است.

ناپولی و‌ آاس رم در هفته ۳۴ سری آ 2023/24 از ساعت ۱۹:۳۰ به مصاف یکدیگر می روند. ترکیب رسمی دو تیم به شرح زیر است:

ترکیب ناپولی مقابل رم

ترکیب رم مقابل ناپولی

از دست ندهید ????????????????????????

عبدالکریم حسن هم نامش را تغییر داد اعتراض سرمربی چلسی: VAR به فوتبال ضرر زده است آقای الگری سال بعد هم در تیم ما بمان! درگیری صلاح با کلوپ: ساکت شو!

دیگر خبرها

  • پائولو دیبالا موثرترین بازیکن سری آ در تقویم سال ۲۰۲۴
  • هدیه آخر هفته سردار به دیبالا
  • خلاصه بازی ناپولی ۲-۲ آاس رم (سری آ - 2023/24)
  • ناپولی ۲-۲ رم: تساوی پرگل به سود بولونیا
  • ناپولی ۲-۲ آاس رم؛ ده روسی ۲ امتیاز ارزشمند را در ناپل جا گذاشت
  • گل تامی آبراهام به ناپولی (ناپولی 2-2 آاس رم)
  • بازگشت شاگردان ده‌روسی در لحظات پایانی/ سردار باز هم درخشید!
  • گل ماتیاس اولیورا به رم (ناپولی 1-1 آاس رم)
  • خطای پنالتی بر روی سردار آزمون و گلزنی پائولو دیبالا مقابل ناپولی (ناپولی 0-1 آاس رم)
  • ناپولی - آاس رم: ترکیب رسمی