Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سعید مهدوی عصر چهارشنبه در مراسم «ستایشگران غدیر و عاشورا» با اشاره به اینکه ما به واسطه داشتن ولایت اهل‌بیت (ع) غنی‌ترین انسان‌های عالم هستیم، اظهار کرد: کسی که شعائر الهی را بزرگ بدارد، دچار خسران نمی‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه عید غدیر و روز عاشورا جز شعائر الهی است، تصریح کرد: چون در قیام امام حسین (ع) نشان از جهاد و تلاش برای ایجاد حاکمیت الهی وجود داشت بخاطر همین مجلس توسل و ذکر ابا عبدالله الحسین از بزرگترین شعائر الهی می‌باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه در عصر غیبت امام زمان (عج) هیچ شخصیتی به اندازه امام خمینی (ره) پیام غدیر و عاشورا را درک نکرد، افزود: امام خمینی (ره) با دریافت پیام غدیر و عاشورا علیه استکبار جهانی قیام کرد.

حجت الاسلام مهدوی با اشاره به تأثیر پیام سرود «سلام فرمانده» در میان مردم کشورهای مختلف، اذعان کرد: به زودی شاهد جلوه این سرود در جهان مستضعفین خواهیم بود.

وی اضافه کرد: اکنون وارد جنگ با استکبار جهانی شده‌ایم و برای کمک به حکومت جهانی حضرت مهدی (عج) باید با تمام وجود تلاش کنیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه دشمن می‌خواهد در دل اهل ایران با ابزار فضای سایبری و فشار اقتصادی ایجاد یاس کند، ابراز کرد: فاسدترین حکومتی در تاریخ ایران رژیم پهلوی است که رسانه‌های استکبار و نظام سلطه در صدد تطهیر آن رژیم منحط است.

وی با تاکید بر اینکه عده‌ای به دنبال تطهیر فساد رژیم پهلوی هستند، افزود: ریشه بسیاری از مشکلات اقتصادی به دوران رژیم پهلوی باز می‌گردد ولی متأسفانه مشکلات اقتصادی را بر گردن دولت جمهوری اسلامی می‌اندازند.

واقعه عاشورا نتیجه روز غدیر است

در ادامه مراسم، حجت‌الاسلام محمد میرزا محمدی با اشاره به اینکه بزرگ‌ترین روز الهی روز غدیر است، تصریح کرد: اولین منادی غدیر حضرت زهرا (س) است.

استاد حوزه و دانشگاه اذعان کرد: جامعه‌ای که غدیر را فراموش کند امام معصوم (ره) را با شعار تقرب به خداوند به شهادت می‌رساند.

وی با بیان اینکه واقعه عاشورا نتیجه فراموشی روز غدیر است، اضافه کرد: تجمع و جلسات یکپارچه ویژه عید غدیر با حضور و همکاری هیئات مذهبی باید برگزار شود.

کد خبر 5538042

منبع: مهر

کلیدواژه: سعید مهدوی تبلیغات اسلامی گیلان غدیر خم عاشورا عید سعید قربان بوشهر ویروس کرونا کرمانشاه حجاب و عفاف دعای عرفه آمار کرونا نماز عید قربان اردبیل خراسان رضوی مشهد شیراز عفاف و حجاب غدیر و عاشورا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۸۵۷۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خیزش دانشجویان آمریکا نشان‌دهنده بیداری وجدان‌های‌ جهانی است

امام جمعه بجنورد گفت: خیزش دانشجویان در آمریکا و اروپا علیه جنایت های رژیم کودک کش اسراییل بیانگر بیداری وجدان‌ها و عدالت خواهی در دنیا است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، حجت الاسلام رضا نوری امروز _ جمعه چهاردهم اردیبهشت_ در خطبه‌های نماز جمعه بجنورد اظهار کرد: در فرآیند پیروزی انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی نقش زنان مؤمن و محجبه انکار ناپذیر است.

وی در ادامه با اشاره به هزینه‌های میلیاردی جهان غرب در مسائل مرتبط با زنان افزود: دخالت استکبار در تمامی جنگ‌ها، مصیبت‌ها، کشتارها و … در اقصی نقاط جهان آشکار است؛ غرب با از میان برداشتن حجاب درصدد از بین بردن اصل و اساس خانواده و نابودی تربیت دینی است.

امام جمعه بجنورد گفت: خیزش دانشجویان در آمریکا و اروپا علیه جنایت‌های رژیم کودک کش اسرائیل بیانگر بیداری وجدان‌ها و عدالت خواهی در دنیا است.

نوری افزود: این روزها دانشجویان در آمریکا و اروپا علیه سیاست‌های ظالمانه رژیم صهیونیستی تجمع می‌کنند و خواستار رسیدگی به حقوق مردم مظلوم غزه هستند.

امام جمعه بجنورد در انتها با محکومیت زندانی کردن دانشجویان آمریکایی و اروپایی، گفت: دانشجویان تنها به خاطر خشونت علیه زنان و کودکان غزه شعار می‌دهند اما اینک زندانی می‌شوند

کد خبر 750321

دیگر خبرها

  • امام صادق(ع) علوم الهی را بسط داد و انسان‌های شایسته‌ای را تربیت کرد
  • خیزش دانشجویان آمریکا نشان‌دهنده بیداری وجدان‌های‌ جهانی است
  • تاکید امام جمعه قزوین بر حل مشکل تامین آب کشاورزان
  • استکبار جهانی همواره از بیداری ملت ها احساس خطر می‌کند
  • خنثی‌سازی فتنه مدعیان دروغین مهدویت توسط امام صادق (ع)
  • آمریکا در پشت نقاب حقوق بشر پنهان شده است
  • آمریکا در مقابل جنبش دانشجویان درون کشورش محکوم به شکست است/ هم افزایی و همراهی در مقابل خوی استکبار جهانی پیام ایستادگی به همراه دارد
  • ضرورت تربیت و پرورش نیرو علیه استکبار جهانی
  • ۲ کتاب مناسب مداحان و منبری‌ها در راه نمایشگاه
  • امام خطر اسراییل و استکبار جهانی را به بشریت گوشزد کرد