Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: دشمنان در طول سال‌ها تلاش کردند با رسوخ در درون سپاه، ابعاد و مقیاس قدرت ما را شناسایی کنند، اما مجاهدت‌های حفاظت اطلاعات سپاه راه را بر چشم و گوش دشمن بسته است.

فرمانده کل سپاه با تاکید بر کارآمدی سرویس اطلاعات سپاه گفت که این سرویس راه را بر چشم و گوش دشمن بسته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سردار حسین سلامی گفت: نگاه ما به دشمن واقعی است، حفاظت ما درگیر یک جنگ مستقیم با تمامی سرویس‌های مجرب و کارآزموده استکبار است که فروپاشی رژیم‌های بزرگی را در کارنامه دارد.

اگر این سرویس‌ها تا الان نتوانستند کاری انجام بدهند به واسطه مجاهدت‌های نیروهای حفاظت اطلاعات در نیروهای مسلح و سپاه ما است که راه را بر چشمان و گوش‌های دشمن بسته‌اند.

بیشتر بخوانید :

فرمانده کل سپاه : آمریکایی ها معتقدند بزرگترین ضعفشان ، نداشتن یک رهبری روحانی و دارای کاریزما است رمزگشایی از اهداف تغییر رئیس اطلاعات سپاه / تمرکز ژنرال کاظمی بر کدام جبهه خواهد بود؟ دستنوشته فرمانده کل سپاه برای رئیس سابق سازمان اطلاعات سپاه + عکس ۲۱۲۲۰ کد خبر 1651003

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ارتش جمهوری اسلامی ایران سازمان اطلاعات سپاه پاسداران فرمانده کل سپاه اطلاعات سپاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۸۵۹۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم اربعین شهدای حادثه کنسولگری ایران برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم گرامیداشت چهلمین روز شهادت سرلشکر «محمدرضا زاهدی» و شهدای حادثه کنسولگری ایران در سوریه صبح امروز (سه‌شنبه) با حضور سردار سرلشکر «حسین سلامی» فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد.

در این مراسم، سردار اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه، سردار محمدرضا فلاح‌زاده جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه، سردار ایرج مسجدی مشاور عالی فرمانده نیروی قدس سپاه، سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین، سردار سیدقاسم قریشی جانشین رئیس ستاد مرکزی راهیان نور کشور و جمعی از فرماندهان لشکری و کشوری حضور داشتند.

کد خبر 6099042 هادی رضایی

دیگر خبرها

  • اعتراف مقام آمریکایی درباره ایران به روایت سردار فدوی
  • سردار فدوی: احیای تمامی قنوات کشور در دستور کار است
  • ببینید | روایت فرمانده سپاه از تماس دور از انتظار آمریکایی‌ها برای تعریف از شناور ایرانی!
  • نداشتن بصیرت نسبت به دشمن، راه نفوذ او را باز می‌کند
  • سرلشکر سلامی: در شرق مدیترانه راه را بر دشمن می‌بندیم
  • سلامی: رسالت نیروی قدس پرکردن موارد نفوذ دشمن بین مسلمانان است
  • مراسم اربعین شهدای حادثه کنسولگری ایران برگزار شد
  • سپاه حضرت ولیعصر به وجود افراد فعال و جهادی نیازمند است
  • پشت پرده محرومیت گران‌قیمت ویسی؛ بچه سردار مملکت باید بمیرد؟ حفاظت اطلاعات بازی‌ها را رصد کند!
  • چرا سردار زاهدی نمی خواست لباس سپاه را بپوشد؟