Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش تسنیم ،آیت الله سیدابراهیم رئیسی صبح امروز در بدو ورود به فرودگاه کرمانشاه با گرامیداشت یا و خاطره شهدای انقلاب، دفاع مقدس، مدافعان حرم و به ویژه شهدای استان کرمانشاه اظهار داشت:همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند استان کرمانشاه سینه ستبر ایران اسلامی است و از کشور عزیزمان مرزبانی کرده و امروز تمام مردم کشور نسبت به این مرزداران خود را مدیون مردم کرمانشاه می‌دانند که جانانه و پیروزمندانه هشت سال دفاع مقدس چه در مقابل صدامیان و چه منافقان ایستادگی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه ‌استان کرمانشاه بیش از 20 هزار ایثارگر و جانباز و قریب به 10 هزار شهید دارد و این نشان صدق حضور مردم در همه صحنه‌های دفاع مقدس است، افزود: زمینه بسیار مناسبی برای گردشگری و صادرات باتوجه به مرز مشترک با عراق در این استان وجود دارد.

‌رئیسی با اشاره به مرز مشترک استان کرمانشاه با عراق‌ افزود: استان کرمانشاه زمینه خوبی برای گردشگری و با توجه به مرز مشترک با کشور عراق برای صادرات دارد.

وی در ادامه با بیان اینکه نیازهای استان کرمانشاه بررسی شده و هیئت‌هایی که قبلا اعزام شده و صحبت‌هایی با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه، استاندار، نمایندگان و افرادی که استان را خوب می‌شناسند، انجام شده و طرح‌هایی نیز در تهران آماده شده و مورد بررسی قرار گرفته است، اضافه کرد: همه نیازهای استان را در این سفر نمی‌توانیم برطرف کنیم لذا سراغ اولویت‌ها رفتیم و اولویت‌های استان مورد توجه ما است و نسبت به این اولویت ها اعتباراتی را لحاظ کرده ایم.

‌رئیسی با بیان اینکه در این سفر جلساتی با نخبگان و فعالان اقتصادی داریم و نتا‌یج تصمیمات و مصوبات را در جلسه شورای اداری به اطلاع مردم و مدیران خواهیم رساند، تاکید کرد: همه باید نسبت به مصوبات سفر حساس باشند تا این سفر بتواند برای استان نتیجه بخش باشد.

 آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی ‌و برخی از اعضای هیئت دولت صبح امروز در قالب بیست و هشتمین سفر استانی از طریق فرودگاه شهید اشرفی وارد استان کرمانشاه شد و مورد استقبال‌ آیت‌الله علما نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه و بهمن امیری مقدم استاندار کرمانشاه ‌قرار گرفت.

دیدار با اقشار مختلف مردم سرپل ذهاب و کرمانشاه، نشست با ایثارگران، نخبگان و خانواده شهدا، برگزاری شورای اداری، دیدار با علما،‌ و برگزاری نشست خبری در پایان سفر از مهمترین برنامه‌های سفر یک‌روزه رئیس‌جمهور به کرمانشاه خواهد بود.

آیت الله رئیسی را در این سفر وزرای کشور، جهادکشاورزی، نیرو، آموزش و پرورش، گردشگری، صنایع دستی و میراث فرهنگی، رئیس سازمان برنامه و بودجه، رئیس دفتر رئیس جمهور، معاون اجرایی و مشاور رئیس جمهور در امور اقوام و اقلیت های دینی و مذهبی همراهی می‌کنند.

منبع: الف

کلیدواژه: استان کرمانشاه آیت الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۸۶۰۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تسلیت امام جمعه و استاندار کرمانشاه در پی شهادت سرباز مرزبانی

متن پیام بدین شرح است:

بسم رب الشهدا و الصدیقین
وَ لا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْواتاً بَلْ أَحْیاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ
خبر شهادت مظلومانه مرزبان وظیفه «فرزین بلیان» مدافع و حافظ امنیت و مرزهای ایران اسلامی، در حین انجام وظیفه در حفاظت از مرزهای کشور در شهرستان بانه کردستان، موجب تألم و اندوه فراوان شد.
بی شک برکت، عزت، نظم، امنیت و اقتدار ایران اسلامی مرهون خون پاک شهداست. آنانکه روایتگر حدیث ایثار، رشادت، بصیرت و وفاداری برای دفاع از آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی شده اند.
اینجانبان ضمن آرزوی رحمت و رضوان الهی برای شهید"فرزین بلیان" و دعا برای سلامتی همرزمان مجروح ایشان در این حادثه، شهادت این فرزند رشید استان کرمانشاه را به پیشگاه حضرت ولی عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف)، رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدظله‌العالی)، فرماندهان و پرسنل نیروی انتظامی و مرزبانی استان، خانواده معظم، بازماندگان و مردم شریف و شهید پرور استان تبریک و تسلیت گفته و امیدواریم دستگاه های مسئول، با اقتدار و قاطعیت این حادثه را بررسی و عامل یا عاملان آن را شناسایی و به دست قانون بسپارند.

حبیب الله غفوری
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه

محمدطیب صحرایی
استاندار کرمانشاه

انتهای خبر/

کد خبر: 1229365 برچسب‌ها کرمانشاه ایثار وشهادت مرزبانی پیام تسلیت

دیگر خبرها

  • پیام تسلیت امام جمعه و استاندار کرمانشاه در پی شهادت سرباز مرزبانی
  • تشییع پیکر مطهر ٢ شهید گمنام در کرمان و رفسنجان/وداع با فرزندان روح الله در ديار حاج قاسم
  • حج، رزمایش قدرت اسلام در مقابل کفر جهانی است
  • آمریکا بزرگترین طاغوت جهان است
  • انقلاب اسلامی ایران موجب بیداری جهانی شده است
  • انقلاب اسلامی ایران موجب بیداری مردم جهان شده است
  • ایستادگی ملت ایران بر موضع حق منشاء بیداری جهانیان در برادر نظام سلطه گردید
  • آیت‌الله حسینی بوشهری: اگر گفته‌های ما منطقی باشد مردم به سمت دین گرایش پیدا می‌کنند
  • آمریکا در مقابل جنبش دانشجویان درون کشورش محکوم به شکست است/ هم افزایی و همراهی در مقابل خوی استکبار جهانی پیام ایستادگی به همراه دارد
  • مردم غزه مقاومت را از مردم ایران آموخته‌اند