Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-05@21:52:47 GMT

کرمان گرمتر می شود/ رعد و برق و طوفان در جنوب استان

تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۸۶۱۰۶

کرمان گرمتر می شود/ رعد و برق و طوفان در جنوب استان

مریم حبیبی در گفتگو با خبرنگار مهر بیان کرد: بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش یابی هواشناسی در جنوب استان طی ساعات بعد از ظهر و اوایل شب رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش بینی می‌شود.

وی افزود: همچنین تا پایان هفتۀ جاری وزش باد و خیزش گرد و خاک در شرق و جنوبشرق استان انتظار می‌رود. وزش باد و خیزش گرد و خاک موجب کاهش دید افقی و کاهش کیفیت هوا در مناطقی همچون ریگان، فهرج و زهکلوت خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ضمن اینکه امروز در برخی ساعات بر غلظت غبار در مناطق جنوب غربی استان افزوده می‌شود.

وی از افزایش تدریجی دمای استان کرمان طی هفته آینده خبر داد.

کد خبر 5538070

منبع: مهر

کلیدواژه: کرمان سازمان هواشناسی گرمای شدید عید سعید قربان بوشهر ویروس کرونا کرمانشاه حجاب و عفاف دعای عرفه آمار کرونا نماز عید قربان اردبیل خراسان رضوی مشهد شیراز شیوع کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۸۶۱۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خیزش دانشجویی در آمریکا جنایت اسرائیل را نشان داد

خطیب موقت نماز جمعه کیش گفت: بیدار‌ی و خیزش دانشجویی در اروپا و آمریکا جنایت‌های صهیونیست‌ها در غزه را به جهانیان نمایان کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کیش، حجت‌الاسلام حسینی در خطبه‌های نمازجمعه کیش اظهار داشت: این خیزش جوانان آمریکایی به خوبی نشان می‌دهد که وجدان ملت‌ها بیدار است و پذیرای سیاست‌های ظالمانه نخواهند بود.

وی ادامه داد: در قضایای اخیر اعتراض دانشجویان آمریکا و اروپا به ادامه نسل کشی غاصبان صهیونیستی به خوبی وضعیت حقوق بشر را در غرب دیدیم.

امام جمعه موقت کیش گفت: جنبشی که در دانشگاه‌های آمریکا به راه افتاده، موج بیداری دانشجویی علیه صهیونیستهاست و به اروپا نیز سرایت کرده و این بیداری توطئه‌های صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها علیه مردم غزه را نقش بر آب کرد.

حسینی به سالروز خروج یک طرفه آمریکا از برجام اشاره کرد و افزود: باید از اتفاقات گذشته درس گرفت و این حرکت نشان داد دیپلماسی و میز مذاکره زمانی اثر بخش است که میدان قوی باشد.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود ضمن تبریک هفته معلم و با اشاره به جایگاه ویژه معلمان در رشد و بالندگی جامعه، بر حل مشکلات این قشر به ویژه در بحث مسکن و معیشت تاکید کرد.

خطیب موقت نمازجمعه کیش به اجرای طرح نور و رضایت مندی مردم از طرح نور اشاره کرد و با قدردانی از فراجا برای اجرای این طرح گفت: برای موفقیت هرچه بیشتر طرح نور در کشور، دستگاه‌های فرهنگی و انتظامی باید هر کدام به وظایف خود به درستی عمل کنند.

انتهای پیام/7558/.

دیگر خبرها

  • نخستین جشنواره ملی گیاهان دارویی جنوب استان کرمان
  • پخش مناظره انتخاباتی دو کاندیدای دور دوم انتخابات در صدا و سیمای اردبیل
  • ۸۳درصد مشترکان برق قزوین کم‌مصرف هستند
  • زنگ خطر سگ‌های بلاصاحب و صاحب‌دار در جنوب کرمان به صدا در آمده است
  • روز ۲۱۲ طوفان‌الاقصی|بمباران رفح و ۳ اردوگاه آوارگان
  • پیش‌بینی وزش باد و خیزش گرد و خاک در کرمان
  • خیزش دانشجویی در آمریکا جنایت اسرائیل را نشان داد
  • وزش باد شدید و گرد و خاک در البرز پیش بینی می‌شود
  • بارندگی همراه با وزش باد در استان قزوین
  • بسته تشویقی برای محلات بازآفرینی شهری