Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-04-29@20:27:09 GMT

تام کروز، وصله دنیای بازیگری نیست

تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۸۶۱۴۸

تام کروز، وصله دنیای بازیگری نیست

میکی رورک، نامزد جایزه اسکار برای فیلم «کشتی گیر»، گفت: تام کروز وصله دنیای بازیگری نیست و ۳۵ سال آزگار است که یک نقش را تکرار می‌کند.

به گزارش ایران اکونومیست، اگرچه تام کروز به لطف موفقیت فیلم پرفروش تاپ گان: ماوریک به ستاره سال سینما تبدیل شده است اما دستکم یکی از نامزدهای جایزه اسکار بهترین بازیگری هست که این ستاره هالیوودی را قبول ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میکی رورک در یک برنامه تلویزیونی حاضر شد و درباره موفقیت تاپ گان ۲ گفت: این برای من هیچ معنایی ندارد. تام کروز ۳۵ سال آزگار است که یک نقش را تکرار می‌کند. من احترامی برای این قائل نیستم. پول و قدرت برای من اهمیتی ندارد. کار کردن آل پاچینو و کریستوفر واکن، کارهای اول رابرت دنیرو و ریچارد هریس و ری وینستون است که برایم اهمیت دارد. این ها بازیگرانی هستند که می‌خواهم شبیهشان باشم. مردانی که تمام توان خود را برای بازیگری به کار گرفتند. 

به عقیده رورک ستاره مجموعه فیلم‌های ماموریت غیرممکن در سه دهه گذشته برای پیشبرد حرفه بازیگری خود تلاشی نکرده است

به عقیده رورک ستاره مجموعه فیلم‌های ماموریت غیرممکن در سه دهه گذشته برای پیشبرد حرفه بازیگری خود تلاشی نکرده است. وی در پاسخ به این سوال که آیا تام کروز بازیگر خوبی است یا نه، گفت: از نظر من او وصله دنیای بازیگری نیست.

رورک که در سال ۲۰۰۹ با فیلم کشتی گیر نامزد دریافت اسکار بهترین بازیگر مرد شد، در حال حاضر در فیلم کاخ ساخته رومان پولانسکی بازی می‌کند.

فیلم تاپ گان: ماوریک با حدود ۶۰۰ میلیون فروش در آمریکا به پرفروش‌ترین فیلم سال ۲۰۲۲ و بزرگترین فیلم در کارنامه کروز تبدیل شده است. با میزان استقبالی که از این فیلم به عمل آمده تنها فیلم های گیشه پسند پاییزی چون پلنگ سیاه: واکاندا تا ابد و آواتار: راه آب توان رقابت با آن را خواهند داشت.  

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: هالیوود ، آل پاچینو ، تام کروز

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: هالیوود آل پاچینو تام کروز تام کروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۸۶۱۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوسکچه‌ بلوط ؛ پینوکیو دنیای حشرات! (عکس)

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • (ویدئو) بهرام بیضایی به بهاره رهنما: بازیگری نکن!
  • زنده‌ نگهداشتن خاطرات دفاع مقدس یک ضرورت است
  • سوسکچه‌ بلوط ؛ پینوکیو دنیای حشرات! (عکس)
  • در مذمت و ستایش ارز دریافتی خودروسازان اخیراً گمرک
  • حواشی دنیای فوتبال
  • کلاس آموزش بازیگری کودک بارانا
  • مارتین آنسلمی در مسیر موفقیت؛ بیلسای بعدی آرژانتین کیست؟
  • آغاز ثبت‌نام مسابقه گویندگی و بازیگری رادیو
  • انعکاس چهره معلم در قاب جادو
  • قارچ خور در دنیای واقعی! (فیلم)