Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@06:34:32 GMT

رسیدگی به ۴۴ پرونده تخلف پارکینگ‌داران در شیراز

تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۸۶۲۰۲

رسیدگی به ۴۴ پرونده تخلف پارکینگ‌داران در شیراز

ایسنا/فارس مدیرکل تعزیرات استان فارس از رسیدگی به ۴۴ فقره پرونده مربوط به تخلف پارکینگ‌داران در شیراز خبر داد.

غلامرضا سالاری پنجشنبه ۲۳ تیر به خبرنگاران گفت: برخی از اداره کنندگان پارکینگ های عمومی در شهر شیراز بالاتر از تعرفه قانونی از مشتریان وجه دریافت می‌ کنند که این موضوع تخلف گرانفروشی بوده و مجازات قانونی در پی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سالاری گفت: با توجه به اینکه شهر شیراز یک مقصد گردشگری و زیارتی محسوب می‌شود و سالانه مسافران زیای به این شهر سفر می‌کنند، نظارت بر پارکینگ‌های عمومی حایز اهمیت بوده و به همین دلیل بازرسی از این واحدهای خدماتی به طور مستمر در حال انجام است.

وی ادامه داد: طی روزهای اخیر گزارشات متعددی از نارضایتی شهروندان مبنی بر گرانفروشی پارکینگ های عمومی در مکان های پرتردد شهر شیراز داشتیم که در این رابطه پرونده تعزیراتی تشکیل و متخلفین مجازات شده اند.

سالاری با یادآوری اینکه تاکنون به ۴۴ پرونده تخلفات پارکینگ ها توسط تعزیرات حکومتی استان فارس انجام شده است، افزود: متخلفین این پرونده ها ۳ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی شده اند و دو پارکینگ نیز به علت تخلفات متعدد توسط مامورین اجرای احکام این اداره کل پلمپ شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس از شهروندان تقاضا کرد تا چنانچه شکایتی از تخلفات پارکینگ ها دارند مراتب را به شماره های ۱۲۴ و یا ۳۲۳۴۰۰۰۰ اطلاع دهند تا ضمن بررسی موارد توسط بازرسین ، با متخلفین برخورد تعزیراتی شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی پارکینگ عمومی تخلف پارکینگ عمومی گرانفروشي تعزيرات حكومتي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۸۶۲۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت بیش از ۳ میلیارد ریالی یک واحد صنفی در رشت

مرتضی امینی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: پرونده نگهداری انواع سیگار خارجی و توتون در شعبه دوم ویژه قاچاق کالا و ارز رشت رسیدگی شد.

وی افزود: شعبه با بررسی پرونده و نداشتن مدارک قانونی اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط سیگار قاچاق، متهم را به پرداخت سه میلیارد و ۴۸۵ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان گفت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان در بازرسی از یک دستگاه خودرو سواری، سیگارهای قاچاق را کشف و گزارش تخلف آن را برای رسیدگی به این اداره کل ارسال کردند.

کد خبر 6089458

دیگر خبرها

  • احضار ۶ نفر به کمیته انضباطی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام
  • دستگیری متخلفین برداشت غیرمجاز شن و ماسه در منطقه حفاظت شده تالاب نوروزلو
  • جریمه قاچاقچی پوشاک در شیراز
  • جریمه نمایندگی فروش خودرو در شیراز
  • جریمه نمایندگی فروش خودرو به دلیل گرانفروشی
  • جریمه برای گرانفروشی خودرو
  • محکومیت بیش از ۳ میلیارد ریالی یک واحد صنفی در رشت
  • محکومیت ۴ میلیاردریالی قاچاقچی سیگار در زنجان
  • صدور رای برای بیش از ۹۵ درصد از پرونده‌های تخلف طرح شده در تعزیرات گلستان
  • رسیدگی به هزار و ۳۵۸ پرونده تخلف در تعزیرات کهگیلویه و بویراحمد