Web Analytics Made Easy - Statcounter

حضور دو ملی‌پوش دوومیدانی کشورمان در مسابقات قهرمانی جهان به میزبانی آمریکا لغو شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، هجدهمین دوره رقابت‌های دوومیدانی قهرمانی جهان از فردا (جمعه 15 جولای-24 تیر) به میزبانی شهر اورِگون در کشور آمریکا آغاز می‌شود و تا 24 جولای (یکشنبه 2 مرداد) ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای حضور در این رقابت‌ها دو ملی‌پوش کشورمان مجوز لازم را کسب کرده بودند؛ مهدی پیرجهان در 400 متر با مانع از طریق رنکینگ و احسان حدادی در پرتاب دیسک با دعوت فدراسیون جهانی می‌توانستند در این رویداد بزرگ شرکت کنند اما سفر آنها به دلیل عدم صدور ویزا لغو شد.

فدراسیون دوومیدانی اواخر خرداد ماه کارهای مربوط به دریافت ویزا را انجام داد. بر این اساس، پیرجهان به همراه رضایی دبیر فدراسیون و فردین‌پور مدیر تیم‌های ملی راهی ارمنستان شدند تا برای دریافت ویزا از طریق سفارت آمریکا در آن کشور اقدام کنند.

با گذشت بیش از سه هفته و با وجود آنکه اقدامات لازم از سوی فدراسیون جهانی دوومیدانی نیز صورت گرفته بود، اما ویزای این سه نفر صادر نشد تا سفر آنها لغو شود.

در این بین شرایط برای احسان حدادی کمی متفاوت رقم خورد. حدادی که ماه گذشته برای انجام تمرینات به مدت 2 هفته به آمریکا رفته بود، ویزا برای سفر به این کشور را دارد، اما او نیز تصمیم گرفته که به تنهایی در مسابقات جهانی شرکت نکند. البته به نظر می‌رسد رکورد پایین حدادی در لیگ دوومیدانی که با پرتاب 58.57 متری به ثبت رسید، در این تصمیم ورزشکار کشورمان بی‌تاثیر نبوده است.

عدم صدور ویزا در حالی از سوی آمریکا صورت گرفته که چند روز قبل، این کشور از صدور ویزا برای ورزشکار تیراندازی با کمان، کاراته و موی تای کشورمان برای حضور در بازی‌های جهانی (World Games) امتناع کرده بود.

حذف دوومیدانی‌کاران روسیه از مسابقات قهرمانی جهان

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: احسان حدادی دوومیدانی احسان حدادی دوومیدانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۸۶۲۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نایب قهرمانی تیم پسران ایران در شطرنج شهر‌های آسیا

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مسابقات شطرنج شهر‌های آسیا که به میزبانی خانتی مانسیسک روسیه برگزار شد، با معرفی تیم‌های برتر به پایان رسید. تیم‌هایی از آسیا و اروپا در این رویداد که تحت عنوان شهر‌های آسیا برگزار شد، حضور داشتند.   تیم پسران کشورمان در این مسابقات با کسب ۱۶ امتیاز دوم شد و تیم دختران ایران نیز با کسب ۹ امتیاز تیمی در جایگاه ششم جدول ۱۵ تیمی مسابقات قرار گرفت.   تیم امید شطرنج پسران کشورمان با ترکیب بردیا دانشور، سینا موحد، آبتین عطاخان، سیدکیان پورموسوی و مسعود مصدق‌پور و تیم دختران ایران نیز با ترکیب آناهیتا زاهدی فر، میترا اصغرزاده، ملیکا محمدی، طناز ازلی و پروا بهزاد نظیف در این مسابقات حضور داشتند.

دیگر خبرها

  • شرایط اخذ ویزای دبی برای کودکان
  • ملایر در میزبانی مسابقات قهرمانی کشور سنگ تمام گذاشت
  • سپهرزاد: کنار گذاشتن من بدون اطلاع قبلی زیبنده دوومیدانی نیست/ حسین رسولی از بی توجهی‌ها دلخور است
  • نایب قهرمانی تیم پسران ایران در شطرنج شهر‌های آسیا
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۱۰ اردیبهشت
  • اسبقیان خطاب به دوومیدانی‌کاران: عملکرد شما را تحت نظر داریم
  • معتمدی: در انتخابات دوومیدانی بی‌طرف هستیم
  • واکنش سرپرست دوومیدانی به بدهی‌ها/ بدهکار نباشیم، فدراسیون نیستیم
  • سرپرست فدراسیون دوومیدانی: من و وزارت نظری در مورد انتخابات نداریم/ معتمدی: انتخابات کمیسیون ورزشکاران باطل شد+ فیلم
  • معرفی برترین‌های مسابقات مینی گلف کشور در اصفهان